eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojaszówkaRozwój opieki przedszkolnej w gminie Wojaszówka.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój opieki przedszkolnej w gminie Wojaszówka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJASZÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Wojaszówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-471

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134385016

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wojaszowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wojaszowka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój opieki przedszkolnej w gminie Wojaszówka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de2f3fe-ecce-477f-9560-6e81719907d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057999/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozwój opieki przedszkolnej w gminie Wojaszówka.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. Rozwój opieki przedszkolnej w gminie Wojaszówka – nr FEPK.05.01-IZ.00-0033/23 dofinansowany w ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, działanie FEPK.05.01 Edukacja, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476906

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚ.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2396474,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część nr 1 Gminne Przedszkole Odrzykoń

1. Wymiana posadzek:
Wymiana posadzek przeprowadzona będzie we wszystkich pomieszczeniach z wyłączeniem sal lekcyjnych. Roboty polegać będą na zerwaniu starych posadzek z płytek pcv i płytek ceramicznych, oraz cokolików, skuciu nierówności, zagruntowaniu powierzchni, wykonaniu warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej, ułożeniu płytek gresowych, oraz wykonanie cokolików.
2. Remont schodów wewnętrznych:
Remont schodów wewnętrznych polegał będzie na skuciu starej okładziny z lastrika, wyrównaniu wysokości stopni i ułożeniu płytek gresowych schodowych, ponadto zostanie zmieniona stara balustrada schodowa na nową balustradę ze stali nierdzewnej dostosowana do obowiązujących przepisów.
3. Wymiana drzwi wewnętrznych:
Wymiana drzwi wewnętrznych polegać będzie na wykuciu starych ościeżnic z mury, powiększeniu otworów, montażu ościeżnic systemowych oraz zamontowaniu nowych skrzydeł drzwiowych dostosowanych do funkcji pomieszczenia.
4. Zamurowanie drzwi zewnętrznych:
Zamurowanie drzwi polegać będzie na demontażu drzwi wejściowych aluminiowych, zamurowaniu otworu pustakami z betonu komórkowego, otynkowaniu ściany od wewnątrz, dociepleniu ściany od zewnątrz i wykonaniu tynku cienkowarstwowego akrylowego.
5. Malowanie pomieszczeń:
Malowaniu podlegać będą wszystkie pomieszczenia przedszkola z wyłączeniem ścian z okładzinami ceramicznymi. Malowanie polegać będzie na zeskrobaniu opaleniu starych lamperii olejnych, przeszpachlowaniu ścian / przygotowaniu podłoża, gruntowaniu i malowaniu farbami silikatowymi. Dodatkowo zaplanowano montaż żaluzji w oknach sal lekcyjnych.
6. Remont sanitariatów:
Remont sanitariatów polegał będzie na rozbiórce istniejących ścianek działowych, skuciu istniejących okładzin i starych tynków, skuciu posadzek, wykonaniu nowych warstw wyrównujących na ścianach i posadzkach, zagruntowaniu powierzchni i ułożenie okładzin na ścianach płytek ceramicznych i posadzkach gresowych. Przewidziano również montaż nowych kabin z płyt HPL.
7. Sanitariat dla niepełnosprawnych:
Wykonanie sanitariatu polegać będzie na przebudowie pomieszczeń magazynowych. Zakres prac to: rozbiórka istniejącej ścianki działowej, skucie okładzin ze ścian i posadzki, wykucie otworu drzwiowego, wyrównanie ścian i posadzek, zagruntowaniu powierzchni i ułożenie okładzin na ścianach płytek ceramicznych i posadzkach gresowych. Uwzględniono również montaż uchwytów dla niepełnosprawnych.
8. Pomieszczenia socjalne, pralnia i szatnia:
Remont pomieszczeń polegał będzie na skuciu istniejących okładzin i starych tynków, skuciu posadzek, wykonaniu nowych warstw wyrównujących na ścianach i posadzkach, zagruntowaniu powierzchni i ułożenie okładzin na ścianach płytek ceramicznych i posadzkach gresowych.
9. Malowanie elewacji:
Malowanie elewacji polegać będzie na: przygotowaniu podłoża do malowana poprzez mycie wodą z detergentami, gruntowanu podłoża i dwukrotnym malowaniu ścian farba silikatową w miejscach uszkodzeń elewacji w związku z prowadzonymi pracami remontowymi.
10. Instalacje sanitarne:
Remont instalacji sanitarnych wod – kan polegał będzie na demontażu istniejącego wyposażenia, wymianie rur, zaworów, podejść do urządzeń sanitarnych wykonaniu nowej instalacji w sanitariacie dla niepełnosprawnych. Remont przewiduje montaż nowych urządzeń sanitarnych.
11. Instalacja elektryczna:
Zakres prac przy remoncie instalacji elektrycznej obejmuje: przebudowa istniejących rozdzielni, wykonanie nowych rozdzielni elektrycznych 2 szt., wykonanie WLZ-ów, wykonanie instalacji oświetleniowej wraz z oświetleniem ewakuacyjnym i awaryjnym – dopasowanie do obowiązujących przepisów, wykonanie instalacji gniazd elektrycznych wtykowych, wykonanie instalacji uziemień wyrównawczych, wykonanie instalacji odgromowej przeciwprzepięciowej, wymiana wyłącznika P-poż -dostosowanie do obowiązujących przepisów, wykonanie instalacji sieci komputerowej.
12. Plac zabaw:
Zakres prac przewiduje budowę nowego placu zabaw na nawierzchni trawiastej i nawierzchni z kamyczka o drobnej frakcji, urządzenia zabawowe dostosowane do wieku dzieci uczęszczających do przedszkola, urządzenia muszą posiadać stosowne atesty/certyfikaty.
13. Dostawa i montaż wyposażenia,
14. Dostawa schodołazu,
15. Dostosowanie pomieszczeń i budynku do obowiązujących przepisów p.poż,
16. Roboty rozbiórkowe, tarasów, schodów i innych elementów zewnętrznych,
17. Budowa zadaszeń wejść, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonanie schodów, zewnętrznych z palisady i kostki brukowej, wykonanie dojść i tarasu utwardzonego,
(Z uwagi że remont budynku prowadzony jest na funkcjonującym budynku przedszkola w części szatniowej - prace remontowe będą możliwe do przeprowadzenia w okresie od 20.06.2025 r. do dnia 30.07.2025 r. oraz w dni wolne od pracy pod warunkiem zapewnienia dostępności tych pomieszczeń w dni nauki. Inwestor nie zapewnia zaplecza socjalnego Wykonawcy. )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1928136,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część nr 2 Gminne Przedszkole Ustrobna

1. Rozbudowa, nadbudowa, i przebudowa budynku przedszkola w Ustrobnej, oraz zmiana sposobu użytkowania tarasu na pomieszczenia edukacyjne:
- roboty budowlane rozbiórkowe
- roboty budowlane konstrukcyjne
- roboty instalacyjne ( elektryczne, sanitarne wod – kan, co )
- roboty wykończeniowe
- roboty adaptacyjne/przebudowy
- powierzchnia użytkowa istniejąca: 692,35 m2
- powierzchnia użytkowa po przeprowadzonej inwestycji: 839,55 m2
2. Plac zabaw:
Zakres prac przewiduje budowę nowego placu zabaw na nawierzchni trawiastej i nawierzchni z kamyczka o drobnej frakcji, urządzenia zabawowe dostosowane do wieku dzieci uczęszczających do przedszkola, urządzenia muszą posiadać stosowne atesty/certyfikaty,
3. Dostawa i montaż wyposażenia,
4. Dostawa i montaż podnośnika pionowego zewnętrznego dla niepełnosprawnych.
(Z uwagi że rozbudowa budynku prowadzona jest na funkcjonującym budynku żłobka - prace rozbiórkowe należy prowadzić poza godzinami funkcjonowania obiektu ( powodujące hałas ) oraz w soboty. Prace adaptacyjne w istniejącej sali lekcyjnej przedszkola będą możliwe do przeprowadzenia w okresie od 01.06.2025 r. do dnia 30.07.2025 r.. Wejście na plac budowy Wykonawca zapewni sobie z zewnątrz budynku. Inwestor nie zapewnia zaplecza socjalnego Wykonawcy. )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1019527,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1860318,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5959782,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1860318,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”UNI-REM” Usługi Budowlane Zbigniew Szarota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841778988

7.3.4) Miejscowość: Kobylany 196

7.3.5) Kod pocztowy: 38-462

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1860318,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1617931,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5098282,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1617931,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”UNI-REM” Usługi Budowlane Zbigniew Szarota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1617931,79

7.3.4) Miejscowość: Kobylany 196

7.3.5) Kod pocztowy: 38-462

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1617931,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.