eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzepinAdaptacja Budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w gminie Rzepin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja Budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w gminie Rzepin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZEPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzepin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzepin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rzepin.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.rzepin.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja Budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w gminie Rzepin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d083aa5a-3919-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074946/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w gminie Rzepin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394228

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKŚI.271.11.2024.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji budynku
na potrzeby Centrum Usług Społecznych w gminie Rzepin – znajdującego się przy
ul. Wojska Polskiego 25A 69-110 Rzepin, Dz. nr ewid. 1438 i 655/22, obr. ewid. 257
m. Rzepin, jedn. ewid. Rzepin-miasto.
Szczegółowy zakres robót dot. rozbudowy i przebudowy budynku łączności
z częściową zmianą sposobu użytkowania na cele usług społecznych oraz nadbudowa, przebudowa budynku łączności z
częściową zmianą sposobu użytkowania na budynek usługowo-garażowy (usługi społeczne) z niezbędną infrastrukturą
techniczną
i zagospodarowaniem terenu oraz budową muru oporowego, tj. m. in.:
1) wykonanie nowej klatki schodowej wraz z wykończeniem oraz montażem urządzenia windowego,
2) kompleksowa wymiana stolarki okiennej w całym obiekcie,
3) kompleksowe wykonanie nowej elewacji w całym obiekcie,
4) wykonanie zadaszenia na wejściami,
5) kompleksowe wykonanie robót budowlanych części istniejącej, drugiej klatki schodowej,
6) kompleksowe wykonanie wszystkich głównych elektrycznych linii zasilających poszczególnych elementów obiektu do
rozdzielni sekcyjnych,
7) kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem części istniejącej, drugiej klatki schodowej wraz z
montażem dedykowanego osprzętu elektrycznego,
8) wykonanie systemu oddymiania
9) kompleksowe wykonanie wszystkich głównych instalacji sanitarnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

42416100-6 - Windy

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4646666,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5790000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4646666,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasik Group M. Łukasik Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950225936

7.3.3) Ulica: 1 Maja 35

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4646666,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.