eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia"Termomodernizacja budynku ¶wietlicy w Gaw³owie"



Og³oszenie z dnia 2024-10-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku ¶wietlicy w Gaw³owie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku ¶wietlicy w Gaw³owie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ccf1614e-5e50-454f-9b2c-3e71d335f9c8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00546668

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029653/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Termomodernizacja budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Gaw³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/990885

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/990885

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim elektronicznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/990885 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/990885 i formularza poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania po pojawieniu siê komunikatu, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w sekcji „Komunikaty”. 5. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego wykonawcy. 6. Wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, 8. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim w postaci elektronicznej, podpisaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód podpis elektroniczny) przez osobê uprawnion±, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze s±dowym lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobê umocowan± (na podstawie pe³nomocnictwa) przez osoby uprawnione, a nastêpnie z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem Platformy Zakupowej dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/990885 9. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Gmina Bochnia przetwarza dane zawarte w ofertach albo we wnioskach o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dane znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy art. 3 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j. z dnia 2024.08.30). W¶ród tych informacji mog± pojawiaæ siê dane, które na gruncie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Rozporz±dzenie ogólne”) maj± charakter danych osobowych. 2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bochnia reprezentowana przez Wójta. Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie za pomoc± poczty tradycyjnej pod adresem: Gmina Bochnia, Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, poprzez email: ug@bochnia-gmina.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 14 690 11 20. 3. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem: Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, poprzez email: iod@iods.pl. 4. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c Rozporz±dzenia ogólnego, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do zawarcia i wykonania umowy o zamówienie publiczne oraz do wype³niania obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postêpowania o udzielnie zamówienia publicznego na zadanie „Termomodernizacja budynku ¶wietlicy w Gaw³owie” prowadzonym w trybie podstawowym, nr postêpowania IFS.271.17.2024

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z termomodernizacj± przy budynku ¶wietlicy w Gaw³owie - wykonanie docieplenia elewacji, okucia dachu, instalacja odgromowa, wymiana podbicia dachowego, wymiana orynnowania, wykonanie opaski wokó³ budynku.

Szczegó³owy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawieraj±, za³±czone do niniejszej SWZ: dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45261320-3 - K³adzenie rynien

03421000-7 - ¯ywice

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na realizowany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a)posiada wiedzê i do¶wiadczenie: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum jedn± robotê budowlan± polegaj± na budowie lub (i) przebudowie lub (i) remoncie obiektu kubaturowego o warto¶ci co najmniej 90 000,00 z³otych brutto w ramach jednej umowy
b) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowaæ osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy,
posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 2 -letnie do¶wiadczenie w pracy w swojej specjalno¶ci po uzyskaniu uprawnieñ polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ; 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami –zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wy¿ej wymienione o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem - Za³±cznik nr 7 do SWZ, w oparciu o zamieszczony na Platformie wykaz z³o¿onych w danym postêpowaniu ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu. 3. W przypadku, o którym mowa w rozdziale VIII
ust.3 Wykonawcy do³±czaj± do oferty równie¿ o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Sposób zaliczkowania opisano we wzorze umowy za³±cznik nr 8 § 7 (Zap³ata wynagrodzenia) pkt 5 i 6

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, która bêdzie podlegaæ waloryzacji w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub rozliczenie wynagrodzenia w tym: a) wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug. b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych. e) w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia – szczególne warunki zmiany zosta³y okre¶lone w § 14 „Waloryzacja wynagrodzenia” f) w przypadku ograniczenia zakresu prac objêtych niniejsz± Umow± w razie stwierdzenia braku konieczno¶ci wykonywania czê¶ci zamówienia, ujêtych w SWZ lub zwiêkszenia zakresu prac 2) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana: a) si³± wy¿sz± – b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót budowlanych – wyst±pienia opadów deszczu w ilo¶ci uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót budowlanych – przed³u¿enie terminu o tyle dni ile trwa³o wstrzymanie robót, – wyst±pienia opadów ¶niegu w ilo¶ci uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót budowlanych – przed³u¿enie terminu o tyle dni ile trwa³o wstrzymanie robót, – wyst±pienia ekstremalnie wysokich temperatur uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe prowadzenie robót budowlanych c) wyst±pienia niewypa³ów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych - przed³u¿enie terminu o tyle dni ile trwa³o wstrzymanie robót, d) zmiany zakresu prac objêtych niniejsz± Umow± w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt.3); e) nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami daj±cymi siê przypisaæ Zamawiaj±cemu; f) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których udzielenie i wykonanie sta³o siê konieczne lub celowe, wp³ywaj±cych na termin wykonania robót objêtych niniejsz± Umow±; g) je¿eli w trakcie prowadzenia robót budowlanych, lub innych zostan± ujawnione dotychczas nieznane elementy zabudowy uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie tych robót h) wyst±pienia udokumentowanych przez Wykonawcê, niezawinionych przez niego opó¼nieñ w dostawie materia³ów, i) zawieszenia, opó¼nienia lub przestoju w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy, 3) materia³ów, przy czym zmiana taka mo¿e byæ spowodowana: a) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji na podstawie której nale¿y wykonaæ roboty, stanowi±cej za³±cznik do SWZ, spowodowan±: - zaprzestaniem produkcji; - udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcê d³u¿szym terminem ich dostawy na plac budowy; - wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; b) dostêpno¶ci± na rynku materia³ów i urz±dzeñ lub technologii realizacji robót pozwalaj±cych na poprawê warunków bezpieczeñstwa i eksploatacji przysz³ego obiektu c) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; 4) zmiana Podwykonawcy, rezygnacja z Podwykonawcy, wprowadzenie nowego Podwykonawcy, powierzenie okre¶lonego zakresu Podwykonawcy lub zmiany zakresu czê¶ci prac powierzonych Podwykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/990885

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.