Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445333/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych
znajdujących się w 1 WSzKzPSPZOZ w Lublinie i całodobowego świadczenia usług serwisowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publ@1wszk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
1wszk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowychznajdujących się w 1 WSzKzPSPZOZ w Lublinie i całodobowego świadczenia usług serwisowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da84ccc-a6b3-4522-8c74-9d18f7e1cd93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/68/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na przeprowadzaniu okresowych przeglądów, konserwacji i serwisu podręcznego sprzętu gaśniczego oraz urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach 1 Wojskowego
Szpitala Klinicznego Polikliniką SP ZOZ w Lublinie przy Al. Racławickie 23 - wymiennych w zał. nr 1.1 oraz całodobowego świadczenia usług serwisowych w ramach utrzymania w/w sprzętu oraz urządzeń w stanie stałej sprawności technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
RINAR, Koźla 44, 66-008 ŚwidnicaUzasadnienie prawne:
Oferta została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca składając ofertę nie złożył dokumentów wymaganych w SWZ w Rozdziale XIII pkt. 15 tj.: formularz oferty wykonawcy- Załącznik nr 2 do SWZ, formularz cenowy- Załącznik nr 3 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ.
W/w dokumenty nie podlegają uzupełnieniu.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu na podstawie przepisu wymienionego powyżej.
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY KONSPOŻ sp. j. LESZEK MAŁOCHA & KATARZYNA PRZYCHODZEŃ, ul. Metalurgiczna 11, 20-234 Lublin
Uzasadnienie prawne:
Oferta została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca składając ofertę złożył dokumenty wskazane w Rozdziale XIII pkt. 15 SWZ tj.: formularz oferty wykonawcy - Załącznik nr 2 do SWZ, formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ, Oświadczenia, iż Wykonawca posiada wszystkie niezbędne uprawnienia do realizacji usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ - Załącznik nr 6 do SWZ, które zostały poprawnie zweryfikowane za pomocą weryfikatora podpisów, natomiast nie złożył Załącznika nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który został enumeratywnie wymieniony w Rozdziale XIII pkt. 15 c) jako dokument składany wraz z ofertą. Dokument ten nie podlega uzupełnieniu.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu na podstawie przepisu wymienionego powyżej.
MILLENNIUM HOMES Sp. z o.o., ul. Pana Balcera 12 lok. 67, 20-631 Lublin
Uzasadnienie prawne:
Oferta została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca składając ofertę złożył dokumenty wskazane w Rozdziale XIII pkt. 15 SWZ tj.: formularz oferty wykonawcy - Załącznik nr 2 do SWZ, formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ, które zostały poprawnie zweryfikowane za pomocą weryfikatora podpisów, natomiast nie złożył Załącznika nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który został enumeratywnie wymieniony w Rozdziale XIII pkt. 15 c) jako dokument składany wraz z ofertą. Dokument ten nie podlega uzupełnieniu.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu na podstawie przepisu wymienionego powyżej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Konserwacja systemów alarmowych
- Wykonanie okresowej 5-letniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach mieszkalnych Oddziału Terenowego Wielkopolskiego.
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych i instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
więcej: Różny sprzęt gaśniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.