Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395392/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa łóżek wielofunkcyjnych i aparatu USG dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871219178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ligi Polskiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 6574290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo@zpotorun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zpotorun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa łóżek wielofunkcyjnych i aparatu USG dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af0cc6d-526d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021239/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 dostawa łóżek i aparatu ultrasonograficznego dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO:ZP/14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333333,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie Nr 1: łóżka wielofunkcyjne elektryczne – 20 szt.2. Specyfikacje cenową określa Załącznik Nr 2/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania.
2.1. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych dla oferowanego przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 231481,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie Nr 2: aparat ultrasonograficzny cyfrowy - 1 szt.2. Specyfikacje cenową określa Załącznik Nr 2/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania.
2.1. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych dla oferowanego przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty na etapie jej składania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 101852,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania nr 1 w oparciu o art. 310 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
O sposobie finansowania niniejszego zamówienia i możliwości unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków, informowano zarówno w SWZ (rozdział V pkt 10 i 11) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (sekcja VI pkt 6.7 i sekcja IX).
Mimo podejmowanych starań zamawiający nie otrzymał jednak z zewnątrz środków pozwalających na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Nieprzyznanie środków (utrata dofinansowania) w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w art. 310 ustawy Pzp, nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie zamawiającego, a więc od niego niezależnych. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego działał w uzasadnionym przekonaniu, że będzie dysponował odpowiednimi środkami na realizację zamówienia, jednakże w wyniku braku decyzji podmiotu zewnętrznego, którego udziałem miało być finansowanie tego przedsięwzięcia, środki te nie zostały mu ostatecznie przyznane.
W sytuacji nie przyznania środków publicznych na sfinansowanie zamówienia, zamawiający zmuszony jest skorzystać z prawa do unieważnienia postępowania w oparciu o podstawę prawną wskazaną na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania nr 2 w oparciu o art. 310 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
O sposobie finansowania niniejszego zamówienia i możliwości unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków, informowano zarówno w SWZ (rozdział V pkt 10 i 11) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (sekcja VI pkt 6.7 i sekcja IX).
Mimo podejmowanych starań zamawiający nie otrzymał jednak z zewnątrz środków pozwalających na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Nieprzyznanie środków (utrata dofinansowania) w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w art. 310 ustawy Pzp, nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie zamawiającego, a więc od niego niezależnych. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego działał w uzasadnionym przekonaniu, że będzie dysponował odpowiednimi środkami na realizację zamówienia, jednakże w wyniku braku decyzji podmiotu zewnętrznego, którego udziałem miało być finansowanie tego przedsięwzięcia, środki te nie zostały mu ostatecznie przyznane.
W sytuacji nie przyznania środków publicznych na sfinansowanie zamówienia, zamawiający zmuszony jest skorzystać z prawa do unieważnienia postępowania w oparciu o podstawę prawną wskazaną na wstępie.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Modernizacja boiska do hokeja na Trawie w Toruniu
- Modernizacja systemów ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Droga Trzeposka 14 w Toruniu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Świadczenie usług pralniczych, dzierżawa bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Dostawa rękawic chirurgicznych, jałowych, rękawic chirurgicznych, sterylnych, lateksowych oraz produktów medycznych.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla potrzeb Centrum Medycznego w Raszynie
- Zakup ultrasonografu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Oddziału Gastroenterologii i Chorób Wewnętrznych
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- "Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla Przychodni Zdrowia w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa aparatów ultrasonograficznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.