Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00440592/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00467081/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opraw oświetleniowych wraz z wymianą w obiektach UAM (przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opraw oświetleniowych wraz z wymianą w obiektach UAM (przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eab3ad5-a7db-4585-bf42-73b7dc89f7ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2417/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227606,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych wraz z wymiana w obiektach UAM: DS. Babilon, ul. Dożynkowa 9B w Poznaniu oraz Collegium Maius, ul. Fredry 10 w PoznaniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku A do SWZ
• Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
• Wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oświadczy jaki asortyment oferuje: wskaże nazwę producenta, pełną nazwę oferowanego asortymentu, który wycenia i który zostanie dostarczony Zamawiającemu.
• Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej.
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje asortyment inny niż przykładowy wskazany przez zamawiającego, Wykonawca dostarczy wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci opisów oferowanego asortymentu, umożliwiające Zamawiającemu weryfikację zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku A do SWZ np. kartę katalogową, kartę charakterystyki itp. a w przypadku, gdy karta katalogowa/karta charakterystyki nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
Ilekroć w treści niniejszej SWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji, Wykonawca może wykorzystać normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji (o których mowa w art. 101 ustawy Pzp) w stosunku do nich równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia klatki schodowej i ciągów komunikacyjnych na system LED oraz czujniki ruchu w budynku DS. III ARCADIA, ul. Piłsudskiego 12, 69-100 SłubiceSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku B do SWZ
• Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
• Wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oświadczy jaki asortyment oferuje: wskaże nazwę producenta, pełną nazwę oferowanego asortymentu, który wycenia i który zostanie dostarczony Zamawiającemu.
• Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej.
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje asortyment inny niż przykładowy wskazany przez zamawiającego, Wykonawca dostarczy wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci opisów oferowanego asortymentu, umożliwiające Zamawiającemu weryfikację zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku B do SWZ np. kartę katalogową, kartę charakterystyki itp. a w przypadku, gdy karta katalogowa/karta charakterystyki nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
Ilekroć w treści niniejszej SWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji, Wykonawca może wykorzystać normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji (o których mowa w art. 101 ustawy Pzp) w stosunku do nich równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana oświetlenia w Pawilonie Ekspozycyjno-Dydaktycznym w Ogrodzie Botanicznym, ul. Dąbrowskiego 165, 60-594 Poznań.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku C do SWZ
• Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
• Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej.
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje asortyment inny niż przykładowy wskazany przez zamawiającego, Wykonawca dostarczy wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci opisów oferowanego asortymentu, umożliwiające Zamawiającemu weryfikację zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku C do SWZ np. kartę katalogową, kartę charakterystyki itp. a w przypadku, gdy karta katalogowa/karta charakterystyki nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
Ilekroć w treści niniejszej SWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji, Wykonawca może wykorzystać normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji (o których mowa w art. 101 ustawy Pzp) w stosunku do nich równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 77200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84469,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110409,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84469,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro-Energetyczny ELEKTRO-PROJEKT Jacek Włodarczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781004745
7.3.3) Ulica: ul. Barcińska 5
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-046
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektro-Energetyczny "ELEKTRO-PROJEKT" Jacek Włodarczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektro-Energetyczny "ELEKTRO-PROJEKT" Jacek Włodarczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84469,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41881,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83223,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45182,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro-Energetyczny ELEKTRO-PROJEKT Jacek Włodarczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781004745
7.3.3) Ulica: ul. Barcińska 5
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-046
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektro-Energetyczny "ELEKTRO-PROJEKT" Jacek Włodarczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektro-Energetyczny "ELEKTRO-PROJEKT" Jacek Włodarczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45182,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125317,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189557,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125317,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MagElektro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822493831
7.3.3) Ulica: ul. Romana Maya 1/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-371
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125317,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenie ulicznego punktowego w miejscowości Trzeszczany Pierwsze, gmina Trzeszczany
- "Wykonanie modernizacji oświetlenia areny głównej Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w tym dostawy wraz z montażem oświetlenia".
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie przy ul. Warszawskiej 38
- Budowa doświetleń wertykalnych przejść dla pieszych na terenie miasta Bydgoszczy oraz oświetlenia ulicy Inowrocławskiej w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów oświetleniowych
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.