Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00489003/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381750668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielopole 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-072
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 6168602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ztp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ztp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ca68585-7e04-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport publiczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca68585-7e04-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030146/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TE.26.1.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215873,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup przełączników zarządzalnych i zapór sieciowych, sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami, w tym:- FortiSwitch FG40F ze wsparciem FortiCare Essential na 12 miesięcy lub równoważny – 2 sztuki,
- FortiSwitch FS124F lub równoważny – 2 sztuk,
- FortiSwitch FS108F lub równoważny – 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
4.5.5.) Wartość części: 15967,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup przełączników zarządzalnych i zapór sieciowych, sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami, w tym:- laptop Dell Vostro 3520 i5-1235U/16GB/512/Win11P lub równoważny – 30 sztuk,
- pamięć RAM Crucial 16GB (1x16GB) 3200MHz CL22 lub równoważne – 10 sztuk,
- pamięć RAM GOODRAM 32GB (2x16GB) 3600MHz CL18 IRDM PRO Deep Black lub równoważne – 10 sztuk,
- dysk Samsung 1TB M.2 PCIe NVMe 970 EVO Plus lub równoważne – 15 sztuk,
- dysk Samsung 500GB M.2 PCIe NVMe 970 EVO Plus lub równoważne – 15 sztuk,
- dysk Samsung 1TB 2,5" SATA SSD 870 EVO lub równoważne – 10 sztuk,
- zestaw narzędzi IFIXIT Pro Tech Toolkit lub równoważne – 2 sztuki,
- procesor Intel Core i5-11400 lub równoważne – 1 sztuka,
- stacja dokująca Dell DOCK WD19S 180W lub równoważne – 10 sztuk,
- mata antystatyczna IFixit FixMat lub równoważna – 2 sztuki,
-antystatyczna taca do sortowania iFixit lub równoważna – 5 sztuk,
- zestaw narzędzi iFixit iOpener Toolkit (EU145198-10) lub równoważny – 2 sztuki,
- skalpel ze zmiennymi ostrzami iFixit (EU145323) lub równoważny – 1 sztuka,
- bezprzewodowa dmuchawa sprężonego powietrza elektryczny kompresor 100W czarny AG915 lub równoważny – 1 sztuka,
- zestaw do czyszczenia klawiatury i słuchawek 3w1 Silver Monkey lub równoważny – 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 109752,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup przełączników zarządzalnych i zapór sieciowych, sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami, w tym:- telefon Realme C55 8+256GB Sunshower NFC 33W lub równoważny – 15 sztuk,
- szkło hartowane BananShield do Realme C55 lub równoważny – 15 sztuk,
- tablet Lenovo TAB P11 2nd Gen (TB350XU) 6/128GB LTE (ZABG0240PL) szary lub równoważny – 2 sztuki,
- telefon VoIP Grandstream GXP2130 lub równoważne – 8 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 17401,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup przełączników zarządzalnych i zapór sieciowych, sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami, w tym:- drukarka laserowa Brother HL-L5000DN lub równoważna – 10 sztuk,
- urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-L8410CDW (DCPL8410CDWYJ1) lub równoważne – 8 sztuk,
- zestaw klawiatura i mysz Dell Pro Keyboard and Mouse KM5221W lub równoważny – 20 sztuk,
- podkładka Gembird Ergonomiczna Gel (żelowa) 3mm szara lub równoważna – 15 sztuk,
- kamera internetowa Imilab WebCam 1080P USB lub równoważna - 30 sztuk,
- głośnik Dell Soundbar AC511M (520-AANY) lub równoważny – 5 sztuk,
- słuchawki z mikrofonem Mozos MTX1091ECO lub równoważne – 30 sztuk,
- monitor Dell P2722H lub równoważny – 15 sztuk,
- monitor Dell P2422H lub równoważny – 15 sztuk,
- monitor DELL C5519QA 55 4K HDMI DP VGA USB RS232 RJ45 czarny 3YBWAE lub równoważny – 6 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 72751,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16828,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16828,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16828,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SysAdvisors Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385738575
7.3.3) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 40/1A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSADVISORS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SYSADVISORS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16828,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110450,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110450,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110450,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netland Computers Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302447150
7.3.3) Ulica: Wrocławska 35-37
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110450,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 3 postępowania nie złożono ani jednej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 4 złożono tylko jedną ofertę i zostaje ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy:
Wykonawca zaoferował produkty, które nie spełniają wymagań Zamawiającego wynikających z dokumentów zamówienia, tym samym treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.