Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422095/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg i szlaków na terenie Magurskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ebbb72d-bfe2-4879-803b-7692400f9e991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg i szlaków na terenie Magurskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ebbb72d-bfe2-4879-803b-7692400f9e99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont drogi przebiegającej doliną Świerzowa Ruska, w celu zapewnienia bezpieczeństwa na szlaku rowerowym o obszarze ochrony czynnej
1.1.5 Remont szlaku rowerowego łącznikowego między szlakiem rowerowym Folusz-Świątkowa, koloru niebieskiego a szlakiem rowerowym "Na styku kultur" koloru czerwonego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-18/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1003852,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:„Remont drogi przebiegającej doliną Świerzowa Ruska w celu zapewnienia bezpieczeństwa na szlaku rowerowym w obszarze ochrony czynnej”
Zakres prac do wykonania:
• prace przygotowawcze lokalne usunięcie zakrzaczeń i roślinności niskiej,
• wycinkę drzew oraz przycięcie konarów i gałęzi
• profilowanie i wyrównanie istniejących warstw kruszywowych,
• wykonanie koryta i odtworzenie konstrukcji nawierzchni w miejscach o nadmiernym nawodnieniu,
• wykonanie elementów odwodnienia tj. wodospustów z materiałów kamiennych,
• oczyszczenie istniejących przepustów oraz wykonanie nowych w miejscach bezodpływowych – zastoisk wodnych,
• profilowanie uzupełnienie i dogęszczenie istniejących warstw kruszywowych – istn. nawierzchnia drogi dla rowerów,
• wykonanie konstrukcji drewnianych – kaszyc zabezpieczających korpus drogi dla rowerów od strony potoku.
3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją techniczną.
3.4. Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczy miejsce prowadzenia prac na czas realizacji robót.
3.5. Szczegółowy zakres prac objętych Przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej (załącznik nr 8) tj.:
a) Projekt
b) Przedmiar robót
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 463636,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:„Remont szlaku rowerowego łącznikowego między szlakiem rowerowym Folusz- Świątkowa koloru niebieskiego a szlakiem rowerowym „Na styku kultur” koloru czerwonego”
Zakres prac do wykonania:
• prace przygotowawcze lokalne usuniecie zakrzaczeń i roślinności niskiej,
• cięcie pielęgnacyjne gałęzi drzew,
• ścinanie poboczy i uzupełnienie ubytków gruntem rodzimym,
• oczyszczenie przepustów pod korpusem drogi dla rowerów,
• wykonanie wodospustów z tworzyw sztucznych osadzanych na betonie,
• profilowanie uzupełnienie i dogęszczenie istniejących warstw kruszywowych – istn. nawierzchnia drogi dla rowerów.
3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją techniczną.
3.4. Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczy miejsce prowadzenia prac na czas realizacji robót.
3.5. Szczegółowy zakres prac objętych Przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej (załącznik nr 8) tj.:
a) Projekt
b) Przedmiar robót
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 540216,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503935,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowo Budowlana ECO_REM Józef Łukaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361189844
7.3.3) Ulica: Kościeliska 61A
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukaszczyk Józef Firma Handlowo-Usługowo-Budowlana "ECO-REM"
jakie przetargi wygrała firma
Łukaszczyk Józef Firma Handlowo-Usługowo-Budowlana "ECO-REM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-15 do 2024-11-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448279,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo-Sprzętowy Jan Janas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850013127
7.3.4) Miejscowość: Kąty 14
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KREMPNA
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu LPG w 2025 roku do pojazdów i sprzętu Magurskiego Parku Narodowego
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.