Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00476108/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00476169/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Gębarzewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Gębarzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000791131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gębarzewo
1.5.2.) Miejscowość: Żydowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-241
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 429-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 61 426-24-53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_gebarzewo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7099a645-9214-4c8b-a19e-f012420881d91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Gębarzewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7099a645-9214-4c8b-a19e-f012420881d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223937/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych i zwierzęcych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130307,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego tj. Zakładu Karnego w Gębarzewie, 62-241 Żydowo; tłuszczy roślinnych w następującej ilości i asortymencie:
L p. Przedmiot zamówienia. j. m. Szacunkowa ilość *
1. Margaryna - kostki 0,25 kg kg 14 000
2. Olej spożywczy 1-3 l l 2 200
* Podane ilości dostaw są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb jednostki. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Ilości dostaw są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb jednostki, które mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb oraz zmian zaludnienia jednostki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia do 40% lub zwiększenia do 20% w ciągu obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostaw, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się i zastrzega, że wielkość zamówienia określoną w formularzu cenowym zrealizuje w minimum 60%. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV:
1. Główny przedmiot: 15400000-2 Olej i tłuszcze zwierzęce i roślinne
2. Dodatkowy przedmiot: 15431000-8 Margaryna; 15411100-3 Olej roślinny.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
6. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania tej części zamówienia, która będzie im powierzona.
Wymagania klasyfikacyjne:
Margaryna - produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów roślinnych, przeznaczony do smarowania pieczywa.
L. p. Cechy Wymagania Planowana ilość
1. Barwa Kremowo -żółta, jednolita w całej masie 14 000 kg
2. Struktura i konsystencja w temperaturze 20°C Stała, lekko mazista
3. Smak i zapach Charakterystyczny dla margaryny
Cechy dyskwalifikujące:
a) obce posmaki, zapachy,
b) zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne,
c) objawy psucia, zjełczenia, rozwarstwienia składników,
d) brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne,
e) zabrudzenia.
Okres przydatności do spożycia powinien wynosić nie mniej niż 30 dni od daty dostawy. Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego towaru w ramach częściowych dostaw.
Opakowanie jednostkowe: kostka o wadze 250 g. Opakowanie powinno być wykonane z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością.
Znakowanie:
Na opakowaniu jednostkowym należy podać następujące informacje:
1) nazwę produktu,
2) wykaz składników,
3) termin przydatności do spożycia,
4) zawartość netto,
5) warunki przechowywania,
6) oznaczenie partii produkcyjnej,
7) zawartość tłuszczu,
8) oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Olej spożywczy – spożywczy olej roślinny wytwarzany z rzepaku lub słonecznika do smażenia i surówek
L. p. Cechy Wymagania Planowana ilość
1. Barwa Żółta. 2 200 l
2. Struktura i konsystencja w temperaturze 20°C Płynna, przejrzysta, klarowna bez osadu.
3. Smak i zapach Charakterystyczny dla oleju roślinnego.
Cechy dyskwalifikujące:
a) obce posmaki, zapachy,
b) zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne,
c) objawy psucia, zmętnienie,
d) brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
Okres przydatności do spożycia powinien wynosić nie mniej niż 3 miesiące od daty dostawy. Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego towaru w ramach częściowych dostaw.
Opakowanie jednostkowe - butelka plastikowa o pojemności od 1 l do 3 l, wykonana z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością.
Znakowanie:
Na opakowaniu jednostkowym należy podać następujące informacje:
a) nazwę produktu,
b) wykaz składników,
c) termin przydatności do spożycia,
d) zawartość netto,
e) warunki przechowywania,
f) oznaczenie partii produkcyjnej,
g) zawartość tłuszczu,
h) oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Ponadto w/w towary muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm.
Częstotliwość dostaw tłuszczy:
Dostawy tłuszczy realizowane będą w dni robocze tygodnia (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -13.00) z częstotliwością raz na 2 tygodnie na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego złożonego za pomocą faksu lub telefonicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15411100-3 - Olej roślinny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C. M. OLEK, Ł. PAJĄK, D. GORYCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 10 części
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkół w Czerninie w 2025 roku
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku - jajka, nabiał i tłuszcze jadalne
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół w Brzozówce
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.