Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473551/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 199A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-122
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzogliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skladowisko_gliwice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3daedccc-074c-4454-92a6-aa037e362e2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZO.261.7.DZO.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1Kompaktor CAT 826K
rok produkcji: 2020 r.;
nr seryjny: 2T600129;
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 5000 mth, pierwszy przegląd niezwłocznie: + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 500 mth.
Ładowarka CAT 950M
rok produkcji 2019 r;.
nr seryjny XCJ10391;
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 2395 mth, pierwszy przegląd przy stanie licznika 2500 mth + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 500 mth.
Spycharka CAT D6 LGP
rok produkcji 2020 r.;
nr seryjny GZ900493;
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 1318 mth, pierwszy przegląd nie wcześniej niż w styczniu 2025r, ponieważ do grudnia 2024 maszyna jest na gwarancji. Pierwszy przegląd maszyny przy stanie 2000 mth + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 500 mth.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.5.) Wartość części: 184500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2Ładowarka JCB 456 EZX
rok produkcji 2011 r.;
nr seryjny JCB456ZOL01304221;
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 10044 mth, pierwszy przegląd przy stanie licznika 10500 mth + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 500 mth.
Koparko-ładowarka JCB 4CX
Rok produkcji 2011 r.;
Nr seryjny JCB4CX4WC02011750;
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 5800 mth, pierwszy przegląd przy stanie licznika 6000mth + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 500 mth.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.5.) Wartość części: 98400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3Rozdrabniasz wolnoobrotowy DOPPSTADT DW3060 Buffalo typu C
rok produkcji 2012 r.;
nr seryjny W09306325C2D38654
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 4208 mth, pierwszy przegląd przy stanie licznika 4250 mth + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 250 mth.
Rozdrabniasz młotkowy DOPPSTADT AK235
rok produkcji 2011 r.;
nr seryjny W09201216B2D38202;
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 1163 mth, pierwszy przegląd przy stanie licznika 1250 mth + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 250 mth.
Przesiewasz bębnowy z podkładem gwiaździstym DOPPSTADT SM 518
rok produkcji 2020 r.;
nr seryjny W09522217L2D38825
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 149 mth, pierwszy przegląd przy stanie licznika 250mth + 2 kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 250 mth, lub przegląd roczny gdy maszyna nie przepracuje w ciągu roku 250 mth.
Przerzucarka BACKHUS 16:36
rok produkcji 2012 r.;
nr seryjny 841
Stan licznika na dzień ogłoszenia przetargu 481 mth, pierwszy przegląd przy stanie licznika 500 mth + dwa kolejne zgodnie z zaleceniami producenta co 250 mth, lub przegląd roczny gdy maszyna nie przepracuje w ciągu roku 250 mth.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.5.) Wartość części: 184500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę została sporządzona w sposób niezgodny z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający wyraźnie określił w rozdziale 15 SWZ, iż oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2A. Treść formularza ofertowego który przygotował Zamawiający przesądzała o sposobie skalkulowania oferty.
W przypadku gdy Wykonawca nie skorzystał z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, był zobowiązany do zamieszczenia w treści oferty wszystkich informacji wymaganych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył ofertę w postaci 3 załączników na innym druku niż wymagał tego Zamawiający oraz nie zamieścił w treści ofert wymaganych w formularzu ofertowym informacji min. nie wskazał ceny za roboczogodzinę i za prace naprawcze, wychodzące poza zakres usług określony w załączniku nr 1 do SWZ a także pozycji rabatu naliczonego przez Wykonawcę od obowiązujących u Wykonawcy cen detalicznych materiałów i części które będą wykorzystane do wykonania prac naprawczych
maszyn wchodzących w skład danej części zamówienia w %, które to elementy stanowiły kryteria oceny ofert. Niewatpliwie brak informacji objętych formularzem ofertowym przygotowanym przez zamawiającego stanowi o niezgodności oferty z warunkami zamówienia. „Treść oferty” to treść zobowiązania Wykonawcy do zgodnego z żądaniami Zamawiającego wykonania przedmiotu zamówienia publicznego.
Na tak rozumianą treść oferty składają się formularz ofertowy oraz wszystkie dokumenty składane wraz z formularzem ofertowym które określił Zamawiający w rozdziale 15 SWZ.
Ponadto oferty składa się pod rygorem nieważności w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elktronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W niniejszym postępowaniu Wykonawca nie opatrzył ofert ani kwalifikowanym podpisem elektronicznym, czy zaufanym bądź osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47968,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47968,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47986,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699
7.3.3) Ulica: Wapienna 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94685,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94685,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94685,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcon Polska sp.z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212039736
7.3.3) Ulica: Baletowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem samochodu z podnośnikiem koszowym z operatorem, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.