Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00468873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00475926/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do obiektów gminnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płużnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płużnica, 60
1.5.2.) Miejscowość: Płużnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-214
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pluznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9701711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu drzewnego do obiektów gminnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd80bb02-0d5f-4de9-afe9-808392d3ea98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070345/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa pelletu drzewnego do obiektów gminnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w łącznej ilości 57 ton do kotłowni centralnego ogrzewania.Podana ilość jest ilością szacowaną. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Część I – Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Płużnica (57 ton)
1) Budynek Administracyjny Płużnica
do 31.12.2024 r. – 4 ton, do 30.04.2025 r. – 4 ton, łącznie 8 ton,
2) Budynek Urzędu Gminy
do 31.12.2024 r. – 5 ton, do 30.04.2025 r. – 6 ton, łącznie 11 ton,
3) Budynek (Goryń 15A)
do 31.12.2024 r. – 10 ton, do 30.04.2025 r. – 10 ton, łącznie 20 ton,
4) Budynek świetlicy w Płąchawach
do 31.12.2024 r. – 5 ton, do 30.04.2025 r. – 5 ton, łącznie 10 ton,
5) Budynek świetlicy w Nowej Wsi Królewskiej
do 31.12.2024 r. – 4 tony, do 30.04.2025 r. – 4 tony, łącznie 8 ton.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia (pelletu drzewnego):
granulacja 6 mm (±1);
zawartość popiołu - nie więcej niż 0,6%;
wilgotność - nie więcej niż 10%;
kaloryczność - nie mniej niż 16,5kJ/kg.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe normy PN-EN ISO 17225-2:2014-07 - wyższe lub równoważne i posiadać certyfikat ENplus A1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 90630,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w łącznej ilości 64 ton do kotłowni centralnego ogrzewania.Podana ilość jest ilością szacowaną. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Część II – Dostawa pelletu drzewnego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płużnicy (64 tony)
1) Budynek w Płużnicy
do 31.12.2024 r. – 32 tony, do 30.04.2025 r. – 32 tony, łącznie 64 tony.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia (pelletu drzewnego):
granulacja 6 mm (±1);
zawartość popiołu - nie więcej niż 0,6%;
wilgotność - nie więcej niż 10%;
kaloryczność - nie mniej niż 16,5kJ/kg.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe normy PN-EN ISO 17225-2:2014-07 - wyższe lub równoważne i posiadać certyfikat ENplus A1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 101760,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w łącznej ilości 7 ton do kotłowni centralnego ogrzewania.Podana ilość jest ilością szacowaną. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Część III – Dostawa pelletu drzewnego dla Płużnickiego Centrum Usług Społecznych (7 ton)
1) Budynek Płużnickiego Centrum Usług Społecznych
do 31.12.2024 r. – 4 tony, do 30.04.2025 r. – 3 tony, łącznie 7 ton.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia (pelletu drzewnego):
granulacja 6 mm (±1);
zawartość popiołu - nie więcej niż 0,6%;
wilgotność - nie więcej niż 10%;
kaloryczność - nie mniej niż 16,5kJ/kg.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe normy PN-EN ISO 17225-2:2014-07 - wyższe lub równoważne i posiadać certyfikat ENplus A1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 11130,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67025,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83430,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67025,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM2 Mateusz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762500975
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67025,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73681,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93676,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73681,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM2 Mateusz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762500975
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73681,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8231,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10245,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8231,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM2 Mateusz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762500975
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8231,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI PŁUŻNICA
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płużnicy"
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym, Gmina Płużnica
więcej: przetargi PŁUŻNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Zakup i dostawa pelletu do obiektów gminnych w 2025 r.
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.