Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00489843/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Fenikowskiego we Władysławowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 586745456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Fenikowskiego we Władysławowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8311b271-7fbf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053463/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Przebudowa drogi gminnej ul. Fenikowskiego we Władysławowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.RIiGK.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2676723,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 916248,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji jezdni oraz elementów brukowych,
b) Roboty budowlane związane z odwodnieniem pasa drogowego,
a. Studnie betonowe Ø1000 z włazem D400 – 5 szt.
b. Studzienka ściekowa betonowa Ø500 z wpustem żeliwnym D400 – 5 szt.
c. Odwodnienie liniowe – 4 szt.
d. Kolektor kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 Ø250- 122,82 m,
e. Przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PVC SN 8 Ø160 – 62,60 m.
c) Roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta pod projektowane konstrukcje,
d) Zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury podziemnej,
e) Ustawienie krawężników i obrzeży
f) Wykonanie konstrukcji jezdni, zatok postojowych, zjazdów oraz chodników,
a. Jezdnia – 877,1 m2,
b. Zatoka postojowa – 97,5 m2,
c. Zjazdy – 131,3 m2,
d. Chodniki – 338,4 m2,
g) Roboty wykończeniowe w zakresie humusowania i plantowania do granicy pasa drogowego oraz uporządkowanie terenu po pracach budowlanych.
a. Humusowanie, plantowanie i zieleń – 309,3 m2
h) opracowanie projektów i wprowadzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu.
i) Dostawa i montaż tablicy o wymiarach 180x120 cm – 1 szt.
j) uzyskanie przed rozpoczęciem robót wszystkich niezbędnych dokumentów,
w szczególności zezwoleń, pozwoleń, opinii, uzgodnień (w szczególności PKP Polskie Linie Kolejowe w Gdyni), a także zapewnienie wymaganych przepisami prawa (branżowymi) nadzorów technicznych, w tym z gestorami sieci na czas prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy.
k) materiały z rozbiórki zdatne do ponownego wykorzystania należy przekazać Zamawiającemu
UWAGI:
1. Rozliczenie ryczałtowe;
2. Pełna obsługa geodezyjna po stronie Wykonawcy.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie dojazdu posesji w trakcie realizacji przedmiotu umowy mieszkańcom oraz podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą w obrębie planowanej inwestycji.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604141,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604141,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kosstrukcja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862304427
7.3.3) Ulica: Słonecznikowa 7
7.3.4) Miejscowość: Kosakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604141,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.