eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceModernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Traugutta w Bartoszycach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy
ul. Traugutta w Bartoszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BARTOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743485

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Monte Cassino 1

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897629840

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bartoszyce.ezamowienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy
ul. Traugutta w Bartoszycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77e742e1-01c5-436d-a11c-9164a9612485

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047023/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" 2023 przy ulicy Traugutta w Bartoszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest „modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Traugutta w Bartoszycach”.
2. Celem inwestycji jest poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej, przeznaczonej na potrzeby realizacji zajęć wychowania fizycznego, służącej jednocześnie lokalnym mieszkańcom do aktywnego spędzania czasu wolnego i współzawodnictwa sportowego. Remont boiska sportowego zlokalizowanego przy SP1 w Bartoszycach umożliwi realizacje zajęć wychowania fizycznego na zewnątrz szkoły oraz przyczyni się do stworzenia sieci podstawowych obiektów sportowych, otwartych i ogólnodostępnych dla wszystkich.
3. Istniejące przeznaczenie terenu nie ulegnie zmianie. Postępowanie obejmuje jedynie remont istniejącego obiektu.
4. Projektowane prace remontowe
1) Obiekt zagospodarowania terenu
- Wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej;
- Wykonanie malowania nowych linii na boisku do piłki nożnej;
- Oczyszczenie ogrodzenia z roślinności;
- Remont ogrodzenie wraz z wymianą siatki ogrodzeniowej;
- Wymiana opraw oświetleniowych na nowe ze źródłami LED;
2) Budynek zaplecza sanitarno – szatniowego
- Remont dachu pokrytego papa termozgrzewalną (wymiana pokrycia z papy na papę);
- Wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę o takich samych parametrach;
- Remont podłogi z płyt OSB;
- Wykonanie izolacji poziomej;
- Ułożenie nowej wykładziny PCV;
- Wymiana grzejników na nowe o identycznej mocy grzewczej jak istniejące;
- Wymiana opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych na oprawy LED;
- Wymiana zadaszenia łukowego z poliwęglanu;
- Oczyszczenie zewnętrznych elementów stalowych oraz ich malowanie;
- Oczyszczenie ścian zewnętrznych wraz z malowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 954150,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1066999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954150,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302258839

7.3.3) Ulica: Puławska

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Remont budynku i roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 954150,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.