Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania do pracy i kreowania treści multimedialnych na potrzeby Centrum Kultury i Spotkań Europejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c850529-9343-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania do pracy i kreowania treści multimedialnych na potrzeby Centrum Kultury i Spotkań Europejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c850529-9343-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050751/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawę sprzętu oraz oprogramowania do pracy i kreowania treści multimedialnych na potrzeby Centrum Kultury i Spotkań Europejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt w ramach konkursu grantowego „miniPAKT - gminne pracownie komputerowe” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 (Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Negocjacje przeprowadzono na mocy art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) w związku z faktem iż postępowanie prowadzone uprzednio w trybie podstawowym (Ogłoszenie nr 2023/BZP 00506850 z dnia 2023-11-22) zostało w dniu 30.11.2023 r. unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W związku z powyższym, Zamawiający w sposób bezsprzeczny wykazał, że zaistniały przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki rozumiane jako obiektywne okoliczności, które zostały wskazane w art. 305 pkt 2 Pzp, jako wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki w oparciu o ten przepis.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e46b3879-8913-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150317,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do pracy i kreowania treści multimedialnych na potrzeby Centrum Kultury i Spotkań Europejskich. w związku z realizacją przez Miasto Białogard projektu w ramach konkursu grantowego „miniPAKT - gminne pracownie komputerowe” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 (Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia).Część 1: Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem:
a) komputery stacjonarne z oprogramowaniem – 2 jednakowe sztuki;
b) monitory do komputerów stacjonarnych – 2 sztuki;
c) urządzenia peryferyjne – (mysz, klawiatura, słuchawki) – 2 zestawy;
d) komputer do obsługi VR, big data oraz AI – 1 sztuka;
e) oprogramowanie do tworzenia treści graficznych i multimedialnych oraz audio-video kompatybilne ze sprzętem komputerowym – 1 zestaw.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w Załączniku nr 2a do zaproszenia.
3. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowego użytkowania.
4. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć karty produktów, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, ulotki oraz instrukcje użytkowania, jeśli takowe istnieją, w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 66190,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do pracy i kreowania treści multimedialnych na potrzeby Centrum Kultury i Spotkań Europejskich. w związku z realizacją przez Miasto Białogard projektu w ramach konkursu grantowego „miniPAKT - gminne pracownie komputerowe” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 (Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia).Część 2: Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia przestrzeni multimedialnej:
a) projektor multimedialny – 1 sztuka;
b) ekrany studyjne – 2 zestawy;
c) zestaw mikrofonów – 1 zestaw;
d) kamery do streamingu i do nagrywania / aparaty cyfrowe – 1 zestaw;
e) zestaw gogli VR wraz z oprogramowaniem – 1 zestaw;
f) zestaw Greenscreen – 1 zestaw;
g) aparaty fotograficzne wraz z obiektywami – 3 sztuki;
h) tablice interaktywne – 2 sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 znajduje się w Załączniku nr 2b do zaproszenia.
3. Sprzęty i urządzenia objęte dostawą będą fabrycznie nowe, objęte gwarancją, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowego użytkowania.
4. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć karty produktów, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, ulotki oraz instrukcje użytkowania, jeśli takowe istnieją, w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 84127,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89371,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawęcki Dariusz P.H.U. KOMPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330290005
7.3.3) Ulica: Wawelska 42
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89371,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111517,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawęcki Dariusz P.H.U. KOMPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330290005
7.3.3) Ulica: Wawelska 42
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111517,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-13INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie w roku 2025 z podziałem na 6 zadań.
- Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku.
- "Świadczenie usług opiekuńczych z podziałem na dwa zadania: 1 : Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania 2 : Świadczenie całodobowych usług opiekuńczych w mieszkaniu wytchnieniowym"
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup zestawów do wideokonferencji
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.