eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów" Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej - Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej – Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej – Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbfbf3b4-8d0a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej – Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „ Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej – Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2024”

1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywny zakup paliw samochodowych, bezpośrednio na stacji paliw do samochodów oraz sprzętu silnikowego będących na wyposażeniu Gminy Mykanów. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów – sprzętu silnikowego w sposób ciągły.

2. Szacunkowa ilość zakupionego paliwa w ciągu jednego roku wynosi:
• olej napędowy ON w ilości około 27 000,00 litrów,
• benzyny bezołowiowej 95 w ilości około 5 000,00 litrów.

Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, wynikającymi ze średniego rocznego
zapotrzebowania na paliwo dla pojazdów i sprzętu silnikowego, ustalonego na podstawie
danych z okresu poprzedzającego zamówienie - służącymi do kalkulacji ceny ofertowej.
Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia od dnia
podpisania umowy do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości paliw +/- 20% niż
podanych w pkt 2, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.



3. Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę stałego upustu podanego w ofercie oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.

4. Zamawiający wymaga, aby sprzedaż była realizowana sukcesywnie w obrocie bezgotówkowym na podstawie WZ wystawionej przez Wykonawcę na poszczególne pojazdy z podaniem:
• markę i nr . rejestracyjnego pojazdu,
• imienia i nazwiska kierowcy,
• ilości i rodzaj zatankowanego paliwa ,
• daty i godzinę pobrania.

Zamawiający dopuszcza możliwość używania kart flotowych do tankowań bezgotówkowych.
W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i osób
uprawnionych do tankowania w obrocie bezgotówkowym.

5. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawianych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 01 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca.

6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości. Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do jednokrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta.

7. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 30 km od siedziby Zamawiającego – ul. Samorządowa 1 , 42-233 Mykanów. /UWAGA ! Odległość stacji od siedziby Zamawiającego jest jednym z kryteriów wyboru. /Wykonawca zapewni sukcesywną dostawę paliw do pojazdów Zamawiającego polegającą na: zakupie (tankowaniu) paliwa z dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy, czynnej co najmniej od godziny 6.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do soboty.

8. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2023.1314 z późń. zm.) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.

9. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.

10. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą swz i umową warunkach
Kod CPV:

09100000-0 Paliwa
09134100-8 Olej napędowy
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu- dotyczącym zadania „ Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej – Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2024” w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 05.12.2023 do godz. 09:00 wpłynęła 1 oferta.
Zamawiający po przeprowadzaniu badania otrzymanej oferty odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła oferta Wykonawcy której treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia, ponieważ wykonawca nie złożył podpisanego oraz sporządzonego w formie pisemnej formularza ofertowego, pomimo faktu, że taki obowiązek wynikał z treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, sporządzonych przez Zamawiającego. Brak wraz ze złożoną ofertą formularza ofertowego / załącznik nr. 1 do SWZ/ wyczerpuje znamiona przesłanki z art. 226 ust. 1 pkt 3. zobowiązującej zamawiającego do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą z uwagi na brak oświadczenia wykonawcy o zamiarze realizacji umowy objętej postępowaniem przetargowym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.