Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465980/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bezpiecznych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych: 3240P w m. Stare Miasto, 3197P w m. Boguszyce, 3096P w m. Rzgów, 3229P w m. Golina, 3240P w m. Grodziec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bezpiecznych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych: 3240P w m. Stare Miasto, 3197P w m. Boguszyce, 3096P w m. Rzgów, 3229P w m. Golina, 3240P w m. Grodziec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44422516-74a7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041626/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wykonanie bezpiecznych przejść dla pieszych w ciągu dróg: 3240P w m. Stare Miasto, 3197P w m. Boguszyce, 3096P w m. Rzgów, 3229P w m. Golina, 3240P w m. Grodziec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3240P w m. Stare MiastoZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
c) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
d) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
e) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
f) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
g) montażu akustycznych progów zwalniających;
h) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 48690,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3197P w m. BoguszyceZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
c) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
d) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
e) montażu znaku drogowego A-17 – tablica „Kierowco ZWOLNIJ”;
f) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
g) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
h) nowego oznakowania pionowego;
i) montażu słupka blokującego U-12c,
j) montażu barierek U-12a;
k) montażu akustycznych progów zwalniających;
l) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 51585,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3096P w m. RzgówZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) wykopów pod krawężniki;
c) ustawienia krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
d) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm wraz z wymianą kostki na kostkę koloru czerwonego;
e) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
f) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
g) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
h) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
i) montażu akustycznych progów zwalniających;
j) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 49656,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3229P w m. GolinaZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) robót pomiarowych;
b) rozbiórki znaków pionowych;
c) rozbiórki istniejącego chodnika o nawierzchni z betonu cementowego;
d) rozbiórki istniejącego krawężnika;
e) wykopów pod konstrukcję chodnika, obrzeża i krawężniki;
f) warstwy filtracyjnej i podbudowy;
g) ustawienie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z oporem;
h) nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
i) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
j) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
k) oczyszczenia i skropienia nawierzchni pod warstwę wyrównawczą i ścieralną;
l) frezowania profilującego nawierzchni z betonu asfaltowego;
m) warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S (KR3);
n) ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej 8x10x20 cm;
o) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
p) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
q) montażu znaku aktywnego B-20 zasilanego solarnie;
r) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
s) nowego oznakowania pionowego;
t) montażu słupka blokującego U-12c;
u) montażu barierek U-12a;
v) montażu akustycznych progów zwalniających;
w) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 219493,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 3240P w m. GrodziecZakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
a) rozbiórki znaków pionowych;
b) regulacji nawierzchni z betonowej kostki brukowej 6x10x20 cm;
c) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
d) montażu kompletnych znaków aktywnych drogowych D-6 + T-27 zasilanych solarnie;
e) montażu znaku drogowego A-17 – tablica „Kierowco ZWOLNIJ”;
f) montażu punktowych elementów odblaskowych pulsacyjnych pługoodpornych;
g) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego i czerwonego;
h) montażu akustycznych progów zwalniających;
i) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 46690,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania
w Częściach 1, 2, 3, 4 i 5.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie:
Wszystkie złożone w terminie oferty przekraczają zabezpieczoną przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia.. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych pozwalających na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90564,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112160,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania
w Częściach 1, 2, 3, 4 i 5.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie:
Wszystkie złożone w terminie oferty przekraczają zabezpieczoną przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia.. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych pozwalających na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95397,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121754,01 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania
w Częściach 1, 2, 3, 4 i 5.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie:
Wszystkie złożone w terminie oferty przekraczają zabezpieczoną przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia.. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych pozwalających na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90607,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117588,00
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania
w Częściach 1, 2, 3, 4 i 5.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie:
Wszystkie złożone w terminie oferty przekraczają zabezpieczoną przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia.. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych pozwalających na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392184,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392184,52 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania
w Częściach 1, 2, 3, 4 i 5.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie:
Wszystkie złożone w terminie oferty przekraczają zabezpieczoną przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia.. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych pozwalających na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87746,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114060,36 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.