eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w "Domu Utopii" (os. Szkolne 26A) w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/laznianowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016f518d-7265-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046356/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w systemie portierskim w siedzibie Teatru „Łaźnia Nowa” w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAI-271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w terminie od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług ochrony:
1) przez jednego pracownika w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz na terenach przyległych do Teatru w następujących dniach i godzinach:
a) poniedziałek-piątek: 16:00-8:00,
b) sobota-niedziela: całodobowo,
c) święta i dni wolne od pracy: całodobowo.
2) przez jednego pracownika w budynku Teatru „Dom Utopii” (os. Szkolne 26a) w następujących dniach i godzinach:
a) poniedziałek-piątek: 17:00-9:00,
b) sobota-niedziela: całodobowo,
c) święta i dni wolne od pracy oraz w dni zgłoszone przez Zamawiającego: całodobowo.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w szacowanej łącznej ilości nie przekraczającej 15 600 roboczogodzin, przy czym Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 13 552 roboczogodzin w okresie realizacji zamówienia odpowiednio:
1) dla ochrony budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne25) wraz z terenami przyległymi – 6 800 roboczogodziny (Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 6 776 roboczogodzin),
2) dla ochrony budynku Teatru „Dom Utopii” (os. Szkolne 26a) – 8 800 roboczogodziny Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 6 776 roboczogodzin).
4. Każdy pracownik Wykonawcy przed przystąpieniem do pracy musi zostać zapoznany z obiektami oraz z obsługą systemów wymienionych w pkt. 7 ust. 1 lit. b), g) oraz ust. 2 lit. b), f), g) przez Wykonawcę w obecności wyznaczonego pracownika Teatru Łaźnia Nowa – szacowany czas przeszkolenia to 1 godzina.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania Zamawiającego o każdorazowej zmianie pracowników na terenie obiektu oraz podania numerów kontaktowych do zmienników.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie.
7. Szczegółowy opis zamówienia – zamówienie obejmuje:
1) Dla budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25):
a) ochronę przez jednego pracownika dozoru w budynku Teatru (os. Szkolne 25), oraz na terenach przyległych do teatru:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00-8:00,
- całodobowo w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy oraz w dni zgłoszone przez Zamawiającego.
b) wyposażenie przez Wykonawcę punktu ochrony w system CCTV składający się z minimum:
- 1 kamery wewnętrznej oraz 4 kamer zewnętrznych, rejestratora cyfrowego, monitora LCD,
- systemu ochrony Active Guard,
- zabezpieczenia pracowników ochrony w system antynapadowy,
c) udostępnienie całodobowego numeru alarmowego w postaci telefonu komórkowego;
d) wyposażenie pracownika ochrony w reprezentacyjną odzież służbową (jednolite schludne i oznakowane czytelnie umundurowanie) oraz niezbędne środki łączności i ochrony,
e) ścisłe przestrzeganie zasad ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą o ochronie osób i mienia,
f) ścisłe przestrzeganie ustalonych wewnętrznych procedur pełnienia ochrony,
g) nadzór nad urządzeniami sygnalizacji p.poż, klimatyzacji i wentylacji wewnętrznej, urządzeniami zabezpieczeń alarmowych pomieszczeń. Reagowanie zgodnie z opracowanymi instrukcjami w tym zakresie,
h) zapewnienie poczucia pełnego komfortu bezpieczeństwa pracownikom i gościom Teatru,
i) udzielanie pomocy pracownikom i użytkownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji pracownika ochrony,
j) natychmiastowe reagowanie na wszelkie zagrożenia i podejmowanie działań zgłoszenia zaistniałego zagrożenia do właściwych służb interwencyjnych,
k) przekazywanie informacji w sposób ustalony o wszelkich zagrożeniach oraz zdarzeniach zaistniałych w czasie pełnienia dyżuru,
l) prowadzenie dokumentacji posterunku ochrony, tj. Dziennika Ochrony, Ewidencji wydanych kluczy do pomieszczeń, Ewidencji osób przebywających w obiekcie po godzinach ustalonych,
m) zapewnienie przestrzegania porządku publicznego,
n) przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży, dewastacji i niszczenia mienia,
o) ujmowanie sprawców przestępstw oraz przekazywanie ich Policji,
p) zachowanie tajemnicy uzyskanych informacji dotyczących obiektu, prowadzonej działalności oraz innych informacji związanych z funkcjonowaniem Zamawiającego,
q) informowanie Zamawiającego o wszelkich wydarzeniach i okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie zobowiązań umownych,
r) stwierdzanie uprawnień osób do przebywania w wyznaczonych miejscach na terenie obiektu, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwanie ich do opuszczenia terenu obiektu,
s) wydawanie poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwanie ich do opuszczenia terenu obiektu,
t) utrzymywanie w czystości miejsca służby (portierni),
u) dodatkowo w przypadku ponownego wprowadzenia obostrzeń epidemicznych pracownik ochrony do odwołania zobowiązany będzie do:
- nadzorowania osób wchodzących do Teatru głównym wejściem oraz pomiaru temperatury za pomocą kamery termowizyjnej i niewpuszczaniu osób, których temperatura przekracza normę ustanowioną przez Główny Inspektorat Sanitarny lub Urząd Miasta Krakowa (w przypadku wprowadzenia obowiązku przez określony organ lub instytucję),
- wpuszczania do budynku Teatru i na teren przyległy do Teatru wyłącznie osób w maseczkach ochronnych prawidłowo ubranych, tj. zasłaniających nos i usta.
2) dla budynku Teatru Dom Utopii (os. Szkolne 26a):
a) ochronę przez jednego pracownika dozoru w budynku Teatru os. Szkolne 26A („Dom Utopii”):
- od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00-9:00,
- całodobowo w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy oraz w dni zgłoszone przez Zamawiającego.
b) wyposażenie przez Wykonawcę punktu ochrony w:
- system ochrony Active Guard,
- zabezpieczenia pracowników ochrony w system antynapadowy,
- całodobowy numer alarmowy w postaci telefonu komórkowego;
c) wyposażenie pracownika ochrony w reprezentacyjną odzież służbową (jednolite schludne i oznakowane czytelnie umundurowanie) oraz niezbędne środki łączności i ochrony,
d) ścisłe przestrzeganie zasad ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą o ochronie osób i mienia,
e) ścisłe przestrzeganie ustalonych wewnętrznych procedur pełnienia ochrony,
f) nadzór nad urządzeniami i ich obsługa:
- sygnalizacji p.poż,
- klimatyzacji,
- systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
- urządzeń zabezpieczeń alarmowych pomieszczeń,
- sterowanie oświetleniem wewnętrznym i zewnętrznym budynku,
g) obsługa podstawowych funkcji komputera,
h) reagowanie na otrzymane sygnały i komunikaty zgodnie z opracowanymi instrukcjami w tym zakresie,
i) zapewnienie poczucia pełnego komfortu bezpieczeństwa pracownikom i gościom Teatru os. Szkolne 26a („Dom Utopii”),
j) udzielanie pomocy pracownikom i użytkownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji pracownika ochrony,
k) natychmiastowe reagowanie na wszelkie zagrożenia i podejmowanie działań zgłoszenia zaistniałego zagrożenia do właściwych służb interwencyjnych,
l) przekazywanie informacji w sposób ustalony o wszelkich zagrożeniach oraz zdarzeniach zaistniałych w czasie pełnienia dyżuru,
m) prowadzenie dokumentacji posterunku ochrony tj. Dziennika Ochrony, Ewidencji wydanych kluczy do pomieszczeń, zapewnienie przestrzegania porządku publicznego,
n) przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży, dewastacji i niszczenia mienia,
o) podejmowanie działania zapobiegawczego powstaniu sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób przebywających w budynku,
p) zachowanie tajemnicy uzyskanych informacji dotyczących obiektu, prowadzonej działalności oraz innych informacji związanych z funkcjonowaniem Zamawiającego,
q) informowanie Zamawiającego o wszelkich wydarzeniach i okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie zobowiązań umownych,
r) stwierdzanie uprawnień osób do przebywania w wyznaczonych miejscach na terenie obiektu, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwanie ich do opuszczenia terenu obiektu,
s) wydawanie poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwanie grupy interwencyjnej lub patrolu policji,
t) utrzymywanie w czystości miejsca służby (portierni),
u) dodatkowo w przypadku ponownego wprowadzenia obostrzeń epidemicznych pracownik ochrony do odwołania zobowiązany będzie do:
- nadzorowania osób wchodzących do budynku głównym wejściem oraz pomiaru temperatury za pomocą bezdotykowego termometru elektronicznego i niewpuszczania osób, których temperatura przekracza normę ustanowioną przez Główny Inspektorat Sanitarny lub Urząd Miasta Krakowa (w przypadku wprowadzenia obowiązku przez określony organ lub instytucję),
- wpuszczania do budynku Teatru wyłącznie osób w maseczkach ochronnych prawidłowo ubranych, tj. zasłaniających nos i usta,
8. Zamawiający każdorazowo zgłosi potrzebę rozszerzenia ochrony z 16h do maksymalnie 24h, minimum 24h przed rozpoczęciem służby przez pracownika Wykonawcy. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia w/w zgłoszenia i wyznaczenia przeszkolonego pracownika do pełnienia służby.
9. Zamawiający wymaga, aby skierowani do realizacji zamówienia Pracownicy Wykonawcy nie posiadali ograniczeń ruchowych oraz ograniczeń komunikacyjnych (uszkodzony narząd słuchu i mowy), gdyż uniemożliwi to odpowiednie reagowanie w przypadku zagrożeń/alarmów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552614,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723387,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552614,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782614008

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Sendzimira 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552614,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.