Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519999/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo Sportowej Urania w Olsztynie Al. M. J. Piłsudskiego 44 zarządzanej przez Hala Olsztyn Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Hala Olsztyn Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526224815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II, nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hala.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.hala.olsztyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-259e1631-8945-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizacja targów, wystaw, kongresów, przedstawień artystycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo Sportowej Urania w Olsztynie Al. M. J. Piłsudskiego 44 zarządzanej przez Hala Olsztyn Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-259e1631-8945-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: HO.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 918050,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości pomieszczeń w ramach codziennego funkcjonowania obiektu oraz przed, podczas i po imprezach / wydarzeniach odbywających się w obiekcie Hali Widowiskowo Sportowej Urania w Olsztynie przy Al. M. J. Piłsudskiego 44 zarządzanej przez Spółkę z o. o. Hala Olsztyn, a także sprzątanie terenu przyległego /parkingi podziemny i naziemny, schodów terenu zewnętrznego oraz otoku zewnętrznego/ oraz zapewnienie ciągłości zaopatrzenia w środki i artykuły czystości, zgodnymi z ich kartami charakterystyki (kod CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90919200-4, 90911300-9, 90900000-6, 90914000-7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną (1 246 462,30 zł.) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie podstawowym: 981 914,66 zł. /brutto/ i nie możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1246462,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2938470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Powyższa informacja została zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce dotyczącej nr sprawy: HO.2.2023 pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-259e1631-8945-11ee-b55a-a22b2d7f700e
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa karm do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Usługa odbioru i zagospodarowania w uprawnionych instalacjach odpadów komunalnych
- Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie
- Dostawa okulistycznych urządzeń medycznych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę dwóch fabrycznie nowych samochodów typu SUV z napędem hybrydowym 4x2 dla WSSE w Olsztynie.
- Dostawa pomp wspomagających krążenie typu Impella- powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia znajdującego się w Radomiu przy ul. B. Limanowskiego 29a oraz utrzymania porządku wokół budynku na rzecz WITD w Radomiu
- Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości pomieszczeń o powierzchni 5 419,28 m2 w budynkach Urzędu Miejskiego Kościana.
- "Świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej (...) i na wydzielonym terenie (...) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.