eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaKompleksowa dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru WSPR SPZOZ w Łomży z instalacją PV - Filii w Kolnie oraz Filii w Grajewie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru WSPR SPZOZ w Łomży z instalacją PV – Filii w Kolnie oraz Filii w Grajewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru WSPR SPZOZ w Łomży z instalacją PV – Filii w Kolnie oraz Filii w Grajewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cd23f4f-9c29-40c1-873c-26edd3336d80

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025185/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru WSPR SPZOZ w Łomży – Filii w Kolnie oraz Filii w Grajewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wsprlomza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wsprlomza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie Zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wsprlomza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce
„Korespondencja”. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w sekcji „Baza Wiedzy / Plany zamówień publicznych / Instrukcja dla Wykonawcy” pod adresem https://wsprlomza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=wsprlomza&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.
2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski. W razie wątpliwości wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem postępowania widocznym na Platformie oraz w SWZ.
...
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
7. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ, z wyjątkiem uzasadnionych przypadków uniemożliwiających komunikację Zamawiającego i Wykonawcy za pośrednictwem Platformy. W tym przypadku Zamawiający dopuszcza komunikację pocztą elektroniczną na adres: zp1@pogotowie.lomza.pl (nie dotyczy składania ofert). Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy – tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze).
8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej, jako „Rozporządzenie”) określa minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej.
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2.
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

Pozostałe informacje zawarte są w SWZ w rozdziale VIII.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5-EEKG-2024-TP (II)

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej – dostawa wraz z usługą dystrybucji - w okresie od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2026 r. – do 2 PPE.
2. Łączny szacowany wolumen energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia, ustalony na podstawie danych o zużyciu w okresie ostatnich 12 m-cy, z uwzględnieniem autokonsumpcji energii wytworzonej w instalacjach OZE wynosi 53 380 kWh. Szczegóły dotyczące zapotrzebowania na energię elektryczną opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej przy uwzględnieniu energii elektrycznej wytworzonej w Mikroinstalacjach i wykorzystanej przez Prosumenta (szacowana autokonsumpcja). Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD.
Wskazana szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć i nie obejmuje energii wyprodukowanej we własnym zakresie.
4. W budynkach zamontowana jest Mikroinstalacja – panele fotowoltaiczne. Szczegółowe informacje dotyczące instalacji OZE znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Energia elektryczna wyprodukowana w mikroinstalacjach i wprowadzona do sieci OSD rozliczana będzie w systemie:
1) Dla PPE 590543510201254714 – net billing
2) Dla PPE 590543510201235577 – net metering
Pozostałe informacje zawarte zostały w SWZ i załącznikach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert – cena 100 %
2. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt. W pozostałych przypadkach liczba punktów będzie obliczana wg poniższego wzoru:

Najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert
Punktacja badanej oferty wg kryterium ceny = ------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena oferty badanej

3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą liczbę punktów.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
10. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 9 pkt 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
11. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej sytuacji wykonawca składając ofertę ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
12. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
13. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
2. Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli posiada:
1) uprawnienia w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiada ważną koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz
2) uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, tj. posiada ważną koncesję w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub, jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, posiada ważną umowę dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 1 do SWZ, w tym w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji.
4. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 Ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje kompleksową energii elektrycznej. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców realizować będzie przedmiot zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia podmiotowego środka dowodowego, tj. do złożenia Oświadczenia o aktualności danych zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia podmiotowego środka dowodowego, tj. do złożenia Oświadczenia o aktualności danych zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

8. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „OFERTY”:
1) Formularza oferty (wg wzoru stanowiącego Załączniku nr 2 i 2a do SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
oraz
2) podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ i podpisanych – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie Oświadczenie składa odrębnie każdy z wykonawców
3) (o ile dotyczy) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEDiG) . *Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli dokument sporządzony został jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, wykonawca składa cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (§7 Rozporządzenia PRM)
4) (o ile dotyczy) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ)

1. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia zamawiającemu, przed udzieleniem zamówienia, umowy pomiędzy wykonawcami regulującej warunki realizacji zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego reprezentowanych przez Pełnomocnika, niezbędne jest przedstawienie pełnomocnictwa do podpisania umowy, o ile załączone do oferty pełnomocnictwo nie uwzględniało tej czynności prawnej.
3. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest posiadać wszelkie niezbędne umowy, uprawnienia, koncesje umożliwiające należyte wykonanie umowy.
4. Zamawiający zastrzega prawo żądania od wykonawcy (na każdym etapie realizacji umowy) złożenia dokumentów lub oświadczeń potwierdzających uprawnienie do realizacji przedmiotu umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 Ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje kompleksową energii elektrycznej. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców realizować będzie przedmiot zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wraz z Ofertą wykonawca składa:
1) Oświadczenie (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie Oświadczenie składa odrębnie każdy z wykonawców oraz
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „OFERTY”:
1) Formularza oferty (wg wzoru stanowiącego Załączniku nr 2 i 2a do SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
oraz
2) podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ i podpisanych – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Oświadczenie składa odrębnie każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorcu stosowanym przez wykonawcę, z takim zastrzeżeniem że zawiera postanowienia, o których mowa w poniższych ustępach.
2. Rozpoczęcie świadczenia usługi kompleksowej nastąpi w dniu 01.01.2025 r. pod warunkiem pozytywnie przeprowadzonej procedury zmiany sprzedawcy.
3. Umowa zawarta zostanie na czas oznaczony, tj. do dnia 31.12.2026 r.
4. Zamawiający jako dostawcę rezerwowego wskazuje PGE Obrót S.A.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy obliczane będzie jako suma opłat za pobraną energię elektryczną (wg stawek przedstawionych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do Oferty) oraz opłat dystrybucyjnych (wg obowiązujących w danym okresie stawek Taryfy OSD). Stawki jednostkowe za kWh energii elektrycznej przedstawione przez Wykonawcę w Formularzu cenowym:
1) Stawka jednostkowa netto (zawierająca podatek akcyzowy) – dostawy w roku 2025 wynosi ____ zł/kWh
2) Stawka jednostkowa netto (zawierająca podatek akcyzowy) – dostawy w roku 2026 wynosi ____ zł/kWh.
6. Opłata za pobraną przez zamawiającego energię elektryczną wyliczana będzie jako iloczyn ilości energii elektrycznej (ustalonej na podstawie danych o zużyciu udostępnionych Wykonawcy przez OSD) oraz ceny jednostkowej netto energii elektrycznej (zgodnie ze złożoną Ofertą) powiększony o należny podatek VAT.
7. Warunki zmiany wynagrodzenia:
1) Zmiana stawki podatku akcyzowego / podatku od towarów i usług nie wymaga aneksowania Umowy i nie daje uprawnienia do wypowiedzenia Umowy przez którąkolwiek ze Stron.
2) W przypadku zmiany przepisów skutkujących zmianą Ustaw: Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii lub aktów wykonawczych do tych Ustaw, a także innych zmian albo wejścia w życie ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w tym także wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej lub w przypadku zwiększenia udziału procentowego związanego z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej stawki za energię elektryczną zostaną powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do Umowy.
3) Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą wg stawek i opłat zawartych w Taryfie OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym,. W przypadku zatwierdzenia przez Prezesa URE – w trakcie trwania umowy – kolejnej taryfy dystrybucyjnej, do rozliczeń usług dystrybucji zastosowanie będą mieć stawki i opłaty wynikające z każdej nowo zatwierdzonej Taryfy Dystrybucji.
4) Maksymalna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w związku z zastosowaniem mechanizmu waloryzacji, może wynieść 15%, chyba że większa zmiana będzie wynikała ze zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w tym przypadku zmiana wynagrodzenia będzie wynosiła tyle samo %, ile wzrosła zatwierdzona stawka.
8. Rozliczenie energii wytworzonej w instalacji OZE i wprowadzonej przez zamawiającego do sieci OSD odbywać się będzie w systemie:
1) Net billing – w odniesieniu do instalacji podłączonych do sieci OSD po 31.03.2022 r.,
2) Net metering - w odniesieniu do instalacji podłączonych do sieci OSD do dnia 31.03.2022 r.,
...
12. Zamawiający nie przewiduje zmian umowy, z wyjątkiem tych, przewidzianych w rozdziale XIX SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Pozostałe zapisy zawarte zostały w rozdziale XIX SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://wsprlomza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.