Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac związanych z akcją zima na drogach gminnych na terenie sołectw: Zebrzydowice i Marklowice Górne w Gminy Zebrzydowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEBRZYDOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Antoniego Janusza 6
1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 324755100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebrzydowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac związanych z akcją zima na drogach gminnych na terenie sołectw: Zebrzydowice i Marklowice Górne w Gminy Zebrzydowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12d681a9-7276-4e18-96f8-3bf879540d9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004476/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych 2024/2025 w sołectwach: Zebrzydowice i Marklowice Górne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z odśnieżaniem dróg gminnych
i parkingów pługami oraz usuwaniu oblodzeni na terenie sołectw Zebrzydowice i Marklowice Górne.
Zakres czynności obejmuje:
a. odśnieżanie dróg, placów, parkingów i chodników (wg wykazu);
b. posypywanie materiałem posypowym i solą miejsc niebezpiecznych, skrzyżowań, wzniesień, zakrętów na drogach oraz chodników dla pieszych piaskiem (materiał posypowy: kruszywo naturalne lub sztuczne, piasek oraz sól zapewnia zleceniobiorca);
c. zapewnienie przejezdności dróg gminnych;
d. zapewnienie gotowości do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg od 30.10.2024 – 15.04.2025 r. z możliwością wcześniejszego uruchomienia lub przedłużenia w zależności od warunków atmosferycznych;
e. zapewnienie stałego całodobowego dyżuru telefonicznego przez Wykonawcę przez cały okres objęty umową (za przedmiotowy zakres usługi nie przewiduje się odrębnej płatności).
W ofercie należy podać ceny:
C1 – koszt wykonania 1 godz. akcji czynnej ciągnika z pługiem
C2 – koszt wykonania 1 godz. akcji czynnej zestawu chodnikowego (ciągnik z pługiem o masie własnej do 1,5 t)
C3 – koszt wykonania 1 godz. akcji czynnej ciągnika z rozrzutnikiem materiału posypowego – kruszywo naturalne lub sztuczne
C4 – koszt wykonanie 1 godz. pracy ciągnika z rozrzutnikiem materiału posypowego – kruszywo naturalne lub sztuczne z solą
C5 – koszt wykonania 1 godz. akcji czynnej ciągnika z rozrzutnikiem materiału posypowego – piasek
C6 – koszt wykonania 1 godz. pracy ciągnika z rozrzutnikiem materiału posypowego - piasek z solą
C7 – koszt wykonania 1 godz. pracy koparko-ładowarki
C8 – koszt wykonania 1 godz. pracy ładowarki
C9 – koszt wykonania 1 godz. pracy samochodu ciężarowego z pługiem
C10 – koszt pracy posypywania chodników piaskiem
Warunki szczegółowe:
a. materiał posypowy: kruszywo naturalne lub sztuczne winno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używanie na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 nr 230 poz. 1960);
b. Wykonawca winien posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową wykonywanej działalności
w zakresie objętym postępowaniem;
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu urządzeń GPS na sprzęcie Wykonawcy dla potrzeb monitoringu i kontroli;
d. Wykonawca winien zapewnić w przypadku intensywnych opadów śniegu wymagających prowadzenia akcji w sposób ciągły rezerwowej obsady kadrowej – kierowców sprzętu do kontynuowania akcji;
e. Wykonawca winien posiadać sprzęt wraz z obsługą w ilości adekwatnej do specyfiki zadania
w minimalnej ilości:
- ciągnik z pługiem w ilości min. 5 szt. w tym co najmniej 2 szt. ciągników czteronapędowych
o mocy min. 70 KM,
- posypywarka (rozrzutnik) w ilości 3 szt.,
- zestaw chodnikowy (ciągnik z pługiem o masie własnej do 1,5 t),
- ponadto w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu Wykonawca winien zapewnić możliwość dysponowania sprzętem ciężkim własnym lub wynajętym, uruchamianym na polecenie Zamawiającego w ilości 5 szt. łącznie (np. koparko-ładowarka, ładowarka, ciągnik czteronapędowy z pługiem oraz przyczepą).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU WAMIX MICHAŁ WAWRZYCZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331963971
7.3.3) Ulica: Ks. A. Janusza 59
7.3.4) Miejscowość: Zebrzydowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-410
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
WAWRZYCZEK MICHAŁ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE WAMIX
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-30 do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.