Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505831/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa zadaszonej sceny na obszarze Szkoły Podstawowej Nr 1 w Polkowicach wraz z przebudową i doposażeniem terenu w urządzenia komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7721769-a47f-4df8-aad4-ae9a997b66f01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zadaszonej sceny na obszarze Szkoły Podstawowej Nr 1 w Polkowicach wraz z przebudową i doposażeniem terenu w urządzenia komunalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7721769-a47f-4df8-aad4-ae9a997b66f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067915/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Czas relaksu -strefa młodego artysty (Szkoła Podstawowa nr 1)- PBO 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 340046,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141917,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: „Budowa zadaszonej sceny na obszarze Szkoły Podstawowej Nr 1 w Polkowicach wraz z przebudową i doposażeniem terenu w urządzenia komunalne”, w ramach zadania budżetowego pn.: „Czas relaksu – strefa młodego artysty (Szkoła Podstawowa Nr 1) - PBO 2024”.
1) Przedmiot umowy obejmuje budowę zadaszonej sceny, przebudowy nawierzchni i zieleni oraz doposażenie terenu w nowe urządzenia komunalne, na dz. nr 66 obręb 2 miasta Polkowice.
2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z:
a) specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian
i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania wykonawców w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1,
b) opisów pozycji przedmiaru robót,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) dokumentacji projektowej pn.: „Budowa zadaszonej sceny na obszarze Szkoły Podstawowej Nr 1 w Polkowicach wraz z przebudową i doposażenie terenu w urządzenia komunalne” opracowanej przez firmę „SLZ Pracownia Projektowa architekt Sławomir Łażewski” z siedzibą w Polkowicach.
e) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania wykonawców odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w lit. od a) do d) są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania,
f) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania wykonawców odpowiedzi, mają nadrzędne znaczenie w odniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji.
3) Dokumenty wymienione w ust. 2) stanowią podstawę realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy.
4) Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentach inwestycji, a podczas realizacji obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
a) dokumentacja projektowa,
b) opisy pozycji przedmiaru robót,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113300-0 - Ławy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189390,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282334,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189390,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Free Kids s.c. A.Gąsiorek, Z .Andruszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021208968
7.3.3) Ulica: Trzęsowice 32
7.3.4) Miejscowość: Zawonia
7.3.5) Kod pocztowy: 55-106
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FREEKIDS S.C. GĄSIOREK ARTUR, ANDRUSZEWSKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
FREEKIDS S.C. GĄSIOREK ARTUR, ANDRUSZEWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189390,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z rewitalizacją terenu zielonego przy skrzyżowaniu ul. Płaszowskiej/Paproci, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku
- Małe boisko do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. T. Kościuszki w Ozorkowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oświetlenia stadionu miejskiego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
więcej: Ławy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.