Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416425/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00421532/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00442964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00447448/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRACE BUDOWLANE I INSTALACYJNE NA ZAMKU W NOWEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminanowe.pl/?lang=PL
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9501761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRACE BUDOWLANE I INSTALACYJNE NA ZAMKU W NOWEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87bc5c0-23cb-4b7f-935b-fed9f92ddaad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005657/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Prace budowlane i instalacyjne na zamku w Nowem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.12.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane i instalacyjne na zamku w Nowem.
1.1 Przedmiotem zamówienia są prace budowlane i instalacyjne na zamku oraz w przybudówce zamku w Nowem. Kosztem kwalifikowalnym – objętym dofinansowaniem z Polskiego Ładu – edycja zabytki- obejmuje instalację gazową, kotłownię, c.o., instalację elektryczne w budynku zamku (obiekty zabytkowe oraz na rzecz zabytku). Koszt niekwalifikowalny obejmuje wymianę instalacji elektrycznej w przybudówce zamku, która nie jest zabytkiem.
1.2 W istniejącym budynku zamku krzyżackiego w Nowem istniejąca instalacja elektryczna jest zużyta technicznie i nie spełnia wymogów instytucji użytkujących ten budynek oraz nie spełnia wymogów odnośnie przepisów. Instalację należy przebudować, układając przewody elektryczne, po trasie istniejącej instalacji, tablice zabezpieczeń zabudować w miejscach istniejących tablic, należy zachować istniejące stylizowane oprawy oświetleniowe (żyrandole, kinkiety). Wszystkie prace należy wykonać z minimalną ingerencją w zabytkową strukturę budynku. W Sali widowiskowej bezwzględnie zachować w stanie istniejącym, freski znajdujące się na ścianach Sali.
1.3 Ze względu na wartość zabytku, brak możliwości ingerencji w jego zabytkowe elementy, nowa kotłownia gazowa zostanie zlokalizowana w budynku zaplecza technicznego dla zamku – we wtórnym skrzydle północnym – przybudówce. Główne prace instalacyjne polegają na demontażu starej kotłowni węglowej oraz sieci centralnego ogrzewania, instalację nowej kotłowni gazowej budynku zaplecza technicznego – skrzydle północnym, modernizację sieci grzewczej w budynku zamku i budynku zaplecza. Konieczne prace związane z budową/ modernizacją przyłącza gazowego do kotłowni na placu zamkowym. Planuje się umieścić kotłownię na poddaszu przybudówki w związku z tym konieczna jest wymiana pokrycia dachowego nad kotłownią wraz z orynnowaniem. W zakresie instalacji elektrycznej: wymianę starej sieci elektrycznej wraz z koniecznymi WLZ na nową w budynku głównym i budynku, w którym zlokalizowana będzie kotłownia. Po wykonaniu prac konieczne prace malarskie i odtworzeniowe.
2. Budynek zamku krzyżackiego podlega ochronie konserwatorskiej, dlatego bezwzględnie należy zastosować się do zaleceń wydanych w decyzjach Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 07 czerwca 2024 r. nr WZN 135/2024 oraz z 05 kwietnia 2024 r. nr WZN 67/2024.
3. Budynek zamku krzyżackiego znajduje się w obszarze średniowiecznego układu urbanistycznego miasta Nowe, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa kujawsko – pomorskiego pod numerem A/1419 decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 23 września 1957 r.
4. Budynek zamku jest wpisany do rejestru zabytków Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu – 16.10.1957 r. nr A/817.
5. W przypadku określenia w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, Zamawiający informuje, że przez rozwiązania równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce, gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w projekcie i przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji, które mogłyby wskazywać konkretny produkt lub konkretnego Wykonawcę, mają znaczenie takie jedynie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340798,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1340798,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1340798,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Krzysztof Paziewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811777736
7.3.3) Ulica: Kopernika 3
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1340798,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- REMONT BUDYNKÓW NR: 5, 19, 12, 53, 94 I 101, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU DRAWNO.
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.