eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźMontaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu ulicy Zachodniej z ulicą Limanowskiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu ulicy Zachodniej z ulicą Limanowskiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu ulicy Zachodniej z ulicą Limanowskiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8165a93-2b85-487b-b109-947b41b35cd7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na skutek zawalenia się w dniu 30.08.2024 roku ściany budynku, całkowitemu zniszczeniu uległ sterownik sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Zachodniej z ulicą Limanowskiego należący do Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Było to zdarzenie nagłe i gwałtowne, któremu Zamawiający nie mógł zapobiec ani też którego nie mógł przewidzieć. W zw. z tym konieczna jest w trybie pilnym wymiana ww. sterownika na nowy, celem ponownego uruchomienia sygnalizacji świetlnej oraz Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Przedmiotowe skrzyżowanie jest ważnym węzłem komunikacyjnym dla wielu uczestników ruchu, w tym ruchu komunikacji tramwajowej i autobusowej, kołowej oraz pieszej i rowerzystów. Obecna sytuacja stwarza poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego i wymaga podjęcia natychmiastowych działań. W zw. z tym zasadne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-III.271.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na postawieniu nowego sterownika sygnalizacji świetlnej wraz z programem pracy w potrójnej szafie. Istniejące okablowanie należy podłączyć do nowego sterownika zgodnie ze schemat programowym. Należy zamontować nowe złącze kablowe z licznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45316212-4 - Instalowanie świateł ruchu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265434,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265434,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265434,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Elipsa” Krzysztof Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311057773

7.3.3) Ulica: Handlowa 74

7.3.4) Miejscowość: Ksawerów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265434,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMAWIAJĄCY:
Miasto Łódź – Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź

Uzasadnienie wyboru trybu postępowania

Na skutek zawalenia się w dniu 30.08.2024 roku ściany budynku, całkowitemu zniszczeniu uległ sterownik sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Zachodniej z ulicą Limanowskiego należący do Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Było to zdarzenie nagłe i gwałtowne, któremu Zamawiający nie mógł zapobiec ani też którego nie mógł przewidzieć.
W związku z tym konieczna jest w trybie pilnym wymiana ww. sterownika na nowy, celem ponownego uruchomienia sygnalizacji świetlnej oraz Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Przedmiotowe skrzyżowanie jest ważnym węzłem komunikacyjnym dla wielu uczestników ruchu, w tym ruchu komunikacji tramwajowej i autobusowej, kołowej oraz pieszej i rowerzystów. Obecna sytuacja stwarza poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego i wymaga podjęcia natychmiastowych działań. Przeprowadzenie standardowej procedury przetargowej znacząco wydłuży czas oczekiwania na naprawę sygnalizacji świetlnej, co może powodować różne zdarzenia drogowe na tym skrzyżowaniu, w tym niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia ludzkiego jak również niebezpieczeństwo szkód na mieniu uczestników ruchu drogowego. W związku z tym zasadne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) , ponieważ jest to sytuacja wyjątkowa nagła, nieplanowana, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć a która to sytuacja powoduje, że konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, przy czym zachowanie terminów dla innych trybów nie jest możliwe.
Naprawę ww. sygnalizacji powinna przeprowadzić firma posiadająca odpowiednie środki i potencjał ludzki do realizacji tego zadania. Zatem zasadne jest, aby zaproszenie do złożenia oferty wysłać do firmy PHU „Elipsa” Krzysztof Górecki z siedzibą w Ksawerowie 95-054 przy ulicy Handlowej 74, która realizuje szereg zadań na rzecz ZDiT oraz pozostałych jednostek miejskich na terenie miasta Łodzi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.