Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjno - adaptacyjnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://udsc.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług edukacyjno - adaptacyjnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dc4f62e-941d-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 359 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 1-5 i 7-14.
Możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie podstawowym nr 18/USŁUGI EDUKACYJNE w OŚRODKACH/TP/23. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług do wysokości 520 000,00 zł. ( w tym zad. cz. nr 1 - 260 000,00 zł netto/brutto , zad. cz. nr 2 - 260 000,00 netto/brutto) Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług, tj. usług edukacyjno - adaptacyjnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu łącznej wartości szacunkowej zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 77/USŁUGI EDUKACYJNO - ADAPTACYJNE/WR/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług obejmujących realizację zajęć edukacyjno – adaptacyjnych skierowanych przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) mieszkających w dwóch ośrodkach dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej: w Podkowie Leśnej - Dębaku i w Lininie.
Zakres zamówienia obejmuje:
Część I zamówienia - Świadczenie usług edukacyjno- adaptacyjnych skierowanych dla dzieci
w wieku przedszkolnym w ośrodku dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku.;
Część II zamówienia - Świadczenie usług edukacyjno- adaptacyjnych skierowanych dla dzieci
w wieku przedszkolnym w ośrodku dla cudzoziemców w Lininie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global School Marcin Rydzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181581342
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 26
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN RYDZEWSKI GLOBAL SCHOOL
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN RYDZEWSKI GLOBAL SCHOOL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-11 do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.