Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00460004/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00472698/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00487302/01 - Wynik z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP wraz z dostawa, wdrożeniem i konfiguracją centrali wirtualnej, telefonów oraz przełączników PoE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016362050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 578 44 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wup.mazowsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupwarszawa.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP wraz z dostawa, wdrożeniem i konfiguracją centrali wirtualnej, telefonów oraz przełączników PoE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b02c66e2-7264-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup usługi stacjonarnej VoIP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.342.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245234,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP wraz z dostawą, wdrożeniem i konfiguracją centrali wirtualnej, telefonów oraz przełączników PoE. Usługa realizowana będzie w następujących etapach:
1) w etapie 1:
─ dostawa (zakup) aparatów telefonicznych IP oraz switchy PoE, niezbędnych do obsługi systemu,
─ wdrożenie i konfiguracja systemu w oparciu o wirtualną centralę zbudowaną na zasobach serwerowych Wykonawcy (Operatora).
Realizacja etapu 1 zakończy się 15 grudnia 2023 roku i zostanie rozliczona do końca 2023 roku.
2) w etapie 2:
─ świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej, obejmujących wszystkie, w tym zamiejscowe lokalizacje Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
Realizacja etapu 2 rozpocznie się z dniem 1 stycznia 2024 roku na okres 48 miesięcy, tj. do dnia 31 grudnia 2027 roku. W ramach usługi Zamawiający otrzyma przydział nowej, jednolitej numeracji, 600 numerów z prefixem 22 oraz 25 numerów z prefixem 25. Dla zachowania płynnej, niezachwianej komunikacji Zamawiający wymaga uwzględnienia warunku zachowania numeracji dotychczasowej z ustawieniem automatycznego przekierowania na nowe numery.
2. Ze względu na planowaną zmianę miejsca, warszawskiej siedziby Urzędu usługa realizowana będzie w następujący sposób:
od dnia 1 stycznia 2024 roku do momentu zmiany siedziby (I kwartał 2024 roku, bez określenia ścisłej daty), w następujących lokalizacjach:
a) Warszawa, ul. Młynarska 16,
b) Warszawa, ul. Ciołka 10a,
c) Warszawa, ul. Leszno 21,
d) Radom, ul. Mokra 2,
e) Ostrołęka, ul. Poznańska 17,
f) Płock, ul. Kolegialna 19,
g) Siedlce, ul. Pułaskiego 19/21,
h) Ciechanów, ul. Wodna 1.
3. Po zmianie siedziby usługa świadczona będzie we wszystkich zamiejscowych lokalizacjach określonych w punktach d - h, jak wyżej oraz jednej, centralnej siedzibie Urzędu w Warszawie przy ul. Chłodnej 52/54.
4. Zamówienie obejmuje dostawę 455 szt. aparatów telefonicznych IP opisanych poniżej z zewnętrznymi zasilaczami sieciowymi, 17 szt. switchy PoE opisanych poniżej, w ilości wskazanej - do następujących lokalizacji:
1) Warszawa ul.Młynarska 16,Leszno 21, Ciołka 10a lokalizacja docelowa ul.Chłodna 52/54 Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 330 szt. aparatów telefonicznych Typ I i 5 szt. aparatów telefonicznych Typ II oraz 17 switchy PoE (Power over Ethernet)
2) Radom, ul. Mokra 2 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 28 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
3) Ciechanów, ul. Wodna 1 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 21 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
4) Płock, ul. Kolegialna 19 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 21 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
5) 08-110 Siedlce, ul. Pułaskiego 19/21 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 22 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
6) 07-400 Ostrołęka, ul. Poznańska 17 – Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 22 telefonów typ I i 1 szt. typ II.
Dostawa oraz instalacja tych urządzeń będzie przeprowadzona w sposób zgodny z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszelkie niezbędne urządzenia, akcesoria i oprogramowanie oraz przeprowadzić konfigurację, zapewniając pełną funkcjonalność systemu telekomunikacyjnego w każdej z wyżej wymienionych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64211000-8 - Publiczne usługi telefoniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)
31214100-0 - Przełączniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217917,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627771,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245234,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEGRAL Katarzyna Fitas-Antczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581827128
7.3.3) Ulica: ul. Miła 1a
7.3.4) Miejscowość: Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRAL Katarzyna Fitas-Antczak
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRAL Katarzyna Fitas-Antczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245234,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Horyniec-Zdrój"
- Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej NVMe oraz zakup i wdrożenie przełączników sieciowych 48 portowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.