eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłów"Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów w 2024 roku"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie
Gminy Iłów w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 2

1.5.2.) Miejscowość: Iłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242675080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-601d194f-1bb8-4266-88c4-fddaae2d426c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie
Gminy Iłów w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601d194f-1bb8-4266-88c4-fddaae2d426c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053704/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 "Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów w 2024 roku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Iłów w ramach zadania pn. „"Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów w 2024 roku” jest:
1)Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Iłów w 2024 roku polegać będzie na dostawie i montażu na terenie Gminy Iłów lamp fotowoltaicznych ulicznych bez turbiny wiatrowej,
2)Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz rozładunek i montaż w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego.
3)Wykonawca, w oferowanej cenie, zobowiązany jest uwzględnić wszystkie materiały czynności i wszelkie koszty, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie z własnym doświadczeniem i wiedzą techniczną.
4)Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę uliczne lampy fotowoltaiczne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku, kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.
5)Oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lamp.
6)Ustawienie słupa oświetleniowego.
1.1Wykonawca dostarczy i zamontuje 25 sztuk solarnych lamp LED oświetlenia ulicznego o mocy 45 W, w miejscowościach znajdujących się w granicach sołectw na terenie gminy Iłów według poniższego zestawienia:
1)Dostawa oraz montaż 1 szt. fotowoltaicznej lampy ulicznej w sołectwie Brzozówek na dz. ew. nr 131/4 obręb Brzozówek;
2)Dostawa oraz montaż 4 szt. fotowoltaicznych lamp ulicznych w sołectwie Giżyce na dz. ew. nr 73/4, 73/12, 68 (2 szt.) obręb Giżyce;
3)Dostawa oraz montaż 4 szt. fotowoltaicznych lamp ulicznych w sołectwie Giżyczki na dz. ew. nr 15, 16, 5, 20/8 obręb Giżyczki;
4)Dostawa oraz montaż 1 szt. fotowoltaicznej lampy ulicznej w sołectwie Iłów na dz. ew. nr 13 obręb Iłów;
5)Dostawa oraz montaż 1 szt. fotowoltaicznej lampy ulicznej w sołectwie Miękinki – Olszowiec na dz. ew. nr 19/1 obręb Iłów;
6)Dostawa oraz montaż 6 szt. fotowoltaicznych lamp ulicznych w sołectwie Wola Ładowska – Łady na dz. ew. nr 76/2, 3/14, 73(2 szt.), 35 obręb Wola Ładowska, dz. nr ew. 69 obręb Łady;
7)Dostawa oraz montaż 2 szt. fotowoltaicznych lamp ulicznych w sołectwie Aleksandrów – Wszeliwy dz. ew. nr. 87/2 obręb Wszeliwy;
8)Dostawa oraz montaż 6 szt. fotowoltaicznych lamp ulicznych w sołectwie Załusków na dz. ew. nr 148, 159/1 (2 szt.), 151 (3 szt.) obręb Załusków.
1.2Wykonawca dostarczy i zamontuje 8 sztuk solarnych lamp LED oświetlenia o mocy 20 W, przy placach zabaw w miejscowościach:
1)Dostawa oraz montaż 4 szt. fotowoltaicznych lamp w sołectwie Brzozów Stary na dz. ew. nr. 233/5 obręb Brzozów Stary;
2)Dostawa oraz montaż 4 szt. fotowoltaicznych lamp w sołectwie Giżyce na dz. ew. nr 47/2 obręb Giżyce.
2.Minimalne wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia – lampy fotowoltaiczne zostały określone w załączniku nr 2A i 2B do SWZ.
3.Lokalizacja dostaw i montażu lamp fotowoltaicznych będzie wskazywana przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania.
4.Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w SWZ lub jej załącznikach zostały wskazane normy, nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający na podstawie art. 99 ust 6 Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych tj. dopuszcza rynkowe odpowiedniki równych lub lepszych niż wskazane.
5.Na sfinansowanie zadania Zamawiający przeznacza własne środki budżetowe oraz środki z budżetu Województwa Mazowieckiego na realizację zadania realizowanego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu – „Mazowsze dla klimatu 2024”.
6. Minimalne wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy opraw LED zamawiający określił w załączniku nr 2A i 2B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231770 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsultacje Energetyczne spółka z organiczną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147132408

7.3.3) Ulica: Sucharskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.