Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319635/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00334923/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 200
1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielopole.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9248721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5022be21-0eb8-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00517643/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1741368,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim celem zapewnienia wymaganych standardów jakości usług społecznych jak najpełniej odpowiadających na potrzeby osób korzystających z usług UG i OSP w Wielopolu Skrzyńskim, w szczególności potrzeby osób niepełnosprawnych.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.
W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.
Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części:
Część nr 1: Rozbudowa budynku UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Część I zamówienia obejmuje:
a) adaptację niewykorzystanej sali konferencyjnej na pomieszczenia użytkowe biurowe i sanitariaty dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
b) montaż nowych schodów stalowych,
c) dostawę schodołazu,
d) budowę pochylni dla niepełnosprawnych,
e) przebudowę istniejących sanitariatów w budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych,
f) częściowy remont biur w budynku Urzędu Gminy w związku z przebudową i adaptacją do potrzeb osób niepełnosprawnych,
g) dostawę wyposażenia
h) wykonanie posadzek,
i) roboty wykończeniowe wraz instalacjami dach i ocieplenie poddasza,
j) montaż stolarki zewnętrznej oraz wewnętrznej,
k) wykonanie elewacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232140-7 - Plotery
4.5.5.) Wartość części: 1278768,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.
Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części:
Część nr 2: Zagospodarowanie terenu przy budynku UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim.
Część 2 zamówienia obejmuje:
- utwardzenie terenu parkingu
- ogrodzenie.
- szlaban.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 307385,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.
Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części:
Część nr 3: Remont kancelarii dokumentów niejawnych.
Część 3 zamówienia obejmuje roboty rozbiórkowe, wykończeniowe ścian i stropów oraz instalacyjne CO i elektryczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 34679,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.
Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części:
Część nr 4: Dostawa i montaż mebli niezbędnych do funkcjonowania rozbudowanego obiektu etap 1 - dostawę i montaż mebli biurowych, która obejmuje:
- dostawę i montaż mebli biurowych w budynkach Urzędu Gminy oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39134000-0 - Meble komputerowe
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 86010,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.
Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części:
Część nr 5: Dostawa i montaż mebli niezbędnych do funkcjonowania rozbudowanego obiektu etap 2 - dostawę i montaż mebli gabinetowych , która obejmuje:
- dostawę i montaż mebli gabinetowych w budynkach Urzędu Gminy oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39134000-0 - Meble komputerowe
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 12439,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.
Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części:
Część nr 6: Dostawa i montaż monitoringu
- dostawę i montaż monitoringu w budynkach Urzędu Gminy oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.5.) Wartość części: 22086,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia część nr 1 postępowanie na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 29.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 zamówienia w wysokości 1.580.000,00 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352331,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615770,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352331,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. GRZEGORZ OZGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818
7.3.3) Ulica: GLINIK 415A
7.3.4) Miejscowość: GLINIK
7.3.5) Kod pocztowy: 39-106
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352331,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części nr 3 i 4 postępowanie na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 29.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3 i 4 zamówienia w wysokości Część nr 3 – Kancelaria dokumentów niejawnych – 15.000,00 zł, Część nr 4 – Meble biurowe – 105.700,00 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części nr 3 i 4 postępowanie na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 29.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3 i 4 zamówienia w wysokości Część nr 3 – Kancelaria dokumentów niejawnych – 15.000,00 zł, Część nr 4 – Meble biurowe – 105.700,00 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38068,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63367,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38068,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Stolarski Marek Rabacha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180001872
7.3.4) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ozga
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ozga
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38068,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35687,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35687,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Appareo Jaromir Strojny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181536552
7.3.3) Ulica: Leśna 116A
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35687,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
- Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Wielopole Skrzyńskie w okresie od styczeń do grudzień 2025 roku
- Modernizacja oczyszczalni ścieków poprzez montaż OZE oraz budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie
więcej: przetargi WIELOPOLE SKRZYŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.