eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RozprzaZmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele związane z funkcją oświatową w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na cele związane z funkcją oświatową
w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3

1.5.2.) Miejscowość: Rozprza

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/807261

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na cele związane z funkcją oświatową
w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f5d89c-3ff9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056244/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele związane z funkcją oświatową w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 869391,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele związane z funkcją
oświatową w budynku Szkoły Podstawowej w Mierzynie”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Przygotowanie placu budowy (w tym urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z
kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej).
2. Wykonanie robót ogólnobudowlanych przebudowy poddasza poprzez wykonanie m.in. następujących prac budowlanych:
1) wykonanie rozbiórki ścian celem wykonania nowych otworów,
2) przebudowa istniejącej klatki schodowej na poddasze nieużytkowe polegająca na rozbiórce istniejących schodów w
konstrukcji stalowej na biegi o konstrukcji żelbetowej,
3) wycięcie otworów w pokryciu dachu na montaż naświetli dachowych,
4) montaż naświetli dachowych,
5) montaż rusztu sufitu pomieszczeń,
6) zabezpieczenie antykorozyjne i przeciwogniowe elementów konstrukcyjnych rusztu drewnianego,
7) montaż rusztu ścian,
8) montaż izolacji termicznej ścian i sufitów,
9) wykonanie ścian warstwowych z płyt kartonowo - gipsowych,
10) zamurowanie otworów,
11) wykonanie tynków,
12) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej podłogi w projektowanych pomieszczeniach,
13) wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
14) malowanie ścian i sufitów pomieszczeń,
15) wykonanie posadzki w projektowanych pomieszczeniach,
16) montaż stolarki drzwiowej,
17) wykonanie instalacji wod.-kan.,
18) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
19) wykonanie instalacji elektroenergetycznej w projektowanych pomieszczeniach.
3. Wykonanie placu manewrowego i parkingu.
4. Wykonanie drogi pożarowej.
5. Niezbędne badania, pomiary wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
6. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania
przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły z badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa
jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji itp.) – 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1336273,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500896,74 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.