Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465483/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników na terenie gminy Miączyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miączyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miączyn
1.5.2.) Miejscowość: Miączyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-455
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6180005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miaczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miaczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników na terenie gminy Miączyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3f4dbe1-749a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065205/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa chodników na terenie gminy Miączyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ-III.2710.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 110737L w zakresie budowy chodnika w miejscowości Niewirków na odcinku o długości 850,09 m. W ramach zadania powstanie chodnik o szerokości 1,80 m z kostki brukowej betonowej behaton koloru szarego grubości 6 cm obramowany obrzeżem betonowym 6x20x100. Na zjazdach zlokalizowanych przez chodnik zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej behaton 8 cm. Zjazdy przez chodnik zostaną obramowane obrzeżem betonowym 8x30x100. Dodatkowo w ramach zadania na zjazdach do posesji i pól zostanie wykonana nawierzchnia z warstwy kruszywa stabilizowanego mechanicznie jako dowiązanie do istniejącej nawierzchni jezdni oraz posesji. W ramach zadania zostaną także wymienione części przelotowe przepustów pod zjazdami na rury HDPE Ø40 na istniejącym rowie. W km 0+214,00 – 0+224,00 oraz w km 0+806,00 – 0+826,00 zaprojektowano peron przystankowy o wymiarach 3x20 m zlokalizowanym przy krawędzi jezdni. W km 0+222,10-0+223,90 zaprojektowano dojście do peronu przystankowego o szerokości 1,80m i długości Peron należy wykonać z kostki brukowej behaton 6 cm. Peron od krawędzi jezdni został obramowany krawężnikiem betonowym 15x30x100 odsłoniętym na 12 cm powyżej nawierzchni jezdni. Na peronie zaprojektowano system fakturowych oznaczeń z płyt z wypustkami o wymiarach 40x40x5. Dodatkowo chodnik od km 0+784,57 został zlokalizowany przy krawędzi jezdni z uwagi na ograniczoną szerokość pasa drogowego. Od strony jezdni został obramowany krawężnikiem betonowym 15x30x100 o odsłonięci 12 cm. Na odcinku chodnika zlokalizowanego przy krawędzi jezdni projektuje się przepust o długości 96 m na istniejącym rowie. Odwodnienie przedmiotowego chodnika odbywać się będzie poprzez ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych, woda opadowa spływać będzie do istniejącego rowu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 518853,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 110734L w zakresie budowy chodnika w miejscowości Zawalów na odcinku o długości 833,55 m. W ramach zadania powstanie chodnik o szerokości 1,80 m z kostki brukowej betonowej behaton koloru szarego grubości 6 cm, który zostanie obramowany obrzeżem betonowym 6x20x100. Na zjazdach zlokalizowanych przez chodnik zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej behaton 8 cm. Zjazdy przez chodnik zostaną obramowane obrzeżem betonowym 8x30x100. Dodatkowo w ramach zadania na zjazdach do posesji i pól zostanie wykonana nawierzchnia z warstwy kruszywa stabilizowanego mechanicznie jako dowiązanie do istniejącej nawierzchni jezdni oraz posesji. W km 0+162,00-0+170,65 projektuje się przejście dla pieszych o wymiarach 4x2,50 oraz 4x 4,80 m. Na przejściach należy wykonać krawężnik wtopiony 15x30 z odsłonięciem 2 cm. Na przejściu zaprojektowano system fakturowych oznaczeń z płyt z wypustkami o wymiarach 40x40x5. Dodatkowo w km 0+264,83-0+298,43 projektuje się parking z betonowej kostki brukowej behaton 8 cm z miejscami postojowymi o wymiarach 2,5x5 w ilości 10 szt. oraz jedno miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej o wymiarach 3,6x5. Miejsca postojowe należy wyznaczyć za pomocą kostki brukowej Holland koloru czerwonego o grubości 8 cm. Przedmiotowy chodnik obramować należy krawężnikiem 15x30 odsłoniętym na 12 cm, zaś połączenie istniejącej jezdni z parkingiem należy wykonać z krawężnika 15x30 wtopionego. Odwodnienie przedmiotowego chodnika i parkingu odbywać się będzie powierzchniowo poprzez ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 582107,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614975,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833731,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614975,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSK TEAM Monika Krasnopolska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222664863
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614975,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563978,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989651,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563978,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-BRUK Alicja Kierepka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222546158
7.3.4) Miejscowość: Kalinowice
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563978,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.