Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513005/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z TERENU ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021125219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Z. Wróblewskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +4871 3483024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.banach@zoo.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ogrody zoologiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z TERENU ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88ac46cf-8ab1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/TP/U/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147211,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
1. usługi odbioru z terenu ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. przy ul. Wróblewskiego 1-5, we Wrocławiu (51-618) i dalszego ich zagospodarowania:
a) odpadów zmieszanych opakowaniowych (kod 150106) oraz produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia (kod 160380) ze znormalizowanego prasokontenera (stanowiącego własność Zamawiającego) o pojemności 20 m3, typu N 20SHA, produkcji P.U.E. ,.ZENTEX",
b) zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 170901, 170902, 170903 (kod 170904) z podstawionego przez Wykonawcę własnego kontenera KO 34-36, który zostanie wypełniony odpadami przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić kontener KO 34 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 5 dni,
c) sorbentów, materiałów filtracyjnych, tkanin do wycierania i ubrań ochronnych innych niż wymienione w 150202 (kod 150203) z podstawionego przez Wykonawcę własnego kontenera KO 5-7, który zostanie wypełniony odpadami przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić kontener KO5-7 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 5 dni,
d) zużytych urządzeń innych niż wymienione w 160209 do 160213 (kod 160214)
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również najem kontenerów określonych w ust. 1 pkt b)-c) (powyżej) na czas od ich podstawienia do dnia odbioru przez Wykonawcę (każdorazowo nie dłużej niż 3 dni).
3. Środek transportu do odbioru odpadów i transport odpadów zapewnia Wykonawca na własne ryzyko i koszt.
4. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów specjalistycznymi środkami transportu przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów, sprawnymi technicznie, umożliwiającymi transport zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5. Rzeczywista ilość odpadów do odbioru wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa przewidywana ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy – tj. 12 m-cy to:
- 15 01 06 - opakowania z tworzyw sztucznych po produktach spożywczych, chemii gospodarczej w ilości ok. 75 Mg
- 16 03 80 – produkty spożywcze przeterminowane lub nienadające się do spożycia, ok. 43,00 Mg
- 15 02 03 - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania, ubrania ochronne ok. 0,5 Mg
- 16 02 14 -zużyte urządzenia, komputery, pralki, kuchenki mikrofalowe,
elektronarzędzia. Usługa będzie polegała na odbiorze ok. 3,00 Mg
- 17 09 04 – zmieszane odpady z budowy, remontów, demontażu. Prognozowana ilość przedmiotowych odpadów w okresie obowiązywania umowy to ok. 46 Mg
(Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133180,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141577,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133180,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZer Dolny Śląsk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390766270
7.3.3) Ulica: Jerzmanowska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133180,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dygowie"
- Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia zanieczyszczonej odpadami medycznymi ziemi.
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew oraz ich transport do Instalacji Komunalnej w latach 2025-2026
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.