Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393940/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowe, mury miejskie (XIV XVI wiek); roboty ratownicze i prace budowlano-konserwatorskie, etap III, część 2.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminanowe.pl/?lang=PL
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9468921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowe, mury miejskie (XIV XVI wiek); roboty ratownicze i prace budowlano-konserwatorskie, etap III, część 2.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08baf01e-3915-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005657/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Nowe, mury miejskie (XIV XVI wiek); roboty ratownicze i prace budowlano-konserwatorskie, etap III, część 2.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.13.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przeprowadzeniu prac ratunkowych i budowlano konserwatorskich, których efektem będzie zabezpieczenie istniejącej substancji zabytkowej średniowiecznego muru miejskiego w Nowem przed dalszą degradacją, prace konserwatorsko budowlane związane z odtworzeniem zniszczonej części (lica/korony) muru miejskiego na długości około 34 mb, o powierzchni 120 m2.
2. Mury miejskie w Nowem wpisane są do rejestru zabytków województwa kujawsko -pomorskiego decyzją numer A/1282 z dnia 10.02.1960 r.
3. Mury miejskie zlokalizowane są wzdłuż ul. Przykop i Ślusarska na działce nr 614/1, obręb Nowe Miasto.
4. Mur miejski znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowań Parafii Rzymsko-Katolickiej w Nowem.
5. Zaplanowane działania obejmują prace konserwatorskie i restauracyjne przy murze miejskim w następującym zakresie:
5.1. Odsłonięcie fundamentu muru od strony miasta, prace izolacyjne,
uzupełnienie fundamentu i podmurówki z kamienia polnego wraz z fugowaniem,
5.2. Usunięcie wtórnych, luźnych nawarstwień oraz współczesnych i zniszczonych cegieł na zaprawie cementowej w obrębie korony muru.
5.3. Usunięcie zniszczonych cegieł oraz wtórnych, niewłaściwych uzupełnień z lica muru (pasowe i punktowe wykucie/rozbiórka cegieł i zaprawy cementowej oraz cementowo wapiennej.
5.4. Oczyszczenie powierzchni muru z nawarstwień.
5.5. Wykonanie okładów odsalających w partiach zasolonych.
5.6. Uzupełnienie ubytków muru – wmurowanie cegieł na zaprawę renowacyjną wraz z fugowaniem,
5.7. Odbudowa korony muru z cegieł z warstwą izolacyjną wraz z fugowaniem,
5. 8. Wykonanie jednospadowej nakrywy muru wraz z fugowaniem.
5.9. Hydrofobizacja powierzchniowa nakrywy i scalenie kolorystyczna lica muru.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ składającym się z następujących dokumentów:
1) Projekt budowlano – wykonawczy;
2) Program prac konserwatorskich i restauratorskich;
3) Przedmiar robót – tylko do celów porównawczych;
4) Uzgodnienia, decyzje i pozwolenia;
5) Rysunki i inne.
W przypadku określenia w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, Zamawiający informuje, że przez rozwiązania równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce, gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w projekcie i przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji, które mogłyby wskazywać konkretny produkt lub konkretnego Wykonawcę, mają znaczenie takie jedynie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiar stanowi dla Wykonawcy dokument pomocniczy do przygotowania oferty, nie stanowi i nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego wprost z umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509470,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1220082,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSERWACJA DZIEŁ SZTUKI KATARZYNA POLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791073831
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Małeckiego 13/4
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-707
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSERWACJA DZIEŁ SZTUKI KATARZYNA POLAK
jakie przetargi wygrała firma
KONSERWACJA DZIEŁ SZTUKI KATARZYNA POLAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.