eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubowidzDostawa wraz z montażem lamp solarnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem lamp solarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 683 48 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uglubowidz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7f5e86d-abc7-41ba-81db-a9832d50a617

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem lamp solarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f5e86d-abc7-41ba-81db-a9832d50a617

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010387/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wraz z montażem lamp solarnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem lamp solarnych na ternie Miasta i Gminy Lubowidz, woj. Mazowieckie o następujących parametrach technicznych w ilości 50 szt.:
1. Parametry techniczne:
- Moc lampy led min. 30 W,
- Strumień światła [lm] min. 5550 lm (w przypadku gdy lampa Led o mocy 30 W nie zapewni strumienia światła min. 5550 lm, wykonawca zastosuje lampę led o większej mocy, tak aby spełnić wymagania odnośnie minimalnego strumienia światła.)
- lampa LED zamocowana na wysięgniku ( stal ocynkowana) o długości min. 1m,
- Akumulator min. 120 Ah w szczelnej mrozoodpornej i wodoodpornej obudowie,
- Panel fotowoltaiczny min. 290 W
- Wysokość słupa min. 6 m (słup stalowy ocynkowany), czujnik zmierzchu
Słup powinien być dostosowany do montażu oferowanego zestawu oprawy i panelu słonecznego z osprzętem,
- lampa musi być wyposażona w osprzęt, który będzie zapewniał ładowanie akumulatora w ciągu dnia i automatyczne włączanie oświetlenia nocą wykorzystując energię zgromadzoną w akumulatorze.
- fundament prefabrykowany lub zalana stopa fundamentowa. Dobór rodzaju i wymiarów fundamentu jest uzależniony od warunków posadowienia, a obowiązek prawidłowego ich doboru spoczywa na wykonawcy,
- W cenę należy wliczyć koszty dostawy, montażu i uruchomienia lamp solarnych,
2. Oferowane produkty muszą spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski.
3. Zamówienie polega na dostawie, montażu i uruchomieniu łącznie 50 latarni z fundamentem lub zalana stopą, słupem z wysięgnikiem, oprawą LED zasilaną energią słoneczną panelem słonecznym, akumulatorem i osprzętem do prawidłowego ich działania. Do realizacji zaplanowano oświetlenie punktowe przy drogach i terenach gminnych o małym znaczeniu komunikacyjnym. Lampy objęte zamówieniem pełnią jedynie funkcję doświetlającą.
4. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia miejsca montażu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia uzgodnień i opinii, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego jako przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania.
6. Wykonawca na koszt własny doprowadzi miejsce montażu lampy do stanu pierwotnego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania nadmiaru ziemi własnym transportem a także na legalne wysypisko, składowisko lub złomowisko odpadów budowlanych i śmieci.
8. Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi lampy z panelami solarnymi na terenie Miasta i Gminy Lubowidz woj. Mazowieckie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (na etapie realizacji Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu każdej lampy):
1. W miejscowości Galumin, dz. nr. 178 i 217 ,woj. Mazowieckie – rys. 1 – ilość 4 szt.
2. W miejscowości Huta, dz. nr. 20, woj. Mazowieckie – rys. 2 – ilość 2 szt.
3. W miejscowości Lubowidz, dz. nr.477, woj. Mazowieckie – rys. 3 – ilość 3 szt.,
4. W miejscowości Obórki, dz. nr 28, woj. Mazowieckie – rys. 4 – ilość 1 szt.,
5. W miejscowości Zieluń, dz. nr. 504/2, 151, 224/1,woj. Mazowieckie – rys. 5 i rys. 6 – ilość 3 szt.,
6. W miejscowości Żarnówka, dz. nr 59, woj. Mazowieckie – rys.7 – ilość 1 szt.,
7. W miejscowości Zdrojki, dz. nr. 15, 16, 146, 156, 234, 312, 316 woj. Mazowieckie – rys.8, rys.9 , rys 10 , rys. 11 , rys. 12 , rys. 13 , rys. 14 , rys. 15 , rys. 16 – ilość 11 szt.,
8. W miejscowości Straszewy, dz. nr. 508 woj. Mazowieckie – rys. 17 – ilość 2 szt.,
9. W miejscowości Sztok, dz. nr. 1358 i 1402, woj. Mazowieckie – rys. 18 i rys. 19 – ilość 3 szt.
10. W miejscowości Przerodki, dz. nr. 100, woj. Mazowieckie – rys. 20 – ilość 2 szt.
11. W miejscowości Lubowidz (teren Zespołu Boisk w Lubowidzu), dz. nr. 500/4, 501, woj. Mazowieckie – ilość 18 szt. (Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia wskaże wykonawcy dokładne miejsca montażu lamp)

Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nie uzyskania pozwolenia na budowę 18 szt. lamp solarnych na terenie Zespołu Boisk w Lubowidzu, Zamawiający wskaże wykonawcy nową lokalizację ich dostawy wraz z montażem i uruchomieniem.

Wszystkie 50 szt. lamp powinno być tego samego modelu, o tym samym wyglądzie i parametrach. Cena powinna zawierać ponadto obsługę serwisową na miejscu lokalizacji lampy przez cały okres gwarancji, w razie ich nieprawidłowego działania.

Zadanie współfinansowane jest z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu Mazowsze dla klimatu 2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31712331-9 - Fotoogniwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233638,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864259,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233638,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8791277149

7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233638,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.