Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359766/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na cele związane z funkcją oświatową
w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozprza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8072611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowegona cele związane z funkcją oświatową
w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f5d89c-3ff9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056244/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele związane z funkcją oświatową w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 869391,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele związane z funkcją
oświatową w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Przygotowanie placu budowy (w tym urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z
kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej).
2. Wykonanie robót ogólnobudowlanych przebudowy poddasza poprzez wykonanie m.in. następujących prac budowlanych:
1) wykonanie rozbiórki ścian celem wykonania nowych otworów,
2) przebudowa istniejącej klatki schodowej na poddasze nieużytkowe polegająca na rozbiórce istniejących schodów w
konstrukcji stalowej na biegi o konstrukcji żelbetowej,
3) wycięcie otworów w pokryciu dachu na montaż naświetli dachowych,
4) montaż naświetli dachowych,
5) montaż rusztu sufitu pomieszczeń,
6) zabezpieczenie antykorozyjne i przeciwogniowe elementów konstrukcyjnych rusztu drewnianego,
7) montaż rusztu ścian,
8) montaż izolacji termicznej ścian i sufitów,
9) wykonanie ścian warstwowych z płyt kartonowo - gipsowych,
10) zamurowanie otworów,
11) wykonanie tynków,
12) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej podłogi w projektowanych pomieszczeniach,
13) wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
14) malowanie ścian i sufitów pomieszczeń,
15) wykonanie posadzki w projektowanych pomieszczeniach,
16) montaż stolarki drzwiowej,
17) wykonanie instalacji wod.-kan.,
18) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
19) wykonanie instalacji elektroenergetycznej w projektowanych pomieszczeniach.
3. Wykonanie placu manewrowego i parkingu.
4. Wykonanie drogi pożarowej.
5. Niezbędne badania, pomiary wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
6. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania
przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły z badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa
jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji itp.) – 2 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1336273,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500896,74 PLN
INNE PRZETARGI ROZPRZA
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2025.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu gminy Rozprza na rok 2025.
więcej: przetargi ROZPRZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.