Og³oszenie z dnia 2024-10-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00482963/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MA£OPOLSKI SZPITAL CHORÓB P£UC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTY£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaroszowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326428090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wschp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5790920-23e6-43bc-be7d-c0a2ee63b6171.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e5790920-23e6-43bc-be7d-c0a2ee63b617
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00545881
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067415/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pralniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00482963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/14/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 185684,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
5.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y
Wspólny S³ownik Zamówieñ:
98310000-9 Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 Us³ugi odbierania prania
98315000-4 Us³ugi prasowania
Opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y w Jaroszowcu w zakresie prania, dezynfekcji (warunki dezynfekcji dla pr±tków gru¼licy – Tbc, HIV, HBV, HCV), prasowania bielizny po¶cielowej, kocy, podk³adów, pokrowców na materace, obrusów, pid¿am, szlafroków, rêczników, ko³der, poduszek, odzie¿y ochronnej i roboczej oraz nak³adek do mopów i ¶cierek do sprz±tania oraz prania i dezynfekcji materacy oraz naprawiania (tj. szycie, przyszywanie guzików i troczków, wymiana uszkodzonych suwaków przy odzie¿y roboczej i ochronnej itp.).
Ilo¶æ prania oddawana przez Zamawiaj±cego w ci±gu 12 miesiêcy: 33 000 kg
Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie:
1) Odbiór brudnego asortymentu z magazynu bielizny brudnej.
2) Transport brudnego asortymentu do miejsca ¶wiadczenia us³ug pralniczych przez Wykonawcê.
3) Pranie, krochmalenie, prasowanie i pakowanie asortymentu zgodnie z wymogami Specyfikacji. Zamawiaj±cy wymaga aby proces prania odbywa³ siê z u¿yciem w³a¶ciwych dla danego asortymentu ¶rodków pior±cych, bezpiecznych dla ¶rodowiska.
4) Zwrot wypranego asortymentu do magazynów bielizny czystej.
5) W przypadku zg³oszenia przez Zamawiaj±cego nieprawid³owo¶ci w wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do usuniêcia zg³oszonych przez Zamawiaj±cego nieprawid³owo¶ci lub zmiany sposobu ¶wiadczenia Us³ug w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, uwzglêdniaj±cym w szczególno¶ci rodzaj stwierdzonych nieprawid³owo¶ci, czas, w którym mog± zostaæ usuniête oraz uzasadnione potrzeby Zamawiaj±cego.
6) Rzeczy stanowi±ce przedmiot umowy odbierane bêd± i dostarczane przez Wykonawcê od/do Zamawiaj±cego z czêstotliwo¶ci± dwa razy w tygodniu (np. w ka¿dy poniedzia³ek
i czwartek) do godz. 10:00 lub w innym dniu, po ustaleniu
z osob± odpowiedzialn± za prawid³ow± realizacjê umowy.
7) W przypadku, gdy w ustalonym dla ¶wiadczenia us³ugi dniu tygodnia przypadnie dzieñ wolny od pracy, Wykonawca wykona us³ugê w nastêpnym dniu roboczym.
Uwagi ogólne:
8) Cena oferty wyliczona przez Wykonawcê musi uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem us³ugi (min. odbiór towaru, pranie, krochmalenie, prasowanie, transport czystego asortymentu do Zamawiaj±cego).
9) Gwarantowany zakres umowy to 80% maksymalnej warto¶ci us³ug pralniczych.
10) W trakcie odbioru lub w ci±gu 24 godzin od odbioru asortymentu do prania Wykonawca ma prawo zg³osiæ Zamawiaj±cemu ujawnione trwa³e zabrudzenia i plamy, rozerwania i rozdarcia oraz inne uszkodzenia, które powsta³y przed odbiorem bielizny, za powstanie których nie ponosi on odpowiedzialno¶ci.
11) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ us³ugê pralnicz± w zakresie bielizny po¶cielowej oraz rêczników do 3 dni roboczych, liczonych od dnia odbioru bielizny.
12) Zamawiaj±cy wymaga osobnego pakowana asortymentu uszkodzonego (ujawnione trwa³e zabrudzenia i plamy, rozerwania i rozdarcia oraz inne uszkodzenia) i nie mieszania go z asortymentem nieuszkodzonym.
Dodatkowe informacje:
13) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510), osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie obs³ugi maszyn pralniczych objête przedmiotem zamówienia. Wy¿ej okre¶lony wymóg dotyczy równie¿ podwykonawców wykonuj±cych wskazane powy¿ej prace.
14) W odniesieniu do osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powy¿ej, na ¿±danie Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentowaæ fakt zatrudnienia, poprzez przed³o¿enie przez Wykonawcê, kopii umów o pracê ww. osób, potwierdzaj±cych: imiê i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynno¶ci, okres zatrudnienia, pracodawcê (pozosta³e dane osobowe dotycz±ce pracownika nale¿y zaczerniæ) lub inne dokumenty zawieraj±ce w/w informacje potwierdzaj±ce zatrudnienie w/w osób. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie mo¿e za¿±daæ dodatkowych dokumentów lub wyja¶nieñ, je¿eli stwierdzi, ¿e dokumenty przedstawione przez wykonawcê budz± w±tpliwo¶ci co do ich autentyczno¶ci lub co do okoliczno¶ci, które powinny potwierdzaæ. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
15) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za stosowanie w procesie prania w³a¶ciwych ¶rodków oraz procesów technologicznych, nie ponosi natomiast odpowiedzialno¶ci za jako¶æ farb i druków u¿ytych przy barwieniu asortymentów zleconych do prania. Stosowane przez Wykonawcê ¶rodki chemiczne musz± odpowiadaæ wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2019.1225 j.t.), tj. nie mog± zawieraæ substancji powoduj±cych zagro¿enie dla ¶rodowiska, zdrowia lub ¿ycia cz³owieka. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi spowodowanego stosowaniem nieodpowiednich ¶rodków Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania od Wykonawcy zmiany tych ¶rodków.
5.2. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci i tym samym nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty nie zawieraj±ce pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone.
Powody niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci:
Przedmiot zamówienia stanowi funkcjonaln± ca³o¶æ, podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ponadto brak podzia³u jest uzasadniony wzglêdami organizacyjnymi, ewentualny podzia³ zamówienia móg³by powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia a potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby zagroziæ prawid³owej i terminowej realizacji zamówienia. Ponadto niedokonanie podzia³u na czê¶ci nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie mo¿liwo¶ci ubiegania siê o nie.
5.3. Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia.
5.4. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5.5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
5.6. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustaw Pzp.
5.7. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311100-7 - Us³ugi zarz±dzania pralni±
98315000-4 - Us³ugi prasowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 214721,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 255717,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231363,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider: Tom-Marg ZPCH Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Wrotom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350720370
7.3.3) Ulica: UL. CIEP£OWNICZA 23 B, 23B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-574
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 231363,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa us³uga prania, wybielania oraz maglu i us³ug krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz us³ugi krawieckie ubrañ sztygarskich oraz ró¿nych akcesoriów materia³owych.
- Wynajem, pranie i serwis odzie¿y roboczej i ochronnej dzier¿awionej i bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Wykonanie us³ug pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroc³awiu.
- Kompleksowe us³ugi sprz±tania obiektów Nadle¶nictwa Gorlice
- Kompleksowa us³uga prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- Us³uga prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.