Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450566/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dzierżawy łączy analogowych dla KWP w Łodzi i jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9656681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dzierżawy łączy analogowych dla KWP w Łodzi i jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0bf687-e618-451a-a74d-3ebd0a3e287d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/49/24/MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy od operatora telekomunikacyjnego łączy analogowych dla :Lp. Relacja A Relacja B Rodzaj łącza
1 Bełchatów, ul. 1-go Maja 7 Bełchatów, Os. Żołnierzy POW 16 analogowe
2 Kutno, ul. Toruńska 14 Kutno, ul. Kościuszki 52 analogowe
3 Pabianice, ul. Żeromskiego 18 Pabianice, ul. Warszawska 44/50 analogowe
4 Radomsko, ul. Piłsudskiego 56 Radomsko, ul. Piastowska 14 analogowe
5 Tomaszów Maz. ul. O. Lange 44 Tomaszów Maz. ul. Mielczarskiego 1 analogowe
6 Zgierz, ul. Długa 58/60 Zgierz, ul. Szczawińska 58/60 analogowe
7 Skierniewice, ul. Sobieskiego 69 Skierniewice, ul. Łowicka 32 analogowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 3 do SWZ –opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy/podwykonawcy, aby czynności związane z obsługą usług wynikających z niniejszej umowy (przynajmniej 2 pracowników Wykonawcy/podwykonawcy dedykowanych i przeszkolonych przez wykonawcę/podwykonawcę do obsługi zgłoszeń) były wykonywane przez pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 4 i § 6 wzoru umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 69059,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy od operatora telekomunikacyjnego łączy analogowych dla :Lp. Relacja A Relacja B Rodzaj łącza
1 Łódź, ul. Giewont 8 Łódź, ul. Smutna 23 analogowe
2 Łódź, ul. Giewont 8 Łódź, ul. Smutna 23 analogowe
3 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Czechosłowacka 8/10 analogowe
4 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Czechosłowacka 8/10 analogowe
5 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Piotrkowska 148/150 analogowe
6 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Piotrkowska 148/150 analogowe
7 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Zamenhofa 3 analogowe
8 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Zamenhofa 3 analogowe
9 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Stokowska 21/25 analogowe
10 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Smutna 23 analogowe
11 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Skrzywana 14 analogowe
12 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Kościuszki 107/109 analogowe
13 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Kościuszki 107/109 analogowe
14 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, Plac Dąbrowskiego 2 analogowe
15 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, Plac Dąbrowskiego 2 analogowe
16 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Piłsudskiego 143 analogowe
17 Łódź, ul. Sienkiewicza 28/30 Łódź, ul. Zgierska 47 analogowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 3 do SWZ –opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy/podwykonawcy, aby czynności związane z obsługą usług wynikających z niniejszej umowy (przynajmniej 2 pracowników Wykonawcy/podwykonawcy dedykowanych i przeszkolonych przez wykonawcę/podwykonawcę do obsługi zgłoszeń) były wykonywane przez pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 4 i § 6 wzoru umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 215625,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 1 – Orange Polska S.A. Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie pierwszej części wynosi 69 059,09 zł. Natomiast wartość złożonej oferty w postępowaniu dla części pierwszej to 107 452,80 zł więc różnica wynosi
38 393,71 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty dla części pierwszej oraz części drugiej, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138153,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138153,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 1 – Orange Polska S.A. Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie drugiej części wynosi 215 625.59 zł. Natomiast wartość złożonej oferty w postępowaniu dla części drugiej to 260 956,80 zł więc różnica wynosi 45 331,21 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty dla części pierwszej oraz części drugiej, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291657,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291657,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług tłumaczenia dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa rezerwacji biletów lotniczych wraz z dostawą dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz gości zagranicznych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- ZP/149/2024 - Zakup maszyn czyszczących z bateriami litowymi z trakcją na potrzeby CSK UM w Łodzi
- Dostawa sprzętu kamerowego na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Easyrig 5 Vario (5-17kg) wraz z Easyrig Stabil G3
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas Wojewódzkiej Olimpiady Wiedzy o HIV/AIDS"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.