Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387690/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00407699/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06bca7f9-351f-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085855/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Przebudowa serwisu internetowego Partnerstwa Publiczno – Prywatnego (PPP) wraz z utrzymaniem i asystą techniczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wynagrodzenie jest współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.38.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług:
1) przeniesienia portalu na zasoby teleinformatyczne Wykonawcy;
2) audytu UX/UI Portalu internetowego wraz z opracowaniem raportu z rekomendacjami w zakresie usług przebudowy Portalu;
3) przebudowy Portalu o zaproponowane w ramach audytu UX/UI rekomendacje oraz działania wskazane przez Zamawiającego w załączniku G do OPZ;
4) utrzymania Portalu, w tym ich hosting na infrastrukturze teleinformatycznej Wykonawcy oraz Obsługa administratorska;
5) rozwoju Portalu, polegającej na realizacji i zaimplementowaniu zmian funkcjonalnych i wizualnych;
6) asysty technicznej,
7) udzielenie Zamawiającemu praw do produktów wytworzonych w związku z wykonaniem usługi, o której mowa w § 3 ust.1 pkt 5 umowy – na warunkach określonych w § 13 umowy.
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72400000-4 - Usługi internetowe
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121253,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CG2 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543073225
7.3.3) Ulica: Drobiarska 2A
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-410
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) usługa przeniesienia portalu na zasoby teleinformatyczne Wykonawcy w terminie 15 dni roboczych od daty otrzymania
przez Wykonawcę kopii zapasowej wraz z dokumentacją Portalu;
2) usługa audytu UX/UI Portalu wraz z opracowaniem raportu z rekomendacjami w zakresie usług przebudowy Portalu w
terminie 5 tygodni od dnia odebrania przez Zamawiającego usługi wskazanej w pkt 1);
3) usługa przebudowy Portalu o zaproponowane w ramach audytu UX/UI rekomendacje oraz działania wskazane przez
Zamawiającego w załączniku G do OPZ w terminie ustalonym po odebraniu usługi audytu UX/UI Portalu z zastrzeżeniem, że
nie może on być dłuższy niż 30 dni roboczych;
4) usługa utrzymania, rozwoju i asysty Portalu w terminie 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru
w zakresie usługi wskazanej w pkt 1).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Podniesienie odporności na zagrożenia cybernetyczne w Gminie Golina
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dla Gminy Zakrzew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.