Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00491769/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2025/BZP 00009886/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek oświatowych w Wodzisławiu Śl. wraz z opieką nad nimi w roku 2024 z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15
1.5.2.) Miejscowość: Radlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324590219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8467741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek oświatowych w Wodzisławiu Śl. wraz z opieką nad nimi w roku 2024 z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f034f44-82c3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036911/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Organizacja przewozu dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek oświatowych wraz z opieką nad nimi w 2023 z podziałem na dwa zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491769
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.37.ES.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150921,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 – przewóz (tam i z powrotem) dzieci niepełnosprawnych z Radlina do szkół w Wodzisławiu Śląskim na wyznaczonej trasie (Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śl. ul. Kopernika 71 i Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Wodzisławiu Śl., Osiedle 1 Maja 23b); SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWIERA DOKUMENTACJA POSTĘPOWANIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 92328,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 – przewóz (tam i z powrotem) dzieci niepełnosprawnych (w tym z upośledzeniem narządów ruchu – na wózkach) z Radlina do Wodzisławskiego Ośrodka Rehabilitacji i Terapii Dzieci i Młodzieży w Wodzisławiu Śl. ul. Wyszyńskiego 20. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWIERA DOKUMENTACJA ZAMÓWIENIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 58592,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88711,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88711,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88711,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB Stefan Szymik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471800660
7.3.3) Ulica: Astrów 24
7.3.4) Miejscowość: Marklowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-321
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88711,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53697,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131803,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53697,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB Stefan Szymik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471800660
7.3.3) Ulica: Astrów 24
7.3.4) Miejscowość: Marklowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-321
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53697,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń chłodniczych produkcji SIEMAG TECBERG dla potrzeb Oddziałów PGG S. A.
- Wykonanie robót budowlanych remontów z tytułu usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego dla PGG S.A. Oddział KWK ROW
- Wykonanie aktualizacji projektu budowlanego zamiennego pt.: ,,Rekultywacja i zagospodarowanie zwałowisk pogórniczych zlokalizowanych w sąsiedztwie zakładu górniczego KWK ROW Ruch ,,Marcel" w Radlinie poprzez ukształtowanie bryły krajobrazowej do rzędnej +350 m n.p.m.", opracowanego w maju 2021 roku
- Przebudowa budynku Zarządu nr 2 oraz budynku Łaźni nr 1 w celu dostosowania obiektów do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z Postanowieniem KW PSP w Katowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie masą mineralno-asfaltową na gorąco i inne roboty bieżącego utrzymania dróg z podziałem na 2 części:
- Wykonanie koncepcji (etap I) odwodnienia terenu predysponowanego do powstania zalewiska wskutek eksploatacji górniczej KWK ROW Ruch Marcel, w rejonie drogi wojewódzkiej ul. Wyzwolenia i potoku ,,Kucharzówka" w Marklowicach, wraz z wykonaniem stosownej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (Etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu (Etap III)
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Usługa organizacji wyjazdów edukacyjnych oraz wyjazdów wzmacniających tożsamość regionalną"
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.