eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa bonów w formie kart przedpłaconych dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa bonów w formie kart przedpłaconych dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387817787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zck-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b4bed33-a310-4f1a-b47c-096849e9bef9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa bonów w formie kart przedpłaconych dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4bed33-a310-4f1a-b47c-096849e9bef9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035036/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa bonów w formie kart przedpłaconych dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P–14/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych (zwanych w dalszej treści także „bonami”) na okaziciela dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części, przy następującym podziale:
3.1.1. Część 1 karty przedpłacone (w dalszej treści SWZ określane jako: „świąteczne”) – dla 142 pracowników o łącznej wartości nabywczej 173 900,00 zł, przy następującym podziale:
3.1.1.1. 56 szt. kart przedpłaconych o łącznej wartości zasilenia 1 100,00 zł dla 56 pracowników. Zamawiający dopuszcza dostawę dwóch kart przedpłaconych dla danego pracownika o wartości, która łącznie nie przekracza kwoty 1 100,00 zł.
3.1.1.2. 26 szt. kart przedpłaconych o łącznej wartości zasilenia 1 200,00 zł dla 26 pracowników. Zamawiający dopuszcza dostawę dwóch kart przedpłaconych dla danego pracownika o wartości, która łącznie nie przekracza kwoty 1 200,00 zł.
3.1.1.3. 29 szt. kart przedpłaconych o łącznej wartości zasilenia 1 300,00 zł dla 29 pracowników. Zamawiający dopuszcza dostawę dwóch kart przedpłaconych dla danego pracownika o wartości, która łącznie nie przekracza kwoty 1 300,00 zł.
3.1.1.4. 31 szt. kart przedpłaconych o łącznej wartości zasilenia 1 400,00 zł dla 31 pracowników. Zamawiający dopuszcza dostawę dwóch kart przedpłaconych dla danego pracownika o wartości, która łącznie nie przekracza kwoty 1 400,00 zł.
3.1.3. Okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych nie może być krótszy niż do 31.12.2025 r. W przypadku kiedy Wykonawca przedstawi okres ważności krótszy niż do dnia 31.12.2025 r., Jego oferta zostanie odrzucona z powodu treści nieodpowiadającej treści SWZ. W pkt. 15.6. SWZ zostało określone kryterium według którego Wykonawca ma prawo przedłużyć oferowany przez siebie okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych. Niniejszy punkt zawiera również procedurę przyznania punktów.
3.1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dołączył dla części 1
lub / i dla części 2 wykaz punktów sprzedaży, w których można zrealizować bony na terenie miasta Krakowa. Lista punktów sprzedaży nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. Projektowanych postanowieniach umowy dla Części 1, 2 (załącznik nr 3 do SWZ),
3.2.2. Opisie przedmiotu zamówienia – dla części 1 i 2 (załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

4.5.5.) Wartość części: 173900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych (zwanych w dalszej treści także „bonami”) na okaziciela dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części, przy następującym podziale:
3.1.2. Część 2 karty przedpłacone (w dalszej treści SWZ określane jako „mikołajowe”) – dla 80 dzieci pracowników o łącznej wartości nabywczej 23 510,00 zł, przy następującym podziale wartościowym:
3.1.2.1. 8 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 270,00 zł,
3.1.2.2. 5 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 280,00 zł,
3.1.2.3. 15 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 290,00 zł,
3.1.2.4. 52 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 300,00 zł.
3.1.3. Okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych nie może być krótszy niż do 31.12.2025 r. W przypadku kiedy Wykonawca przedstawi okres ważności krótszy niż do dnia 31.12.2025 r., Jego oferta zostanie odrzucona z powodu treści nieodpowiadającej treści SWZ. W pkt. 15.6. SWZ zostało określone kryterium według którego Wykonawca ma prawo przedłużyć oferowany przez siebie okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych. Niniejszy punkt zawiera również procedurę przyznania punktów.
3.1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dołączył dla części 1
lub / i dla części 2 wykaz punktów sprzedaży, w których można zrealizować bony na terenie miasta Krakowa. Lista punktów sprzedaży nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. Projektowanych postanowieniach umowy dla Części 1, 2 (załącznik nr 3 do SWZ),
3.2.2. Opisie przedmiotu zamówienia – dla części 1 i 2 (załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

4.5.5.) Wartość części: 23510,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDENRED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290572125

7.3.3) Ulica: ul. Inflancka 4B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-189

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDENRED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290572125

7.3.3) Ulica: ul. Inflancka 4B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-189

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.