Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498130/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulic gminnych Nr 108919B, Nr 108903B, Nr 108916B i Nr 108935B w m. Ciechanowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86/2771-145
1.5.8.) Numer faksu: 86/2771-066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e59a8d9f-82d5-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulic gminnych Nr 108919B, Nr 108903B, Nr 108916B i Nr 108935B w m. Ciechanowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59a8d9f-82d5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063701/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont ulic gminnych Nr 108919B, Nr 108903B, Nr 108916B i Nr 108935B w m. Ciechanowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych Nr 108919B, 108903B, 108916B i Nr 108935B w Ciechanowcu o łącznej długości ok. 1.256,50 km, w tym m.in.:
- remont nawierzchni jezdni bitumicznej przy wykorzystaniu masy mineralno-asfaltowej, gr. 5 cm – warstwa ścieralna AC 11S lub AC 16S,
- remont nawierzchni chodników przy wykorzystaniu kostki brukowej betonowej gr. 6 cm,
- remont nawierzchni poboczy przy wykorzystaniu mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm z kruszywa C50/30 gr. 10 cm,
- remont nawierzchni zjazdów przy wykorzystaniu kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,
- odtworzenie oznakowania poziomego i wymiana tablic i słupków znaków pionowych,
- humusowanie trawników i ponowne obsianie trawą,
- odwodnienie bez zmian poprzez powierzchniowy spływ wody do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
Projekt uwzględnia wszystkie przepisy prawne związane z likwidacją barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, stosując się do zaleceń podanych w Prawie Budowlanym oraz w innych wytycznych, w tym np. ujętych w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r., poz. 124), zmienionym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 1 sierpnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1643). Wszystkie pochylenia podłużne i poprzeczne umożliwiają swobodne przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym.
Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Zarówno pozyskany urobek z robót ziemnych, jak i materiał z wycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) Przedmiarach robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca może skorzystać.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1651123,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2604821,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1651123,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "TRAKT"Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450187323
7.3.3) Ulica: 1-go Maja 8
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót drogowych (roboty ziemne, elementy ulic, oznakowanie)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH "TRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH "TRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1651123,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.