eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w 1 WSzKzPSPZOZ w Lublinie i całodobowego świadczenia usług serwisowych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych
znajdujących się w 1 WSzKzPSPZOZ w Lublinie i całodobowego świadczenia usług serwisowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publ@1wszk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

1wszk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych
znajdujących się w 1 WSzKzPSPZOZ w Lublinie i całodobowego świadczenia usług serwisowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da84ccc-a6b3-4522-8c74-9d18f7e1cd93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/68/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na przeprowadzaniu okresowych przeglądów, konserwacji i serwisu podręcznego sprzętu gaśniczego oraz urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach 1 Wojskowego
Szpitala Klinicznego Polikliniką SP ZOZ w Lublinie przy Al. Racławickie 23 - wymiennych w zał. nr 1.1 oraz całodobowego świadczenia usług serwisowych w ramach utrzymania w/w sprzętu oraz urządzeń w stanie stałej sprawności technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

 RINAR, Koźla 44, 66-008 Świdnica

Uzasadnienie prawne:
Oferta została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca składając ofertę nie złożył dokumentów wymaganych w SWZ w Rozdziale XIII pkt. 15 tj.: formularz oferty wykonawcy- Załącznik nr 2 do SWZ, formularz cenowy- Załącznik nr 3 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ.
W/w dokumenty nie podlegają uzupełnieniu.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu na podstawie przepisu wymienionego powyżej.

 ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY KONSPOŻ sp. j. LESZEK MAŁOCHA & KATARZYNA PRZYCHODZEŃ, ul. Metalurgiczna 11, 20-234 Lublin

Uzasadnienie prawne:
Oferta została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca składając ofertę złożył dokumenty wskazane w Rozdziale XIII pkt. 15 SWZ tj.: formularz oferty wykonawcy - Załącznik nr 2 do SWZ, formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ, Oświadczenia, iż Wykonawca posiada wszystkie niezbędne uprawnienia do realizacji usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ - Załącznik nr 6 do SWZ, które zostały poprawnie zweryfikowane za pomocą weryfikatora podpisów, natomiast nie złożył Załącznika nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który został enumeratywnie wymieniony w Rozdziale XIII pkt. 15 c) jako dokument składany wraz z ofertą. Dokument ten nie podlega uzupełnieniu.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu na podstawie przepisu wymienionego powyżej.

 MILLENNIUM HOMES Sp. z o.o., ul. Pana Balcera 12 lok. 67, 20-631 Lublin

Uzasadnienie prawne:
Oferta została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca składając ofertę złożył dokumenty wskazane w Rozdziale XIII pkt. 15 SWZ tj.: formularz oferty wykonawcy - Załącznik nr 2 do SWZ, formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ, które zostały poprawnie zweryfikowane za pomocą weryfikatora podpisów, natomiast nie złożył Załącznika nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który został enumeratywnie wymieniony w Rozdziale XIII pkt. 15 c) jako dokument składany wraz z ofertą. Dokument ten nie podlega uzupełnieniu.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z SWZ i podlega odrzuceniu na podstawie przepisu wymienionego powyżej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.