Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536891/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00555269/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00561105/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00057276/01 - Wynik z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie
1.2.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001200534
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pułaskiego 22
1.4.2.) Miejscowość: Namysłów
1.4.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5-namyslow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547149
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00536891
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Usługi przygotowania i wydawania ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.
Opis przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie ciepłych posiłków dla uczniów w pomieszczeniu przygotowanym przez Wykonawcę (stołówce) – znajdującym się w odległości nieprzekraczającej 500 metrów od Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczenia (stołówki), w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki dla uczniów, posiadającego odpowiedni sprzęt, umożliwiający realizację zamówienia, utrzymanego w należytej czystości - zgodnie z zasadami bhp; wyposażonego w stoliki i krzesła dla spożywających posiłki, naczynia, sztućce.
2) przez ciepły posiłek rozumie się jednodaniowy obiad, który powinien zawierać ze względu na potrzeby rozwojowe dzieci: jeden raz w tygodniu obowiązkowo rybę pod różną postacią, dwa razy w tygodniu porcje mięsa smażonego, np. kotlet drobiowy, schabowy, mielony itp., w pozostałe dni dania jarskie (np. zupa, naleśniki, pierogi) i mięso duszone; posiłek powinien być urozmaicony różnymi dodatkami – ziemniaki, ryż, kasza, kluski, makaron; posiłek powinien być urozmaicony dużą ilością surowych warzyw lub owoców.
Posiłki powinny być: różnorodne, niepowtarzalne - w ciągu 2 tygodni, sporządzone tak, aby wartość kaloryczna i odżywcza spełniały wymogi dla dzieci i młodzieży, sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadających aktualne terminy ważności.
3) przewidywana szacunkowa ilość wydanych posiłków dziennie wynosi 74 szt. Przez cały okres realizacji zamówienia szacunkowa ilość wydanych posiłków wynosi 12.950 szt. Ilość posiłków będzie ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego – stosownie do liczby chętnych do żywienia uczniów zgłaszanych przez rodziców Zamawiającemu.
4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania zasad HACCP oraz do przechowywania próbek żywieniowych przez 48 godzin pobieranych zgodnie z obowiązującą procedurą.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, aby posiłki były w uzasadnionych przypadkach przygotowywane w formie bezglutenowej lub zgodnie z zaleceniami dietetycznymi.
6) zamówienie będzie realizowane przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktycznych oraz dodatkowych dni wolnych ustanowionych przez dyrektora szkoły – zgodnie z załączonym harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ). Posiłek powinien być przygotowany na godzinę 11.30 i wydawany do godziny 12.00.
7) Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu w pierwszym dniu tygodnia jadłospis na cały tydzień.
8) rozliczenie za przygotowane i wydane posiłki będzie dokonywane na podstawie faktury Vat (rachunku) płatnej przez Zamawiającego do 7 dni od jej dostarczenia. Podstawą do wystawienia faktury będzie karta wydanych uczniom posiłków (załącznik nr 4 do SWZ).
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie
Po zmianie:
Usługi przygotowania i wydawania ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.
Opis przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie ciepłych posiłków dla uczniów w pomieszczeniu przygotowanym przez Wykonawcę (stołówce) – znajdującym się w odległości nieprzekraczającej 500 metrów od Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczenia (stołówki), w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki dla uczniów, posiadającego odpowiedni sprzęt, umożliwiający realizację zamówienia, utrzymanego w należytej czystości - zgodnie z zasadami bhp; wyposażonego w stoliki i krzesła dla spożywających posiłki, naczynia, sztućce.
2) przez ciepły posiłek rozumie się jednodaniowy obiad, który powinien zawierać ze względu na potrzeby rozwojowe dzieci: jeden raz w tygodniu obowiązkowo rybę pod różną postacią, dwa razy w tygodniu porcje mięsa smażonego, np. kotlet drobiowy, schabowy, mielony itp., w pozostałe dni dania jarskie (np. zupa, naleśniki, pierogi) i mięso duszone; posiłek powinien być urozmaicony różnymi dodatkami – ziemniaki, ryż, kasza, kluski, makaron; posiłek powinien być urozmaicony dużą ilością surowych warzyw lub owoców.
Posiłki powinny być: różnorodne, niepowtarzalne - w ciągu 2 tygodni, sporządzone tak, aby wartość kaloryczna i odżywcza spełniały wymogi dla dzieci i młodzieży, sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadających aktualne terminy ważności.
3) przewidywana szacunkowa ilość wydanych posiłków dziennie wynosi 74 szt. Przez cały okres realizacji zamówienia szacunkowa ilość wydanych posiłków wynosi 7.326 szt. Ilość posiłków będzie ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego – stosownie do liczby chętnych do żywienia uczniów zgłaszanych przez rodziców Zamawiającemu.
4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania zasad HACCP oraz do przechowywania próbek żywieniowych przez 48 godzin pobieranych zgodnie z obowiązującą procedurą.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, aby posiłki były w uzasadnionych przypadkach przygotowywane w formie bezglutenowej lub zgodnie z zaleceniami dietetycznymi.
6) zamówienie będzie realizowane przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktycznych oraz dodatkowych dni wolnych ustanowionych przez dyrektora szkoły – zgodnie z załączonym harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ). Posiłek powinien być przygotowany na godzinę 11.30 i wydawany do godziny 12.00.
7) Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu w pierwszym dniu tygodnia jadłospis na cały tydzień.
8) rozliczenie za przygotowane i wydane posiłki będzie dokonywane na podstawie faktury Vat (rachunku) płatnej przez Zamawiającego do 7 dni od jej dostarczenia. Podstawą do wystawienia faktury będzie karta wydanych uczniom posiłków (załącznik nr 4 do SWZ).
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Usługi transportowe w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Namysłów
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Przeczów
- Wymiana oświetlenia ulicznego, budowa oświetlenia, montaż brakującego oświetlenia drogowego oraz rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Namysłów.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie, 2) dla Brzezinka i Krasowice, 3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior Wigor i klientów Centrum Usług Społecznych Swarzędzu w miejscu zamieszkania.
- 2. Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostawie posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Krośniewicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.