Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00001724/01 - Wynik z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i wydawanie na wynos gorących posiłków podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 19
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opschorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.bip.chorzow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie na wynos gorących posiłków podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ccb7254-98e4-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ccb7254-98e4-11ee-ba3b-4e891c3846853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia zwaną dalej „Platformą”, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IX Specyfikacji warunków zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na bezpłatnej Platformie e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci przygotowania i wydawania na wynos gorących posiłków podopiecznym Zamawiającego w roku 2024. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zwiększenie liczby przygotowywanych i wydawanych posiłków o nie więcej niż 600 posiłków. Maksymalna wartość jest uzależniona od zaoferowanej ceny za jeden posiłek. Skorzystanie z prawa opcji jest możliwe w przypadku zwiększenia liczby osób uprawnionych do skorzystania z posiłku.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: możliwość wykonywania zamówienia w niedziele i dni wolne od pracy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość lokalu wykonawcy od najbliższego przystanku komunikacji publicznej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przewiduje wymogi w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale III SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okoliczności uzasadniające zmianę umowy zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-19
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawy warzyw i ziół doniczkowych w roku 2025
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
- Wymiana stolarki
- Dostawy zwierząt karmowych i owadów karmowych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty elektryczne - paczka nr 2
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Przygotowywanie, wydawanie posiłków dzieciom do czasu podjęcia nauki w szk. pod., uczniom do czasu uk. szk. ponadpodst. i os. dorosłym z terenu m-ta i gm. Pułtusk wraz z dowozem do m-ca zam. w 2025r.
- "USŁUGA CATERINGOWA DLA KLIENTÓW STOŁÓWKI I/LUB DLA UCZESTNIKÓW DDW I DDS+ MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w 2025 R."
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także umożliwienie ich spożycia, lub zabrania na wynos oraz zapewnienie ich dowozu dla podopiecznych MOPS w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.