eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDostawy różnych artykułów spożywczych na I półrocze 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych na I półrocze 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.baziuk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f71bb5a-636d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostkla sektora finansów publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy różnych artykułów spożywczych na I półrocze 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f71bb5a-636d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004975/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawy różnych artykułów spożywczych na I półrocze 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Cukier biały
1. Cukier biały* Gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat.I Nysa 3040 kg, Prudnik 150 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 14291,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Koncentrat pomidorowy
1. Koncentrat pomidorowy 30%* Gramatura jednostkowa 0,90kg - 5 kg zg. z PN kl./gat.I Nysa 1690 kg, Prudnik 420 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 13293,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Warzywa przetworzone - soja
1. Kostka sojowa* Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg. zg. z PN kl./gat.I Nysa 780 kg, Prudnik 40 kg
2. Kotlet sojowy* Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg zg. z PN kl./gat.I Nysa 0 kg, Prudnik 80 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331137-6 - Kiełki sojowe

4.5.5.) Wartość części: 10741,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Warzywa strączkowe suszone
1. Fasola suszona – JAS średni* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I Nysa 1980 kg, Prudnik 240 kg
2. Groch suchy łuskany – połówki* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I Nysa 600 kg, Prudnik 140 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

4.5.5.) Wartość części: 9094,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Ryby konserwowane
1. Sałatka rybna*
Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, olej, warzywa, przyprawy zg. z PN kl./gat.I Nysa 610 kg, Prudnik 70 kg
2. Ryba w pomidorach* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, koncentrat pomidorowy, warzywa, przyprawy. zg. z PN kl./gat.I Nysa 0 kg, Prudnik 50 kg
3. Paprykarz szczeciński* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, ryż, cebula, koncentrat pomidorowy, olej, przyprawy zg. z PN kl./gat.I Nysa 610 kg, Prudnik 80 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 13309,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Ryby przetworzone mrożone
1. Burger rybny z warzywami* Mielone mięso ryby, (ryba min. 28%) bez ości, łusek i skóry, płatki ziemniaczane, marchew, groszek zielony, olej roślinny, sól, przyprawy. Panier winien zawierać skrobię ziemniaczaną, sól, drożdże, paprykę. Burgery pakowane luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 2 kg do 15 kg. Zawartość glazury max. 5% zg. z PN kl./gat I Nysa 960 kg, Prudnik 80 kg
2. Filet mrożony z mintaja* Filet z mintaja, bez ości, łusek i skóry. Ryba pakowana luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Zawartość glazury max. 10%. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 10kg zg. z PN kl./gat I Nysa 220 kg, Prudnik 20 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 14244,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 Jaja świeże -kurze
1. Jaja kurze* Jaja kurze konsumpcyjne, świeże* klasa A, grupa wagowa M (waga 53 – 63 gram/ szt.) Opakowanie: wytłoczki papierowe lub plastikowe zawierające od 10 do 30 jaj. Opakowania zbiorcze 360 szt. jednorazowe zg. z PN kl./gat I Nysa 18000 szt. Prudnik 3000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 Margaryna
1. Margaryna do smarowania pieczywa / masło roślinne o zawartości tłuszczu roślinnego od 60% do 80% oraz witamin A, D, E, kostka 250g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, zg. z PN kl./gat I Nysa 5480 kg, Prudnik 400 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15431000-8 - Margaryna i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 37514,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 Olej roślinny

1. Olej roślinny spożywczy do smażenia i sałatek – gramatura jednostkowa 0,9, 1, 3, 5l zg. z PN kl./gat I : Nysa 3720 l, Prudnik 300 l

4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny

4.5.5.) Wartość części: 22793,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 Mąka - kasze
1. Kasza jęczmienna średnia - gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 3000 kg, Prudnik 600 kg
2. Kasza gryczana - gramatura jednostkowa od 0.2 do 1 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 0 kg, Prudnik 100 kg
3. Kasza manna- gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 80 kg, Prudnik 10 kg
4. Mąka pszenna typ 500– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 3920 kg, Prudnik 300 kg
5. Mąka ziemniaczana -– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 140 kg, Prudnik 10 kg
6. Płatki kukurydziane - gramatura jednostkowa od 0,1 do 10kg zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 0 kg
7. Płatki owsiane – gramatura jednostkowa od 1do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 0 kg
8. Ryż biały długoziarnisty - gramatura jednostkowa od 1do 50 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 6000 kg, Prudnik 650 kg
9. Wafle ryżowe bezglutenowe niesłodzone bez konserwantów – gramatura jednostkowa od 0,09 do 0,15 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 15 kg, Prudnik 10 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15612100-2 - Mąka pszenna

15612300-4 - Mąka i mączka warzywna

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15614000-5 - Ryż przetworzony

4.5.5.) Wartość części: 41217,25 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 Makarony
1. Makaron bez jajeczny nitki - gramatura jednostkowa min. od 5 do15 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 740 kg, Prudnik 400 kg
2. Makaron bez jajeczny świder – mały - gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 5400 kg, Prudnik 1250 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 24722,80 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 Zupy
1. Rosół drobiowy – koncentrat, baza, wydajność min. 40 l z 1 kg -gramatura jednostkowa od 1do 2 kg W proszku, o zawartości soli nie większej niż 45g w 100g suchego produktu, zg. z PN kl./gat I Nysa 370 kg, Prudnik 60 kg
2. Zupa brokułowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 110 kg, Prudnik 20 kg
3. Zupa kalafiorowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 80 kg , Prudnik 30 kg
4. Zupa pieczarkowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 90 kg, Prudnik 0 kg
5. Zupa szparagowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 20 kg
6. Zupa cebulowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg
zg. z PN kl./gat I Nysa 110 kg, Prudnik 20 kg
7. Żurek w proszku – koncentrat, baza. Półprodukt do sporządzania żurku wydajność min. 16,5 l z 1 kg- gramatura jednostkowa od 0,5kg do 2 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 40 kg, Prudnik 35 kg
8. Sos boloński - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 60 kg
9. Sos myśliwski - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I Nysa 75 kg, Prudnik 5 kg
10. Sos grzybowy – koncentrat, baza wydajność min.10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 0 kg, Prudnik 30 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15891500-5 - Buliony

15891000-0 - Zupy i buliony

15871260-4 - Sosy

4.5.5.) Wartość części: 3963,15 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 Warzywa przetworzone
1. Chrzan tarty- gramatura jednostkowa od 0,25 do 0,9 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 40 kg, Prudnik 5 kg
2. Fasolka szparagowa konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 300 kg, Prudnik 5 kg
3. Groszek konserwowy - gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 510 kg, Prudnik 5 kg
4. Kukurydza konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 360 kg, Prudnik 5 kg
5. Pasztet sojowy różne smaki - gramatura jednostkowa od 0,09 do 0.113 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 10 kg, Prudnik 10 kg
6. Leczo - min 5 składnikowe w tym pieczarki - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 400 kg, Prudnik 170 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331463-0 - Puszkowana fasola nieobrana

15331462-3 - Groch puszkowany

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 7546,30 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 Przyprawy
1. Czosnek granulowany - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 7 kg, Prudnik 10 kg
2. Liść laurowy - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 3 kg, Prudnik 5 kg
3. Koper suszony mielony- gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 16 kg,
4. Majeranek - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 8 kg, Prudnik 5 kg
5. Ocet spirytusowy 10% - gramatura jednostkowa od 0,5 l do 1 l zg. z PN kl./gat I Nysa 65 l, Prudnik 0 l
6. Papryka czerwona słodka / przyprawa mielona/- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 20 kg, Prudnik 20 kg
7. Pieprz czarny prawdziwy, mielony- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 60 kg, Prudnik 30 kg
8. Przyprawa do drobiu– gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 8 kg, Prudnik 0 kg
9. Przyprawa do mięsa mielonego - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 8 kg, Prudnik 3 kg
10. Przyprawa w płynie do zup– gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 600 kg, Prudnik 300 kg
11. Przyprawa warzywna do zup i potraw - w proszku /sypka/ - gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 440 kg, Prudnik 70 kg
12. Sól spożywcza jodowana warzona – gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 340 kg, Prudnik 120 kg
13. Ziele angielskie- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 3 kg, Prudnik 6 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15872100-2 - Pieprz

15871270-7 - Mieszanki przypraw

15872400-5 - Sól

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 5228,72 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 Różne artykuły spożywcze
1. Dżem wieloowocowy/różne smaki/ - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15zg. z PN kl./gat I Nysa 2100 kg, Prudnik 450 kg
2. Marmolada wieloowocowa - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 21000 kg, Prudnik 660 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332290-3 - Dżemy

15332230-5 - Marmolady

4.5.5.) Wartość części: 19451,70 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16 Napoje
1. Herbata czarna w saszetkach – gramatura jednostkowa od 0,1 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I Nysa 210 kg Prudnik 30 kg
2. Kawa zbożowa rozpuszczalna konfekcjonowana – gramatura jednostkowa od 0,50 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I Nysa 330 kg Prudnik 5 kg
3. Woda mineralna- gramatura jednostkowa: 1,5l zg. z PN kl./gat I Nysa 360 l, Prudnik 200 l

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15863200-7 - Herbata czarna

15981000-8 - Wody mineralne

15862000-8 - Substytuty kawy

4.5.5.) Wartość części: 7988,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14737,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19108,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14737,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Śliwiaka 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-797

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14737,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13356,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22513,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13356,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Śliwiaka 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-797

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13356,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11261,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12087,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11261,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11261,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9449,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18181,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9449,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9449,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15864,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLDROB Gospodarstwo Rolno Drobiarskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541327762

7.3.3) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 49a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-127

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39043,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55977,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39043,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE spółka cywilna Michał Olek, Łukasz Pająk, Dariusz Gorycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39043,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21828,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24200,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21828,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Śliwiaka 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-797

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21828,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40244,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43144,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40244,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40244,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25802,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35444,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25802,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25802,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3847,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4432,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3847,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3847,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8295,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9611,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8295,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8295,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5849,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7643,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5849,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5849,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20836,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9104,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9992,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9104,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9104,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.