eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usługi ochrony osób i mienia w kompleksie budynków biurowych przy ul. Gronowej 20



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w kompleksie budynków biurowych
przy ul. Gronowej 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GEODEZJI I KATASTRU MIEJSKIEGO "GEOPOZ"

1.3.) Oddział zamawiającego: GEOPOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630003930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gronowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-655

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 618271861

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geopoz@geopoz.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f7e33d4-4aa9-48ab-a6dd-bc0f7d0258fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w kompleksie budynków biurowych
przy ul. Gronowej 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f7e33d4-4aa9-48ab-a6dd-bc0f7d0258fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041941/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w kompleksie budynków biurowych przy ul. Gronowej 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG-NZP.3410.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1708702,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w kompleksie budynków biurowych przy ul. Gronowej 20.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej łącznie ze stałym dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach
i systemach alarmowych w połączonym kompleksie budynków biurowych (XIV-kondygnacyjny budynek nr 3 i II-kondygnacyjny budynek nr 4) wraz z terenem przyległym w Poznaniu przy
ul. Gronowej 20.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy bez dodatkowego wynagrodzenia zainstaluje i podłączy urządzenia umożliwiające połączenie systemu alarmowego Zamawiającego ze stanowiskiem monitoringu Wykonawcy. O każdym załączeniu alarmu
w chronionym budynku musi zostać automatycznie powiadomiona baza firmy ochroniarskiej. Wykonawca otrzymany sygnał alarmowy musi zweryfikować i wszcząć pożądane działania (wyjazd w razie potrzeby grupy interwencyjnej), czy też ich zaprzestać w przypadku fałszywego alarmu.
Szczegółowy zakres i sposób prowadzenia ochrony został określony w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) oraz stanowiącym jej integralną część Regulaminie ochrony fizycznej.
Wykonawca(cy) ma(ją) obowiązek wykonać zamówienie z zachowaniem dostępności
dla osób niepełnosprawnych
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 2101703,71 zł brutto.
Zamówienie należy zrealizować w terminie 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.10.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę 2101703,71 zł, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, którą złożyło Konsorcjum: Security Emporio sp. z o.o. sp. k. – lider konsorcjum, ul. Czernichowska 28, 61-334 Poznań, Emporio sp. z o.o. – członek konsorcjum, ul. Czernichowska 28, 61-334 Poznań, Vigor Security Sp. z o.o. – członek konsorcjum, ul. Czernichowska 28, 61-334 Poznań (jedyna ważna oferta).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1864020,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2170281,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.