eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczDostawa maszyn oraz narzędzi do pracowni ślusarskiej Centrum Kształcenia Ustawicznego w Zakładzie Karnym w Rawiczu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn oraz narzędzi do pracowni ślusarskiej Centrum Kształcenia Ustawicznego w Zakładzie Karnym w Rawiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 17-go Stycznia 28

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655468500

1.5.8.) Numer faksu: 655454266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41622b9f-e897-4f89-aa9d-adc9ab8a2e8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zakład Karny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyn oraz narzędzi do pracowni ślusarskiej Centrum Kształcenia Ustawicznego w Zakładzie Karnym w Rawiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41622b9f-e897-4f89-aa9d-adc9ab8a2e8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/P.2232.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Dostawa narzędzi ręcznych i pomiarowych:
1) Gwintowniki z pokrętłem i narzynki,
min. zakres M3-M12 - 6 kpl.
2) Klucze trzpieniowe sześciokątne (imbusowe) min. 4-10 mm - 4 kpl.,
3) Klucze oczkowe min. 8-32 mm - 4 kpl.,
4) Klucze płaskie w zestawie - 4 kpl.'
5) Młotki ślusarskie o masie w zakresie 0,1-1,5 kg. - 4 kpl.;
6) Młotek gumowy - 4 szt.;
7) Pilniki ślusarskie o długości min. 250 mm - 4 kpl.
8) Pilniki kluczykowe - 4 kpl.;
9) Pilniki tarniki - 4 kpl.;
10) Piłka ręczna ramowa z brzeszczotem - 4 szt.;
11) Przecinak prostokątny - 4 kpl.;
12) Wycinak prosty - 4 szt.;
13) Narzędzia traserskie - 4 kpl.;
14) Liniał krawędziowy o długości min. 300 mm - 4 szt.;
15) Szczypce uniwersalne - 4 szt.;
16) Wiertła do metalu z chwytem walcowym - 4 kpl.;
17) Wkrętaki ślusarskie (płaskie i krzyżakowe) - 4 kpl.;
18) Nitownica ręczna z zestawem końcówek - 4 kpl.
19) Nitownica do nitonakrętek z min. zestawem końcówek do M6,M8,M10 i M12 wraz z wiertłami - 4 kpl.;
20) Pogłębiacz stożkowy/fazownik - 4kpl.
21) Pogłębiacz walcowy min. M3-M10 - 4 kpl.;
22) Gratownik ręczny - 4 szt.
23) Okulary ochronne - 6 szt.
24) Rękawice ochronne - 15 kpl.;
25) Przymiar kreskowy długość 500 mm - 4 szt.;
26) Suwmiarka uniwersalna - 4 szt.;
27) Mikrometr zewnętrzny - 4 szt.;
28) Wzorce łuków kołowych - 4 kpl.;
29) Wzorce zarysu gwintów metrycznych - 4 kpl.;
30) Szczelinomierz listkowy - 4 szt.;
31) Nożyce dzwigniowe - 2 szt.;
32) Płyta traserska min. 500x500 mm - 1 szt.;
33) Wiertła z chwytem stożkowym - 4 kpl.;
34) Przyrząd do wtłaczania tulei łożyskowych
w otwory korpusów - 1 szt.;
35) Wykrętaki do śrub z oprawką - 4 kpl.;
36) Zestaw do naprawiania gwintów M5-M12 - 2 kpl.;
37) Ściągacz do łożysk i kół - 2 kpl.;
38) Stojak do szlifierki kątowej - 4 szt.
39) Rozkładany wózek transportowy 2 w 1 magazynowy „młynarka” - 2 szt,;
40) Mikromierz wewnętrzny rozmiar 5-30 mm - 2 kpl.;
41) Mikromierz zewnętrzny o rozmiarach 25-50mm, 50-75mm, 75-100mm - 2 kpl.;
42) Wzorce chropowatości - 2 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 39455,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2- Dostawa maszyn ślusarskich:
1) Tokarka uniwersalna - 1 szt.,
2) Frezarka uniwersalna - 1 szt.,
3) Piła do cięcia metali - 1 szt.;
4) Zaginarka lub krawędziarka do blach - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali

4.5.5.) Wartość części: 88617,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadnie nr 3 - Dostawa elektronarzędzi:
1) Wiertarka elektryczna ręczna z uchwytem wiertarskim min. do 13 mm - 4 szt.,
2) Wiertarka stołowa z uchwytem wiertarskim
oraz z imadłem maszynowy-3szt.
3) Szlifierka ręczna taśmowa- 2 szt.,
4) Szlifierka kątowa ręczna, średnica tarczy 125mm - 4 szt.,
5)Szlifierka ostrzałka z tarczą ścierną gruboziarnista
i drobnoziarnista - 2szt.,
6) Rozkładany wózek transportowy elektryczny 2 w 1 magazynowy „młynarka” - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 17902,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4- Dostawa stołu ślusarskiego - 4 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 26016,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5- Dostawa wyciągu stanowiskowego - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

4.5.5.) Wartość części: 39024,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38086,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44893,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38086,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt - Hurt Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38086,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74169,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130154,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74169,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metal Technics Polska Sp. z.o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223068919

7.3.3) Ulica: Ryżowa 43d/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74169,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25734,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26395,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25734,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYR-HURT Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25734,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29962,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33296,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29962,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miskar Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471927438

7.3.3) Ulica: Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Zielęcice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29962,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54372,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70829,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54372,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.3) Ulica: Pl. Solny 18/19 lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-063

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54372,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.