Og³oszenie z dnia 2023-12-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00032589/01 - Wynik z dnia 2024-01-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi dozoru siedziby MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZAK£AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W BOLES£AWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230022182
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolne M³yny 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boles³awiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 644 0901
1.5.8.) Numer faksu: 75 644 0925
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgm.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzgm.boleslawiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi dozoru siedziby MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w roku 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-471f01af-98b9-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00546195
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00525682/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ugi dozoru siedziby MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-471f01af-98b9-11ee-9ee7-e2087ac16d093.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w ust. 10 SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Za³±cznik nr 5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10.DEK.ZP.2023.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie dozoru w siedzibie MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w dniach wolnych od pracy zak³adu ca³odobowo, w poniedzia³ki od godz. 16:30 do 7:30, od wtorku do czwartku w godz. od 15:00 do 7:30 oraz w pi±tki od godz. 13:30 do poniedzia³ku do godz. 7:30.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-31 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena brutto 60%
termin p³atno¶ci faktury 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
17.1. Posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:Posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li wykonawca posiada wa¿n± koncesjê w zakresie us³ug ochrony osób i mienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z nich oddzielnie musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, tj. ka¿dy z nich musi posiadaæ wa¿n± koncesjê.
17.2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch us³ug dozoru o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000, 00 z³. brutto ka¿da.
17.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca musi posiadaæ: aktualn± polisê ubezpieczeniow±, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50 000 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 18.1 Aktualne pozwolenie w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, spe³niaj±ce wymagania okre¶lone w punkcie 17.1 SWZ.
18.2 Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowi±cym; (wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ);
18.3. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w pkt 17.3.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
okre¶lone w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. art. 454 i art. 455 Pzp, a w szczególno¶ci:a) dzia³ania tzw. si³y wy¿szej, rozumianej przez strony jako ka¿da okoliczno¶æ, niezale¿na od woli stron, uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie zobowi±zañ umownych, której skutków nie mo¿na unikn±æ, wzglêdnie przewidzieæ lub by³y nieuniknione (np. wojna, zamieszki wewnêtrzne, ograniczenia zastosowane przez rz±d, powód¼, po¿ar, huragan, nawa³nica, ulewne deszcze, trzêsienie ziemi i inne klêski ¿ywio³owe) - o ilo¶æ dni zw³oki,
b) realizacja w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, wymuszaj±cych konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ – o ilo¶æ dni zw³oki,
c) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci bêd±cej po stronie Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci konieczno¶æ usuniêcia udokumentowanych b³êdów, o czas niezbêdny do zakoñczenia usuwania b³êdów,
d) inne przyczyny niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± ¶wiadczenia umowy, w szczególno¶ci takie jak: brak mo¿liwo¶ci dojazdu spowodowany awariami, remontami i przebudowami dróg, ci±gów komunikacyjnych, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, itp.,
e) zmiany zakresu przedmiotu umowy, przy czym zakres ten nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci zamówienia.
3. Sporz±dzenia aneksu do umowy nie wymaga: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami umowy, zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy (np. zmiana rachunku bankowego), zmiana kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu w przypadku pisemnego wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
4. W trakcie wykonywania Umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiaj±cego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy,
2) zmianie osób reprezentuj±cych Wykonawcê, zawieszeniu dzia³alno¶ci przez Wykonawcê lub zakoñczenie dzia³alno¶ci gospodarczej przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacj± wskazan± w punkcie 10 SWZ i jego dalszych podpunktów.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BOLES£AWCA
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Boles³awcu
- Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego, a tak¿e materia³ów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzier¿aw± aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIA£U
- "Przywrócenie przejezdno¶ci komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowo¶ci Kraszowice uszkodzonej przez powód¼ - wrzesieñ 2024"
- "Us³ugi sortowania odpadów komunalnych w Zak³adzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu dla MZGK Sp. z o.o. w Boles³awcu". Znak sprawy: 10/RZP/SWZ/2024.
- Sukcesywne dostawy sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami komputerowymi dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu
wiêcej: przetargi w Boles³awcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- Wykonywanie us³ug portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Us³uga w zakresie ochrony obiektów Zespo³u Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Us³uga w zakresie ca³odobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowan± firmê ochroniarsk± w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.