Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00348912/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI REMIEŃKIŃ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnopol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Krasnopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-503
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875164038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.krasnopol.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnopol.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6a7b278-2194-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI REMIEŃKIŃ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6a7b278-2194-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013740/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Remieńkiń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr edycja 6PGR/2023/816/PolskiLad2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1625387,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Remieńkiń o łącznej długości około 2300 mb w ramach istniejącego pasa drogowego.
3.2. Zakres robót obejmuje:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na okres remontu,
- usunięcie warstwy ziemi gr. 10 cm na poboczach - 2 x 1,50 m,
- uzupełnienie poboczy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 2 x 1,50 m,
- wymiana dwóch przepustów pod jezdnią o średnicy 80 cm - 24 mb,
- wymiana jednego przepustu pod jezdnią o średnicy 40 cm - 12 mb,
- wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11s 50/70 lub AC16s TD 50/70 o szerokości 4,00 m i grubości 6 cm wraz z 67 szt. zjazdami na działki, oraz 2 sztukami skrzyżowań - warstwa wiążąca,
- wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11s 50/70 lub AC16s TD 50/70 o szerokości 4,00 m i grubości 4 cm wraz z 67 szt. zjazdami na działki, oraz 2 sztukami skrzyżowań - warstwa ścieralna,
- uzupełnienie poboczy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu i szerokości 2 x 1,25 m,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- oznakowanie pionowe drogi - znak A7 na słupku - 1 kpl,
- ustawienie tablicy informacyjnej o współfinansowaniu inwestycji - 1 kpl.
3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz wymogi jakościowe określają: plan orientacyjny przebiegu drogi, przedmiar robót oraz opis stanowiące integralną część umowy.
3.4. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia pasa drogowego wskazanego w załącznikach nr 13. Termin realizacji prac będzie liczony od dnia przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi nie wcześniej niż po uzyskaniu wskazanego w załącznikach nr 13 pasa drogowego.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania robót budowlanych zgodnie z planem orientacyjnym przebiegu drogi, przedmiarem robót, opisem oraz zapisami umowy;
b) dostarczenia kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp
i ochrony przeciwpożarowej;
c) wykonania dokumentacji powykonawczej - 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD - 1 szt.);
d) wykonania oznakowania obiektów i instalacji, tablic informacyjnych;
e) inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją Inwestycji;
f) wykonywania w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.
3.6. Wykonanie robót budowlanych odbywa się przy użyciu materiałów budowlanych zapewnianych przez Wykonawcę. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie.
3.7. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Jeżeli w SWZ pojawiają się nazwy własne produktów, producenta lub znaki handlowe – mają one charakter jedynie przykładowy, a Zamawiający na każdym etapie dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami i produktami tożsamymi lub równoważnymi do podanych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1734403,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2129175,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1734403,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych. Podwykonawcy nie są wybrani na etapie składania oferty
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1734403,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.