eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień PomorskiZimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812510511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowoprojektowana 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913823203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekratariat@zdpkamien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatkamienski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-364aab11-7c8d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030762/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3431.ZP.5.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 391668,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości z odśnieżaniem na terenie powiatu kamieńskiego samochodem ciężarowym o nośności min. 8 Mg (ton) wyposażonym w piaskarkę (Wykonawcy) i pług odśnieżny (Wykonawcy) lub innym nośnikiem spełniającym wymagania określone w SWZ.
Wymagane warunki techniczne wobec piaskarek:
a) przystosowane do montażu na platformach ładunkowych pojazdów wykonawcy;
b) zasobniki o pojemności min. 4 m3 mieszanki piasku z solą;
c) podajnik i wyrzutnik z możliwością regulacji wydatku mieszanki w zakresie
ok. 80 – 150; g/m2, umożliwiające pracę przy prędkości nośnika powyżej 30 km/h;
d) odpowiedni stan techniczny, dający rękojmię zachowania pełnej zdolności do realizowania zadań przez cały okres umowy i spełniający wszystkie przewidziane dla tego rodzaju urządzeń wymagania BHP.
Mieszankę soli i piasku niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zwalczania śliskości wraz z załadunkiem zapewni Zamawiający. Miejsce załadunku mieszkanki: plac składowy Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim, ul. Nowoprojektowana 1, Kamień Pomorski.
Przewidywana szacunkowo liczba godzin pracy sprzętu objęta zamówieniem – 240

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 188889,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości z odśnieżaniem na terenie powiatu kamieńskiego samochodem ciężarowym o nośności min. 8 Mg (ton) wyposażonym w piaskarkę (Wykonawcy) i pług odśnieżny (Wykonawcy) lub innym nośnikiem spełniającym wymagania określone w SWZ.
Wymagane warunki techniczne wobec piaskarek:
a) przystosowane do montażu na platformach ładunkowych pojazdów wykonawcy;
b) zasobniki o pojemności min. 4 m3 mieszanki piasku z solą;
c) podajnik i wyrzutnik z możliwością regulacji wydatku mieszanki w zakresie
ok. 80 – 150; g/m2, umożliwiające pracę przy prędkości nośnika powyżej 30 km/h;
d) odpowiedni stan techniczny, dający rękojmię zachowania pełnej zdolności do realizowania zadań przez cały okres umowy i spełniający wszystkie przewidziane dla tego rodzaju urządzeń wymagania BHP.
Mieszankę soli i piasku niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zwalczania śliskości wraz z załadunkiem zapewni Zamawiający. Miejsce załadunku mieszkanki: plac składowy Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim, ul. Nowoprojektowana 1, Kamień Pomorski.
Przewidywana szacunkowo liczba godzin pracy sprzętu objęta zamówieniem – 240

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 188889,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług odśnieżania na terenie powiatu kamieńskiego ładowarką/koparko ładowarką
o pojemności łyżki ponad 1,5 m3 spełniające wymagania określone w SWZ.
Przewidywana szacunkowo liczba godzin pracy sprzętu objęta zmówieniem – 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 13888,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165597,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165597,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165597,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165597,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.