eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza MariańskaModernizacja oświetlenia na terenie Gminy Puszcza Mariańska.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Puszcza Mariańska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Puszcza Mariańska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98976294-181c-4b41-870e-1720f9b78287

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031598/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Puszcza Mariańska.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja przedmiotowego zamówienia jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta – „Rozświetlamy Polskę”, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. (zmienioną uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021r., uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wydanej na podstawie art. 65 ust. 28 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach zwią-zanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020r. poz. 568 ze zm.)
2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy energo-oszczędne posiadające możliwość sterowania poprzez dostawę i montaż urządzeń oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Puszcza Mariańska” obejmuje podany poniżej zakres przedsięwzięcia.
1) Załącznik nr 3 do SWZ – Tabela doboru urządzeń zawiera informacje dotyczące opraw które zostaną zmodernizowane na oprawy LED wraz z gwarancją możliwości zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ – Tabela doboru urządzeń wraz z załącznikiem nr 2 do SWZ „Formularz ofertowy”.
2) Zamawiający przewiduje wymianę 1127 sztuk opraw ulicznych, w tym typu A 1086 sztuk, typu B 25 sztuk, typu C 16 sztuk. Typ oprawy musi spełnić wymagania opisane w Instrukcji znajdującej się w Załączniku nr 3 do SWZ – Tabela doboru urządzeń.
3) Dobór nowych opraw LED należy przeprowadzić w sposób potwierdzający spełnienie wymogów aktualnej normy PN-EN 13201:2016 zgodnie z informacjami podanymi Instrukcji znajdującej się w Załączniku nr 3 do SWZ – Tabela doboru urządzeń. W Załączniku nr 3 do SWZ – Tabela doboru urządzeń należy umieścić informacje na temat dobranych oprawy (zgodnie z opisem typów podanych w Instrukcji).
4) Wykonanie prac zgodnie wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, Załączniku nr 1a do OPZ – umowa udostępnienia infrastruktury energetycznej. Wykonanie prac zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Załącznika nr 7 do SWZ – Wzór Umowy oraz właściwymi normami i rozporządzeniami.
5) Minimalny okres gwarancji na dostarczone oprawy wynosi 60 miesięcy.
6) Utylizację zdemontowanych urządzeń na własny koszt Wykonawcy oraz przedstawienie stosownego raportu z przeprowadzonej utylizacji zgodnie z umową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych poprzez wypełnienie Załącznika nr 1b do OPZ „Wzór inwentaryzacji powykonawczej”.
8) Wykonawca sporządzi, uzyska zatwierdzenie i wprowadzi czasową organizację ruchu na potrzeby wykonania modernizacji oświetlenia oraz poniesie koszty związane z zajęciem pasa na czas prowadzenia robót w pasie dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych.
9) Uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych decyzji, zgód, uzgodnień koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
10) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
- oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
- organizację zaplecza budowy,
- organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zgody wejścia na teren działek prywatnych,
- wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z ewentualnymi naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej (format pdf) oraz możliwej do edycji (w formacie .dwg),
- wykonanie badań i pomiarów dla całego zakresu zamówienia,
- bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
- wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.

Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Z uwag na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary nie są dokumentem podstawowym do wyceny oferty.
Przedmiary należy traktować jako dokumenty pomocnicze.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załączniku nr 1 do SWZ,
b) Umowa udostępnienia infrastruktury elektroenergetycznej w celu zabudowy urządzeń oświetlenia drogowego - Załączniku nr 1a do (OPZ),
c) Wzór inwentaryzacji powykonawczej - Załączniku 1b do (OPZ),
d) Tabela doboru urządzeń – Załącznik nr 3 do SWZ (składany wraz z ofertą),
e) Przedmiar robót - Załącznik nr 13 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1510428,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1752068,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1510428,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna usługi elektryczne – Adam Adamski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381273525

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 29

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1510428,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.