Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469083/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
1.3.) Oddział zamawiającego: KM PSP w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846807410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_zamosc@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://straz.zamosc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73e482e9-9d2b-4b14-aaa7-dce1534cf305
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147995,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej oraz łazienki w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej w Szczebrzeszynie”.
2. Lokalizacja inwestycji: Szczebrzeszyn ul. Partyzantów 35
3. W ramach przedmiotowego zamówienia należy w szczególności:
a. dokonać rozbiórki i demontażu istniejącego wykończenia pomieszczeń, instalacji, zabudowy oraz wyposażenia;
b. dokonać rozbiórki okleiny schodów
c. wykonać nową zabudowę schodów
d. wykonać instalacje wodne, kanalizacji sanitarnej,
e. wykonać instalacje elektryczne;
f. wykonać roboty wykończeniowe pomieszczeń polegające w szczególności na położeniu nowych posadzek, okładzin ściennych oraz pomalowaniu ścian i sufitów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w DTiP (przedmiar robót, STWiOR)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144715,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183512,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144715,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPH Granpex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221750141
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś 4
7.3.5) Kod pocztowy: 22-417
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144715,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-08INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa echokardiografu
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę na w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynku administracyjnego Gminy Zamość."
- Dostawa sprzętu do usuwania elektrod
- Usługi opiekuńcze na rok 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Remont pracowni dydaktycznych w warsztatach szkolnych oraz pokoi mieszkalnych z łazienkami w internacie.
- Roboty budowlane dotyczące elewacji i dachu.
- Remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Świdry Małe w Józefowie
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Modernizacja budynku Komisariatu Policji Poznań-Jeżyce - etap IIIB
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.