eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalskDobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: LODR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Kalsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 2091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lodr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rolnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa windy do budynku hotelu wraz z jego przebudową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e2f0d0-e450-47f6-b686-2ae43efe9990

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AGK.210.4.2024.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku hotelowym, czterokondygnacyjnym, polegające na wykonaniu dobudowy windy do istniejącego budynku hotelowego wraz z jego przebudową, oraz wykonanie prac elektrycznych windy zewnętrznej.
Roboty budowlane obejmować będą m.in.:
1.1. Roboty ziemne – rozebranie fragmentu opaski z kostki betonowej, ręczny wykop jamisty, zabezpieczenie wykopu, zasypanie ziemią z wykopu po zakończeniu robót oraz wywóz nadmiaru ziemi, rozplantowanie ziemi oraz odtworzenie opaski z kostki betonowej;
1.2. Konstrukcje z betonu zbrojonego – wykonanie płyty fundamentowej oraz ścian szybu windowego w części podziemnej, wykonanie żelbetowych wieńców szybu, wykonanie żelbetowej płyty stropowej;
1.3. Roboty murarskie – wymurowanie ścian szybu z bloczków betonowych na zaprawie cienkowarstwowej, osadzenie prefabrykowanych nadproży L19, zamurowania otworów okiennych i drzwiowych, osadzenie drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych EI 30.
Izolacje – izolacje cieplne i przeciwwilgociowe ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych szybu;
1.4. Rusztowania – zewnętrzne rurowe ora wewnętrzne ramowe;
1.5. Roboty rozbiórkowe – wykucie w ścianach zewnętrznych okien PCV i parapetów, wykucie drzwi, ścianki działowej, usunięcie, wywóz i utylizacja gruzu;
1.6. Roboty tynkarskie – wykonanie tynków zewnętrznych cienkowarstwowych wchodzących w skład systemowych dociepleń, tynki wewnętrzne cementowo-wapienne sufitów, ścian ościeży drzwiowy oraz gładzie gipsowe;
1.7. Posadzki – zerwanie istniejących wykładzin podłogowych, wyrównanie podłoży układanie na zaprawie klejowej płytek posadzkowych gres, cokolików oraz spoinowanie;
1.8. Roboty malarskie – malowanie szybu dźwigowego od strony zewnętrznej i wewnętrznej, malowanie sufitów i ścian wewnątrz wskazanych w projekcie pomieszczeń;
1.9. Instalowanie dźwigu osobowego – wszystkie wymagane czynności związane z dostawą, montażem odbiorem technicznym dźwigu osobowego i przekazaniem do użytkowania;
1.10. Modernizacja istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych - wykonanie nowych instalacji elektrycznych.

Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych części obiektu nie objętych robotami. Sposób organizacji robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Załącznik nr 1 – Projekt budowlany
Załącznik nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załącznik nr 3 – Specyfikacja Techniczna do projektu instalacji elektrycznych windy zewnętrznej w Hotelu ODR w Kalsku
Załącznik nr 4 Decyzja o zatwierdzeniu projektu nr 41/2023 z dnia 24.01.2023 r
Załącznik nr 5 – Przedmiar Robót
Załącznik nr 5.1 - Przedmiar Robót elektrycznych
Załącznik nr 6 Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 7 Projekt umowy
Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach, schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie wykonawczym, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej bądź OPZ w umownej cenie ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

44212317-4 - Konstrukcje rusztowań

45262522-6 - Roboty murarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie:
- na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp, tj. „Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.”
- na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, 3) tj. „Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z przyjętym kryterium oceny tj. Zakład Murarski s.c. Muńko Jan, Muńko Marek Nowe Kramsko ul. Nowa 20, 66 – 110 Babimost ofert uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 10.10.2024 r, było to drugie wezwanie w tej sprawie. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie wpłacił wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy ani nie stawił się na podpisanie umowy związku z tym Zamawiający uznał, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy
i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zamawiający odstąpił od ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców z uwagi, iż cena pozostałych ofert przekraczała znacznie kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. A zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481187,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866166,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.