eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SernikiBudowa boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Brzostówka



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Brzostówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SERNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Serniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818550450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@serniki.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserniki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d188aa4-a12b-4898-9e67-7d12f0b0c3a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Brzostówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d188aa4-a12b-4898-9e67-7d12f0b0c3a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007965/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o stałej konstrukcji przy Sz. P. w Brzostówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP1.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę hali sportowej i zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi i wyposażeniem, budowę drogi pożarowej, częściową wymianę ogrodzenia terenu, budowę, zapewnienie miejsc gromadzenia odpadów, wykonanie infrastruktury technicznej: przyłącze i zewnętrzna instalacja wodociągowa z hydrantem zewnętrznym, instalacja kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do istniejącego zbiornika, wewnętrzna linia zasilająca energetyczna. Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: 1)Branża konstrukcyjna:
roboty przygotowawcze; wykonanie ścian konstrukcyjnych; wykonanie stropów; wykonanie konstrukcji dachu. 2) Branża architektoniczna (budynek zaplecza): roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; ściany nadziemia; strop nad parterem; attyka; tynki i okładziny wew.; posadzki; stolarka i ślusarka zew.;
stolarka wewnętrzna; dach; elewacja. 3)Branża architektoniczna (hala sportowa): roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; ściany nadziemia; tynki i okładziny wewnętrzne; posadzka sportowa; stolarka i ślusarka zewnętrzna; dach;
elewacja. 4) Branża elektryczna: kablowa instalacja zasilająca; zewnętrzna tablica zasilająca RGZ z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu; tablica rozdzielcza główna TG; wymiana wewnętrznej linii zasilającej; instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego; instalacja gniazd wtyczkowych; instalacja zasilania urządzeń wentylacji; instalacja zasilania pompy ciepła;
instalacja fotowoltaiczna (montaż inwertera i paneli fotowoltaicznych); instalacja odgromowa, uziemiająca i przepięciowa; instalacja przeciwpożarowa. 5)Branża sanitarna: instalacja wody zimnej, ciepłej, hydrantowej; instalacja kanalizacji sanitarnej; instalacje ogrzewania; instalację wentylacji. 6)Wyposażenie: zestaw do koszykówki; zestaw do siatkówki; zestaw do tenisa ziemnego; zestaw do piłki ręcznej, nożnej; siatki osłonowe na okna; drabinki gimnastyczne; trybuna sportowa; tablica wyników sportowych; mobilna strzelnica laserowa; krzesełka dla zawodników; wyposażenie zaplecza sanitarno-szatniowego. 7)Zagospodarowanie terenu: wykonanie opaski wokół budynku; wykonanie schodów i pochylni zewnętrznej; wykonanie drogi pożarowej; wykonanie ogrodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1)dokumentacja projektowa w tym: Projekt techniczny branża architektoniczna, Projektowana charakterystyka energetyczna, Projekt techniczny branża elektryczna, Projekt techniczny wewnętrznej instalacji sanitarnej zawierający: instalację kanalizacji sanitarnej, instalację wodociągową i hydrantową, instalację ogrzewania, instalację wentylacji, Projekt techniczny przyłączy wodociągowych z hydrantem ppoż i zew. Instalacji kanalizacji sanitarnej, Projekt techniczny branża konstrukcyjna, Projekt zagospodarowania terenu 2)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), z zastrzeżeniem, iż w sytuacji gdy postanowienia umowy określają sposób prowadzenia robót lub odbiorów lub rozliczenia robót w sposób odmienny od STWIORB, wiążące są zapisy umowy,
3)Przedmiar robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4680000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7652385,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4680000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRON-BUD Mirosław Szabat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7121403108

7.3.3) Ulica: Puławska

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-046

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4680000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.