Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu ulicy Zachodniej z ulicą Limanowskiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu ulicy Zachodniej z ulicą Limanowskiego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8165a93-2b85-487b-b109-947b41b35cd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na skutek zawalenia się w dniu 30.08.2024 roku ściany budynku, całkowitemu zniszczeniu uległ sterownik sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Zachodniej z ulicą Limanowskiego należący do Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Było to zdarzenie nagłe i gwałtowne, któremu Zamawiający nie mógł zapobiec ani też którego nie mógł przewidzieć. W zw. z tym konieczna jest w trybie pilnym wymiana ww. sterownika na nowy, celem ponownego uruchomienia sygnalizacji świetlnej oraz Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Przedmiotowe skrzyżowanie jest ważnym węzłem komunikacyjnym dla wielu uczestników ruchu, w tym ruchu komunikacji tramwajowej i autobusowej, kołowej oraz pieszej i rowerzystów. Obecna sytuacja stwarza poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego i wymaga podjęcia natychmiastowych działań. W zw. z tym zasadne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-III.271.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na postawieniu nowego sterownika sygnalizacji świetlnej wraz z programem pracy w potrójnej szafie. Istniejące okablowanie należy podłączyć do nowego sterownika zgodnie ze schemat programowym. Należy zamontować nowe złącze kablowe z licznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45316212-4 - Instalowanie świateł ruchu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265434,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265434,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Elipsa” Krzysztof Górecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311057773
7.3.3) Ulica: Handlowa 74
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Górecki PHU "ELIPSA"
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Górecki PHU "ELIPSA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265434,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Miasto Łódź – Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
Uzasadnienie wyboru trybu postępowania
Na skutek zawalenia się w dniu 30.08.2024 roku ściany budynku, całkowitemu zniszczeniu uległ sterownik sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Zachodniej z ulicą Limanowskiego należący do Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Było to zdarzenie nagłe i gwałtowne, któremu Zamawiający nie mógł zapobiec ani też którego nie mógł przewidzieć.
W związku z tym konieczna jest w trybie pilnym wymiana ww. sterownika na nowy, celem ponownego uruchomienia sygnalizacji świetlnej oraz Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem. Przedmiotowe skrzyżowanie jest ważnym węzłem komunikacyjnym dla wielu uczestników ruchu, w tym ruchu komunikacji tramwajowej i autobusowej, kołowej oraz pieszej i rowerzystów. Obecna sytuacja stwarza poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego i wymaga podjęcia natychmiastowych działań. Przeprowadzenie standardowej procedury przetargowej znacząco wydłuży czas oczekiwania na naprawę sygnalizacji świetlnej, co może powodować różne zdarzenia drogowe na tym skrzyżowaniu, w tym niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia ludzkiego jak również niebezpieczeństwo szkód na mieniu uczestników ruchu drogowego. W związku z tym zasadne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) , ponieważ jest to sytuacja wyjątkowa nagła, nieplanowana, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć a która to sytuacja powoduje, że konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, przy czym zachowanie terminów dla innych trybów nie jest możliwe.
Naprawę ww. sygnalizacji powinna przeprowadzić firma posiadająca odpowiednie środki i potencjał ludzki do realizacji tego zadania. Zatem zasadne jest, aby zaproszenie do złożenia oferty wysłać do firmy PHU „Elipsa” Krzysztof Górecki z siedzibą w Ksawerowie 95-054 przy ulicy Handlowej 74, która realizuje szereg zadań na rzecz ZDiT oraz pozostałych jednostek miejskich na terenie miasta Łodzi.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.